Tak to je opravdu super ...

782 42 6
                                    

Jacku.. chci" ale nedopověděl to protože jsem mu dal pusu, ale ne leda jakou pusu upřimnou. 


Nechtěl jsem  aby něco říkal. Bylo mě to jedno co  chtěl říct. Jen jsem mu do  něžného polibku pošeptal miluji tě. Usmal se a pošeptal ja tebe. Když to dořekl dokončil polibek a zpět se opřel o mé rameno. Chvíli jsem ho hladil ve vlasech a on usnul.Musel byt vyčerpaný.Položil jsem ho na postel,zakryl a dal pusu  do vlasů. Odešel jsem do koupelny kde jsem se koukl do zrcadla a následně vlezl do sprchy. Ve sprše jsem se příjemně uvolnil.Byl jsem tam asi deset minut a pak jsem vylezl,osušil se a obmotal kolem sebe ručník. vyčistil jsem si  zuby a šel do pokoje za Nicolasem. Ve skříni jsem si vytáhl nějaké spodní pradlo oblekl ho a opatrně lehl za nim abych ho neprobudil.ležel jsem na boku a pozorozal jak něžně spinka. Jen sem si povzdychl následně  usnul. Rano  jsem se  probudil kolem 10. O točil jsem se na  Nicolase ale ten tam nebyl tak jsem vylezl z   postele hodil na sebe tričko a  sešel do  spodního patra. Z kuchyně šel slyšet randál tak jsem usoudil že tam nejspíš  bude. A měl jsem pravdu stal u  plotny a zrovna dělal míchané vajíčka. Nevěděl o mě tak jsem využil situace a ze zadu se mu nasál na krk, mírně se zachvěl a pak z jeho ust vyšlo "dobré ráno šípková Růženko". Usmlá jsem se a odvětil ¨"dobré" s doprovodem letmeho polibku. Chytl jsem ho  kolem pasu a sledoval jeho ulinařske schopnosti. Panovalo ticho. Pak to ticho prolomila jeho slova " posaď se nachystam ti. jen sem přikývl na souhlas a sedl si ke stolu a Nicolas už mě pokládal talíř s jidlem na stůl. Poděkoval jsem jsem a čekal až si sedne on. Až si  přisednul  tak jsme si  navzajem popřáli dobrou chut a mlčky se pustili do   jídla. Když jsem dojedli tak jsem vzal nádobí ze stolu a dal ho  do   myčky. 


Z POHLEDU NICOLASE : 

Dojedli jsme a on ochotně  sklidil nádobí. Přešel jsem do obyvacího pokoje kde jsem vybíral film na který kouknem. Mezitím Jack chystal v kuchyni čaj. Po chvilce přišel s hrnkama v ruce a ja mezitim vybral film. Koukali jsem na MODLITBY ZA BOBBYHO. Miluji ten film.  Vždy u něj brečim. Zachumlali jsme se slodlečně do deky a koukali na film.  V tom najednou Jack do ticha řekl "nastupu  na novou školu" jen jsem se na něj očil a zeptal se kam  s mimikou nadzvednutého obočí. "Na školu kam chodíš ty" pousmál se. "Vážně tak to je super!!" dal jsem mu  pusu na tvář a trošku  falešně se pousmál. Nechtěl jsem aby šel na stejnou školu. Chtěl jsem ho chránit. na šolu  kam chodim mě šikanují  za moji  orientaci. Ne všichni ale partička kluků co si  o sobě myslí že je všechno. Nenávidím je! Z přemýšlení  mě vytrhl Jackuv hlas, "promin ale co jsi říkal?na chvilku jsem se zamyslel".Jack jen  pokýval hlavou a zopakoval svoji větu po které se mě zastavila krev v žilach " už zítra nastupuju". Bez citu jsem odpovědel "to je bezva" a dal koukal na film. 

NEXT DAY : Dnes jde Jack poprve do nové školy. V noci jsem nad tím přemýšlel. Alespoň v tom  nebudu   už sám. Ale bojim se že Jack bude skrývat svoji orientaci ve škole.  

Sorry girl I am gay !!Kde žijí příběhy. Začni objevovat