kini nga story is about sa mga magbarkada nga nagkasinabot lusungon ang usa ka sikat nga abandoned building sa ilang lugar kay tungod lagi curious sila og gusto nila maka try og something thrilling nga travel (explore/discover), wala nila damha ang mga chismis nga ilang nadunggan nga ang tanan daw nanulod nianing buildinga wala na kagawas og totally missing..
MAYRYLL
Naa mi dinhi nagtindog sa gawas sa usa ka sikat nga abandoned building, ana sila nga ang tanan daw nanulod diri wa nadaw kabalik, apil na tong mga news reporter na nagtangka daw og sulod para makalakap og impormasyon, og syempre as a marites wala ko mituo, kay kabalo ko nga buhat buhat rato nila.
Kauban nako akong mga barkada, kini sila Miel, Pauleen, Allianna, Hikaru, Marson og Jaetreb. Dugay nasab ni nila gusto lusungon kay utro man sad ni silang traveler sama nako and as a traveler napul an nasad mi sigeg travel just to appreciate nature, mga ing ana gud. Maong gusto nasab namog something new, Lugar nga thrilling og mga misteryoso..
Aside sa creepy ning buldinga creepy sab ang palibot ani, naa ba kahay building nga ang luyo forest? ug Isa pa dili ni located sa syudad, ambot asa ning dapita pero lagyo ang mga karatig building niya.
"Magpicture sa ta!" Nag take mi saakong cellphone, og didto nag lalis kung kinsay mouna
"Ikaw una sulod Jaet, isog man kaha ka" aning Marson "Gago man siguro ka tan awa para gud na oh, hadlok kaayo, dili makitang sulod! Naa ba raguy building nga daghag lumot.." mikatawa rang mga boys niya kaming mga girls naa ras ilang mga likod, bitaw uy hadlok jud kaayo siya tan awon. Dili pajud makitang sulod maong Isa pud siguro nas dahilan nganong daghang traveler manulod kay curios sad sila unsay sulod niinging buildinga
"Hoy kamo hilom hilom raman mo diha.. Ladies first raba.." Hikaru.
"Kamo kahay bitbit aning mga dala namo, abuso man kay mo" Si miel, kami ang nagdala sa mga bag, gamit kuno namo mga pagkaon og uban pa. "Unya na ig kamo mouna" Dili mi mahuman diri og sige ramig lalis maong ako nalay niuna.
Maingon jud nako nga creepy kaayo ang sulod, natingala pako adtong walay ni sunod sako, Gago asa na sila?
BINABASA MO ANG
ABANDONED BUILDING
Hororkini nga story is about sa mga magbarkada nga nagkasinabot lusungon ang usa ka sikat nga abandoned building sa ilang lugar kay tungod lagi curious sila og gusto nila maka try og something thrilling nga travel (explore/discover), wala nila damha ang...