Коли все змінилося?

7 0 0
                                    

Я сиджу на підвіконні. А на скло падають краплі дощу, щоб потім плавно скотитися донизу. Люблю дощ, ці красиві краплі, що зачаровують зміною кольорів на сонці. В котрий раз я згадувала щасливі моменти зі своєю подругою Лалі, що повернеться лише через кілька місяців. Ви подумаєте, що декілька місяців-мало. Хтось і роки чекає. Та знаєте, як воно, коли-це майже все, що робило тебе щасливим, а ти не маєш змоги навіть зв'язатися з цією людиною. Лалі поїхала вчитися, а щоб здати екзамени майже на відмінно її від мене забрали.
Мамин голос вирвав мене з роздумів.
Мама: Доню через 3 дні буде репетиція балу, а бал через тиждень.
Роза: Що? Чому я про це вперше чую?
Мама: Нічого не знаю. Репетиція з танців сьогодні о 15:45.
Я кинула подушку в двері. Лягла назад і побачила себе в дзеркалі.

Роза: Чому зараз? Чому тоді, коли я хочу побути одна? Якийсь бал

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Роза: Чому зараз? Чому тоді, коли я хочу побути одна? Якийсь бал. А щоб вони вдавилися тим балом!
15:30
Роза:Так, я вже зібралася. Можна йти.
Репетиція проводилася у приміщенні неподалік від нашого будинку. Вийшовши на вулицю, я відчула приємний та свіжий запах, що буває після дощу.
В залі для репетицій:
Хореограф: Добрий день, Роза.
Роза: Добридень!
З ноткою втоми промовила я.
Хореограф: Сьогодні ми будемо вчити вальс.
Роза: Серйозно? Ну окей. І це все?
Хореограф: Так, поки до першого балу тобі треба вивчити лише вальс.
Роза: Ну і добре.
Пробубніла я, собі під ніс.
Хореограф: Мене звати Кейт.
Міс Кейт включила тиху спокійну музику та почала розминатися.
Міс Кейт: Повторюй за мною.
Я старалася все робити як вона та скоро ми закінчили.
Міс Кейт: Тепер приступимо до вальсу. Як думаєш, наскільки погано ти танцюєш.
Роза: Танцювати вмію. Як поліно стояти не буду.
Ми двоє залилися сміхом. Сміх молодої дівчини був дзвінким та приємним. Ми приступили до танцю. Вальс був під мелодію з мультфільму "Лускунчик".Точніше "Вальс квітів". Через 15 хвилин ми вирішили перепочити.
Міс Кейт: Ти танцюєш краще, ніж я вважала.
Роза: Стараюся як можу. Напевно цей бал багато означає для бізнесу моїх батьків. Не хочу їх розчарувати тим, що навіть не вивчила танець.
Сумно посміхнулася я дивлячись у вікно.
Міс Кейт: У вас гарні відносини?
Роза: Коли як. Іноді я їх обожнюю, іноді хочу заритися в подушки, щоб не чути батьків. А колись згораю бажанням накричати на них та втікти, далеко-далеко, тому що вони думають, що причина моєї агресії в школі чи в класі або телефоні. Але не помічають, що я агресивна через них самих. Без Лалі мені сумно, я могла їй виговоритися. Вона мене розуміла, бо її батьки такі ж самі.
Міс Кейт: Розумію, теж так думала та й, що приховувати, до цих пір так думаю. Але зрозуміла, що вони дуже дорогі для мене, просто треба пережити цей період.

Роза: Може ви й праві.
Міс Кейт: Ой ні, перестань говорити до мене на "ви". Я відчуваю себе жінкою за 40 в такі моменти.
Я показала їй "окей" на знак згоди. І ми продовжили вчитися танцю. Сьогодні ми пройшли лише третину танцю.
Роза: До побачення!
Міс Кейт: Бувай! Чекатиму завтра, не забудь буде два тренування. Перше на 13:20, а друге о 16:35. Запам'ятала?
Роза: Так, я поставила нагадування.
Ще раз попрощавшись я попрямувала до будинку, щоб одягнути щось, що більше підходить до прогулянки парком.
Я вже давно мріяла про собаку породи Шіба-іну чи Акіта-іну, але батьки сказали.
Батьки: Буде 18 років і здаси екзамени хоча б на 190 балів, тоді поговоримо.
Дивлячись на милі фотографії цих тваринок, я не помітила як дійшла майже до кінця парку. Побачивши невідому мені галявину з річкою неподалік я вирішила, повертатися додому. Та раптом на мою голову щось впало-листок. Я подивилася догори і побачила на дереві кицьку.
☁️ Серйозно? Що ти тут робиш?☁️
Намагаючись її звідти зняти, я спіткнулася і полетіла з кішкою на руках прямісінько комусь під ноги.
Незнайомець: Ей! Чого тут розляглася!
Він почав кричати, а я з недоумінням в очах піднялася. Зніяковіння замінив гнів.
Роза: Я! Ти на себе подивися! Замість того, щоб допомогти дівчині, ти лише почав кричати, як навіжений!

633 слова

Шрам (Заморожено на певний час)Where stories live. Discover now