Yalan Bir Aşk Hikâyesi

30 4 2
                                    

Soğuk ve karlı bir kış günüydü. Sabah okula gitmek için hazırlanıp evden çıktım. Otobüs durağına kadar yürüdüm , otobüs beklerken kulaklıkla müzik dinliyordum. Otobüsün geleceği tarafa başımı çevirdiğimde durağa doğru yaklaşan bir kız gördüm. Kız çok güzeldi. Sarı düzleştirilmiş saçları , masmavi deniz gibi gözleri , o masum ve tatlı yüzüyle beni çok etkiledi.

O anda aşık oldum ona. İlk görüşte aşktı benimkisi.
Kızın beklediği otobüsü gelince oradan ayrıldı. Kız büyüledi beni çok aşık oldum ona. Kız gittikten sonra benimde otobüsüm geldi , bende binip gittim okula doğru. Okula gittiğimde hoca sınıfa girmek üzereydi ondan önce girdim içeri. Kızı düşünmekten dersi dinleyemiyordum. Dalıp gittim o an başka yerlere. Tenefüs zili çaldığında arkadaşlarım yanıma gelip dalgınlığımın nedenini sorduğunda kızı anlattım onlara. Onlarda benden yanaydı , bana müsait ve yalnız gördüğün zamanda git onunla konuş demişti arkadaşlarım.

Ama yapamazdım daha kıza yeni aşık olmuştum. Arkadaşlarıma  özür dileyerek birkaç gün daha bekleyeceğimi şuan konuşmanın uygun olmadığını söyledim , anlayışla karşıladılar beni. Okuldan sonra eve doğru yürürken birden o kız çıktı karşıma, farketmeden kıza çarptım , elindeki dosyalar yere düştü. Dosyaları toplayıp ona verirken yanlışlıkla elimi tuttu. Çok utandım ve birden birkaç saniye sessizlik oluştu. Sonra özür dileyerek ayrılmak zorunda kaldım oradan. Akşam yemeğinden sonra ödevlerimi yapmak için odaya çekildim. Ödevlerim bittiğinde istemsizce kızı düşünmeye başladım. Aklımdan çıkmıyordu hiç.

   Uykum geldiğinde yatıp uyudum. Sabah kalktığımda yine okulda gitmek için hazırlandım. Binanın kapısından tam çıkarken yine o kızı gördüm. Meğersem kız bizim karşıdaki binada oturuyormuş. Kız beni gördü ve ' Merhaba ' dedi. Şaşkınlık içinde bende ona ' Me Me Merhaba ' dedim. Sonra otobüs durağına sohbet ederek yürümeye başladık. Bana hangi okula gittiğimi sordu bende ona sordum. Karşı binaya yeni taşındıklarını öğrendim kızdan. Otobüs beklerken benden telefon numaramı istedi. O an kalbim yerinden çıkacakmışcasına atmaya başladı. Numaramı verdim ve otobüs geldi , kıza ' Görüşürüz ' diyip gittim.

Eve gitmek için okuldan çıktığımda okulun bahçesinde o kızı gördüm. Beraber bir cafeye birşeyler içip sohbet etmeye gittik. Kıza adını sordum bana Gülçiçek dedi. Oda benim adımı sordu söyledim. Sonra ona kendinden hoşlandığımı söyledim. Kız bir an durdu ve heyecanlandı. Bana çok sevindiğini söyledi. Ona orada çıkma teklifi ettim kabul etti. Cafedekiler birden alkışlamaya başladılar.

O gün eve gittiğimde çok mutluydum. Akşam yemeğinde aileme Gülçiçek' ten bahsettim ailem çok sevindi , beni tebrik ettiler. Aylar geçti ve bir haftasonu onu arayıp sinemaya gitmeyi teklif ettim , oda iyi bir fikir olduğunu söyledi. Sinema çıkışında onunla eve doğru el ele gittik. Bir hafta sonra sabah okula gitmek için evden çıktığımda Gülçiçek' i gördüm sokakta. Tam ona doğru gidiyordum birşey beni durdurdu.

Sevdiğim kızın yanına biri geldi ve elini tuttu , onlar gidecekken kıza sinirli ve üzgün bir tavırla: ' Gülçiçek ' diye seslendim. Kız dönüp baktı bana ve şok oldu. Hesabını sordum olanların bana yeni sevgilisi olduğunu , beni artık sevmediğini söyledi.
Oradan ağlayarak durağa doğru koşarak gittim. Okuldan sonra sahile indim. Biraz düşündüm acaba ben nerede hata yaptım ? diye..

Ben hatayı sevmekle yaptım.
O günden sonra artık kimseyi sevmeyeceğime karar verdim ve günlerce ağlayarak onu unutmaya çalıştım. Oysa çok sevdim ben onu , onu görür görmez dilim tutuluyor , konuşamıyordum. O an kimseye hakettiği değerden daha fazlasını vermemeyi öğrendim. Onu unutup hayatıma devam ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALAN BİR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin