Sizce aşk denen şey var mıdır ? ...Ahh bence kesinlikle saçmalık aşka inanıp bir insana kendini adamak bir ömür onun için çabalamak bana tamamen saçmalık geliyor . Sex sadece sex için insanlarla yakınlık kurulur . Sex yapmadığın bir kişiyi hayatında tutmazsın.. Yani aşk diye inandığın şey arzu ve şehvetten oluşur eğer karşındaki kişiyle sex yapmazsan aşk deninen şeyde olmaz ..
Sevgi , onun hakkında birşey diyemem çünkü ne sevdim ne de sevildim ... Bu yüzden sevgi ne için var neye yarar pekte bilgim yok .
19 yaşında hala lise öğrencisi olmak artık zor gelmeye başladı. Bir sene okula geç başlamanın gerçekten büyük bir sıkıntı olacağını küçükken idrak edememek en büyük aptallıklarımdan ilkiydi .
Ama küçük bedenim ve güzel yüzüm sayesinde benim normalde liseyi bitirmiş üniversite öğrencisi olmam gerektiğini kimse anlamıyordu.
Okulda pek sevilen biri değildim ama seviyor gibi görünmek zorundalardı . Herkesin ağzına şıçıyordum aslında zorba biri değildim. Sadece kötü insanlar karşısında kendimi ezdirmemeyi severdim .
Küçük cüssem yüzünden kimse beni hesaba almazdı beni kolaylıkla alt edebileceklerini sanıyorlardı hep ama kimse bilmiyordu ki bu küçük boyuma rağmen karşımdaki herkesi alt edebileceğimi .
Küçük yaşta bir çok dövüş sanatı öğrenmiştim. Yalnız bir çocuktum kimsem yoktu . Yetim hanede de kimse hesaba almazdı hep ezilen olurdum bu yüzden altta kalmamak adına hep kendimi geliştirdim her bakımdan.
Dans , dil , dövüş , müzik aletleri her şeyde en iyisini yapıyordum bir şey hariç ' Hayat ' yaşamayı beceremiyordum sanki tüm olumsuzlukları üstüme çekiyordum, nerde kötü bir durum var ben tam odak nokta oluyordum her defasında nasıl olduğunu anlamadan kendimi bir kargaşanın içinde buluyordum. Ahh kötü şans hiç peşimi bırakmıyordu ki ..
.
.
.Yine pazartesi olmuştu jimin istemeye istemeye yine uyanmış kendi kendine söylenerek üstünü giyiniyordu bu sene her gün aynı şeyi söyleyip duruyordu ' ahh şuan üniversite öğrencisi olup istediğim zaman okula gidebilirdim ama küçük jiminin aptallığı yüzünden her gün erkenden okula gittiğim yetmezmiş gibi bide piç müdürün nasihatlarıyla uğraşmaktan bıktım '
Hala uykulu olduğu için sınıftaki insanları pekte mühimsemeden arka sıraya geçip uyumayı planladı. Ama tabiki sınıftan çıkan seslerle bu pek mümkün olmadı.
Başını kaldırdı ve ses kaynağına baktı tabiki baş belası her şeye sinirlenen bi alt sınıftaki Jeon Jungkook' tan başkası değildi.
Jimin hiç sevmezdi jungkook'ğu kendinden küçük olmasına rağmen jiminden hem kalıplı hemde davranış olarak büyük görünüyordu. Okulun tam bir baş belasıydı . Okulda kavga etmediği kimse yoktu . Okul kurallarına uymadığı her hâlinden belliydi kolundaki dövmeler ( hoş jiminin de dövmeleri vardı ama görünmeyen yerlerde ve jimin reşitti ) dudak piercing ne arasan vardı öğrenciden çok bi hapisane kaçkını gibi görünüyordu. Ama sexy bi hapisane kaçkını..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi Yok : Jikook
Casuale" İnlemeye devam et jimin , sesin beni daha çok azdırıyor .. " . ( Bazen aşık olsakta bunu fark edemeyiz ve aşkın tanımını değiştirip yinede aşık olduğumuz kişinin yanında kalmaya devam ederiz . ) 26.04.2023