Giriş

193 43 82
                                    

Herkese selam! Uzun bir aradan sonra yepyeni bir kurguyla karşınızdayım. Lafı çok uzatmak istemiyorum, zaten bu giriş bölümü. İlk bölümü de en kısa sürede yayınlayacağım.

İyi okumalar, yıldızımızı boyamayı ve bol yorum yapmayı unutmayalım <3

..

..

" Ben Sağ Kalan Çocuk değilim. BEN HADRIAN JAMES POTTER. YA DA SİZİN TABİRİNİZLE LORD POTTER BLACK PEVERELL GRYFFINDOR SLYTHERIN. Buraya hakkım olan koltukları talep etmeye daha doğrusu almaya ve Malfoy ailesine Varis Black ben olduğum halde kendi oğullarını varis ilan edip Büyüceşura'da koltuk aldıkları için dava açmaya geldim. "

Çocuğu gören Büyüceşura üyeleri bir anda gülmeye başladılar. Daha 15 yaşında reşit bile olmayan bir çocuk gelmiş ve onlara ahkam kesmeye çalışıyordu. Hem de deli saçması iddialar ile.

Fudge kendi gülmesini zar zor bastırıp elinceki çekici vurarak salonda sessizliği sağladı. Şimdi, bütün büyücü ve cadılar, lordlar ve leydiler dikkat kesilmiş bir şekilde bir çocuğa bir bakana bakıyorlardı. Bazıları bıyık altından gülmeye devam ediyor bazıları ise gülmesini gizleme ihtiyacı bile duymuyordu.

Ama çocuk kararlıydı.

" İsterseniz kanıtlayabilirim. Gringotts Kan Testi sonuçları şu anda yanımda ama siz tabiki de ona inanmayacağınız için hemen burada kan testi yapabilirim. "

" Yap da görelim. Ancak dediklerin çıkmazsa sonuçlarının fazlasıyla ağır olacağını bilmeni isterim. " dedi bakanın yanında oturan pembe şey.

" Memnuniyetle Bayan Umbridge. Ayrıca size de bir ara Gringotts'a uğramanızı tavsiye ederim. Goblin lordu sizi çağırıyordu, hakkınızda şikayet varmış Selwyn ailesinden. "

Bunu duyan pembe şey kıpkırmızı oldu.

" Ama şimdi daha önemli işlerimiz var. Hadi başlayalım. "

LORD || Harry Potter AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin