1-❚◊✎ Birinci Gün

312 61 20
                                    

Sevgili Prof. Dr. Sovyet

Nasılsınız bugün doktor bey? Umarım çok iyisinizdir. Çünkü ben siz iyi olmazsanız iyi olamam. Bana hep basederlerdi sizden gelenler. Kızıl saçlarınızdan , kare gülüşünüzden ve dahası... Ama siz bana 15 yıldır ne kare gülüşünüzden ne de keskin bakışlarınızdan nasiplenmeme izin vermediniz. Siz bana 15 yıldır bir defa bile gülmediniz . Ama olsun ben sizi seviyorum ve bu bana yeter.

beni sevmeniz için bize on gün tanıyorum doktor bey. Sadece on gün dahada fazlası değil...

Sevgilerle sizi çok seven hastanız

-

Sovyetler Birliği kağıtla bakışırken kağıdı yırtarak masanın üzerine fırlattı. Onun sevdiği biri vardı zaten. Her kim yazıyorsa Sovyet'in umurunda bile olmadı ve cebinden çakmak ile sigarasını çıkardı. şöminenin karşısına geçip yırtık kağıtları ateşe verdi ve çakmakla sigarasını yakıp ağzına götürdü.

Bir anda aklına sevdiğinin gelmesi ile yanaklarının kızardığını hissetti. O mükemmel biriydi. Ona bakmak bile kalbinin maratona çıkmasına sebep olurken birde güldüğünü görmek... Sovyet öyle zamanlarda ölüyor gibi hissederdi. Kan kırmızısı saçları gümüş misali gri gözleri ile biricik sevdiği orta yaşlı doktorun kalbini hızlandırıyordu.

Psikiyatri uzmanı sigarası bitince yatağa girdi ve sevdiğinin resmine bakarak uykuya daldı ...

✉ 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐧 𝐠𝐮𝐧𝐮𝐦 𝐯𝐚𝐫 ∥ Sovyet X NaziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin