Szevasztok Hangyák!! (Mi ez a köszönés 😭😂😂😅 mondom!! Kifogytam az ötletekből 😬🙊🙀)
Itt is lenne a tizenötödik nap is!! A mai ,,feladat" elég érdekes 😙😚Hogy mi a csillagjegyem, és hogy szerintem illik-e rám??
Január 17-én van a szülinapom, szóval bak (kecske lol 🐐), angolul capricorn(us) ♑ vagyok!!
Szerintem totálisan illik rám! Vagy legalábbis sok dologban hasonlít a bak nő szerepe, amik jellemzőek rám. Vagy mi. Ezt elég gagyin fogalmaztam meg...🙄
Az első kép, amit beillesztettem, ott sok dolog igaz rám: bosszúálló típus vagyok, de nagyon! 😤🔥😈🙈 Régebben nagyon bátortalan voltam, de próbálok változtatni ezen: egyre többet nyitok a külvilág felé.
Rengetegszer előfordul, hogy sok tervem van, aztán alig tudok abból bármit is megvalósítani...😭
És szerintem a tudásom is vitathatatlan!! Legalábbis néhány témával kapcsolatban: animék, mangák, gyógynövények, horoszkópok.
Most ennyi jutott eszembe egyelőre.És a második képen: igen, sokszor - kívülállóként - megfigyelem a körülöttem lévő embereket. Sokszor megnézem, hogy hogyan reagálnak különböző szituációkban.
És igen....! Nem bírom, ha egy ember hűtlen!! Bárkivel szemben: akár pártjához, akár másokhoz!
Ja és régebben nagyoon féltem a kudarctól! De egyre jobban növök ki ebből: egyre többször kezdeményezek, sokszor kérdezek emberektől stb. (Régebben ez kevésbé ment)Na hát Édes Kincseim, ennyi lett volna a mai rész...!🤷🏻♀️❤️❤️ Most hétvégén apukám tanyáján vagyunk, és sokat kell dolgozni, de azért megpróbálom időben hozni a részeket!
Pusziiiikaaaa Mindenkinek!!😚😘😘🤗Kasumi ✌🏻😈🤪🫐🖤💙
💖2023.04.28.💖
YOU ARE READING
30 napos mix kihívás, Baby! 🤘🏻😉[✔️]
RandomMint az a címből is kiderült, ez egy 30 napos kihívás lesz! Mindent az első részben leírtam! Ha gondolod, nézz bele😊💞 ❗ csúnya beszéd előfordulhat benne❗😅🙌🏻 elkezdtem: 2023.04.14. vége: 2023.05.13.