28.nap

3 1 0
                                    

Hewoo
Mizuus Veletek? Történt valami érdekes a minap?

Ja és aki olvasta az előző részt, az tudja, hogy írtam, hogy szerdán elmentem a NewYorkerbe ruhát próbálni.
Na és ugye úgy lett volna, hogy anyukám kifizeti majd délután, vagy este, és addig félre rakattam.
Na és ugye nem ért oda, és nagyon szomorú lettem, hogy fölöslegesen próbáltam fel azokat.
Na és tegnap rajz előtt elmentünk, hogy ugye megkérdezzük, meg van-e még.
És igen!
Nem kellett újra próbáljam, mert a kedves nő elővette!
Na és nagyon megkönnyebbültem!
Ja és vettünk még pár másik ruhát azokon kívül.
És ma Bff-emmel megint megyünk, hogy vegyünk rövidnacikat. Már úgy várom!!

....

Mai feladat:
Egy 50-100 szóból álló szerelmes, vagy veszekedős jelenetet kell írtak!

Szerintem az utóbbit választom!
Figyelem! A következő történet csak kitaláció! Nincs valóság alapja!
...

Egy buliból értem haza, persze a sárga földig ittam le magamat, szóval nem sok dologra, hogy mi is történt hajnalban...

Reggel arra kelek, hogy valaki pofozgatja az arcomat.
Mérgesen megfordultam egyet, és be vertem a fejemet valamibe.
Kipattant a szemem!

- Ughh! Már aludni sem lehet?? - fogtam a a homlokomat, miközben felületen, és realizáltam, hogy nem jutottam el a szobámig... Az előszobában, a lépcső előtt feküdtem...

- Kislányom! Mégis mi a fenét képzelsz??! Nem veszed fel a telefont, és reggel, amikor jöttem le a lépcsőn, akkor ott szúnyókálsz a szőnyegen? Hát nem szégyelled magadat?!? Haza jössz ittasan, és még a szobádig sem vagy képes elvonszolni magadat?? Elképesztő, hogy mennyire elfajult a helyzet! Kezdesz az istenverte apásra hasonlítani! - az utóbbi mondata után hirtelen a szájára pacsta a kezét.

- Oo!! Már értem, hogy miért nem engedsz el sehova! Mert azt hiszed, hogy mindig csak iszogatni megyek! Hát rosszul gondolod! Képzeld...! Vannak hobbijaim, amik közül az egyik a gitározás! És ez is biztos az apámra fog emlékeztetni, de még így is jobb, hogy nem rád hasonlítok, Anyám! - mondtam az utóbbit gúnyosan.

Ez 170 szóból áll.
Na szóval Drágáim, ennyi lett volna a mai rész! Remélem tetszett! Puszii, byee!
(Tegnap, amikor haza értem rajzról, akkor nem volt időm publikálni ezt a részt, szóval hamarosan hozom a mai napit is!)



Kasumi ✌🏻😈🤪🫐🖤💙
💖2023.05.11.-12.💖

30 napos mix kihívás, Baby! 🤘🏻😉[✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora