Na sziasztok Drágák!
Elérkezett az utolsó rész is!! 🫂😭🙌🏻Neee, annyira imádtam ezt a kihívást! ❤️❤️❤️Mai (és egyben az utolsó) feladat:
Mondjam el a véleményemet egy olyan dologról, ami nagyon foglalkoztat.❗Figyelem! A következő tartalomban szerepelnek piercingek!
És a saját véleményemet fogalmazom meg, szóval az utóbbit tartsátok tiszteletben! Köszönöm 🙏🏻❗Hát...
A piercingek nagyon érdekelnek.
Igazából már vagy 2 éve nagyon szeretnék piercinget a fülbevalóm mellé, ami am vagy kétszer beforrt, de mindig újra lyukasztottuk!
Na ja
És most hétfőn (2023.05.08.) lyukasztottunk piercinget nekem🤪😜🙈🤭🤭 és nagyon szeretem! 🔥😩 Most van négy, ha a fülbevalókat is bele számítjuk.
Még szeretnék a porcba is, de azt csak szeptemberben, mert az elvileg elég kényes, és nem szeretnék egész nyáron azzal foglalkozik!
És a másik fülembe is a porcba vagy/és a két piercing mellé egy harmadikat.Igen, imádooom a fül piercinget!
Véleményem a piercingekről:
Szerintem ha valakinek van fülbevalója, az tök normális, mert szinte mindenkinek van!
Ha van (ez esetben fül) piercingje, akkor az már nagyon érdekesnek néz ki! És ha jól style-ingolja az ember az öltözködésével, akkor nagyon szuper! 😄😁🔥🔥Vannak a fültágítók is...
Na én azokat személy szerint nagyon nem bírom! Lehetek őszinte? Szerintem csúnya!A köldök piercing tök hot 🥵🔥😩🤚🏻 am lehet szeretnék olyat, mert nekem kiskoromban műtötték a hasamat köldöksérv miatt, és nem hát olyan szép...
Az orr piercingek ám szerintem jól néznek ki, de abból is van egy határ! Azért ne legyen kettőnél több! (Szerintem)
Bármilyen szájpiercing:
Szerintem elég zavaró lehet beszéd, és éves közben! És biztos nem követnék oda!Értelmetlen piercingek: szemöldök, nyak meg az ilyenek.... Ja és a nyelv piercingnek mi a retek értelme van?? Meg szerintem elég macerás lehet, és persze nagyon fájhat!
Ennyi lett volna az utolsó kihívásos rész... Kinda sad vagyok...
Köszönöm azoknak, akik végig követték mind a 30 napot, és mindig elolvasták a részeket!
Hálásan köszönöm a megtekintéseket, és az összes vote-ot! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Love You Guys!
Stay Safe!
Thanks again for being by my side!Kasumi ✌🏻😈🤪🫐🖤💙
💖2023.05.13.💖
YOU ARE READING
30 napos mix kihívás, Baby! 🤘🏻😉[✔️]
RandomMint az a címből is kiderült, ez egy 30 napos kihívás lesz! Mindent az első részben leírtam! Ha gondolod, nézz bele😊💞 ❗ csúnya beszéd előfordulhat benne❗😅🙌🏻 elkezdtem: 2023.04.14. vége: 2023.05.13.