1

1 0 0
                                    


A nap mindig ugyanolyan unalmasan kezdődik a számomra. Az órára pillantok, ami az egyetlen elektronikus eszköz, ami még működik a városban. Hét óra van reggel, de a világ olyan csendes, mintha az idő megállt volna. Az egész város elhagyatott, az utcákon csak az elhagyott autók és épületek sorakoznak, ahol a természet már visszavette, ami az övé volt.

Kimentem az utcára, és azonnal éreztem a szokatlan hideget. Azon gondolkodtam, hogy mi történhetett, hogy ilyen drasztikusan megváltozott a világ. Az elmúlt néhány hónapban fokozatosan észrevettem, hogy valami nincs rendben. Először csak a hírekből hallottam, hogy egyre több természeti katasztrófa történik a világban. Aztán egyre több ember kezdett eltűnni, és az internet is lassan elkezdett leállni. Nem volt világos, mi történik, de valami nagyon rossz dolognak kellett történnie.

Most itt vagyok, egyedül egy városban, amely egykor zsúfolt és zajos volt. Az élet ezen a területen megszűnt, és az épületek elhanyagoltak és romosak lettek. Azonban még mindig azt hiszem, hogy van remény. Talán vannak más túlélők is, és talán egy nap újra felfedezhetjük a világot. De először meg kell tanulnom, hogyan maradok életben, és hogyan találhatok élelemforrásokat a világvége után.

Az utolsó ember a világonOnde histórias criam vida. Descubra agora