2

1 0 0
                                    


Mély levegőt vettem, és az egyik elhagyatott épület felé vettem az irányt. Az ajtó kinyitása nehéz volt, és a rossz állapotban lévő épületből a por és a rozsda szaga áradt szét. Azonban tudtam, hogy talán még mindig lehet itt valami, ami segíthet a túlélésben.

Az emeleten körbejártam, és végre megtaláltam a fegyverek tárolóját. Egy pisztolyt vettem ki, és óvatosan feltöltöttem. Nem akartam bajba kerülni, de tudtam, hogy fontos az önvédelem.

Ahogy elindultam, hogy tovább kutassak az épületben, hirtelen valami megszólalt mögöttem. Megfordultam, de senki sem volt ott. Azonban valami azt súgta, hogy nem vagyok egyedül. Lehet, hogy csak a képzeletem játszik velem, de mégis óvatosan folytattam az utamat.

A következő szobában egy számítógép található volt, amely még mindig működött. Azonnal elkezdtem keresni a híreket, hogy megtudjam, mi történt az utóbbi időben. Azonban csak újabb rémhíreket találtam, és semmi konkrétumot.

Majd egy különös oldalra bukkantam. Az oldalon egy üzenet állt: "Ha olvasod ezt, akkor te vagy az egyetlen reményünk." Az oldalon egy videó is volt, amelyben egy férfi beszélt. Nem tudtam, hogy mit kéne hinni, de valami azt súgta, hogy ezt az oldalt figyelnem kell.

Azon gondolkoztam, mi lehet a következő lépésem, amikor hirtelen a falon keresztül egy robot bukkant elő. Megijedtem, de a robot csak rám nézett, majd eltűnt a fal mögött. Azon gondolkoztam, mi történhet itt, és hogy milyen összefüggés lehet a robotok és a világom megváltozása között.

Mély levegőt vettem, és folytattam az utamat, de tudtam, hogy minden elővigyázatosság kevés a világban, amely már nem ugyanaz, mint amilyennek ismertük.

Az utolsó ember a világonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang