Y/n POV.
Πήγαμε στο σαλόνι και περιμέναμε να μας δώσουν κάποιες εξηγήσεις.
Y/n: Λοιπόν;;
Μαμά: Κοιτάξτε αποφασίσαμε εγώ και ο Sangwoo να πάρουμε ξεχωριστούς δρόμους.
Y/n+Jk: 😳😳.
Jk: Δηλαδή χωρίζεται;;
Μαμά: Ναι.
Y/n: Γιατί;;
Μαμά: Γιατί καταλάβαμε-
K.Jeon: Ας είμαστε ειλικρινής. Το φταίξιμο είναι όλο δικό μου.
Jk: Τι έκανες;;
Μαμά: Μην εκνευρίζεσαι Jungkook, δεν έκανε κάτι προς εμένα ο Sangwoo θέλει να πει ότι λόγο δουλειάς πρέπει να λείψει αρκετό καιρό και εγώ δεν μπορώ να τον ακολουθήσω λόγο και της δικής μου δουλειάς.
Jk: Συγνώμη, για πόσο καιρό θα λείπεις 1-2 εβδομάδες;;
K.Jeon: Jungkook δεν ανοίγω ένα απλό ξενοδοχείο αλλά ολόκληρη ξενοδοχειακή μονάδα με spa και διάφορα άλλα. Οπότε μπορεί να είναι 6 μήνες μπορεί όμως και 1 χρόνος και.
Μαμά: Μου έκανε πρόταση να πάμε μαζί αλλά δεν μπορώ οπότε σκεφτήκαμε ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή. Σωστά;;
K.Jeon: Σωστά.
Y/n: Και γιατί δεν μας το είπατε;;
Μαμά: Δεν θέλαμε να σας χαλάσουμε την εκδρομή.
Jk: Και είναι πιο λογικό να ερχόμασταν εδώ και να έλειπαν όλα μου τα πράγματα.
K.Jeon: Τέλος πάντων τι θα λέγατε να πάμε να φάμε έξω έτσι για τελευταία φορά;;
Συμφωνήσαμε όλοι και πήγαμε σε ένα εστιατόριο.Jk POV.
Τρώγαμε όλοι μαζί αλλά εγώ είχα μια απορία.
Jk: Εγώ τι θα κάνω με τις σπουδές μου;;
Μπαμπάς: Θα γυρίσεις στη Busan αυτό που ήθελες.
Ήθελα τώρα δεν θέλω όμως.
Jk: Δεν παίζει να μείνω εδώ;; Να νοικιάσω κανένα διαμέρισμα;;
Μπαμπάς: Ούτε να το σκέφτεσαι Jungkook. Διαμέρισμα θα σου πάρω όταν τελειώσω με εκείνο το ταξίδι και θα'ναι και δώρο αποφοίτησης.
K.Cho: Αν θέλεις Jungkook μπορείς να συνεχίσεις να μένεις μαζί μας.
Jk: Μπορώ-
Μπαμπάς: Δεν το δέχομαι εγώ, δεν είναι σωστό.
Κοίταξα τη Y/n και εκείνη με κοίταξε ήδη. Άρχισε να χτυπάει το κινητό της.
Y/n: Με συγχωρείτε λίγο.
Σηκώθηκε από το τραπέζι και βγήκε προς τα έξω για να μιλήσει στο τηλέφωνο.Y/n POV.
*Στο τηλέφωνο📞*.
Y/n: Έλα!
Mina: Τι έγινε;; Όλα καλά;;
Y/n: Οι γονείς μας χωρίζουν.
Mina: Πλάκα κάνεις;;
Y/n: Όχι.
Mina: Αυτό είναι καλό. Τώρα δεν υπάρχει άλλο κόλλημα για να είστε μαζί.
Y/n: Η εμπιστοσύνη η οποία δεν του έχω καθόλου.
Mina: Κατάλαβα.
Y/n: Εσείς πώς περνάτε;;
Mina: Χάλια, ο Kang είναι μέσα στα νεύρα, κόλλησε με την άλλη τη Byul και εμένα αλλά και την Minrae σας μιλάει σκατά. Γι'αυτό θα γυρίσουμε.
Y/n: Τι έπαθε;;
Mina: Δεν ξέρω. Ααα και σου έχω νέα για τον Hongseok!
Y/n: WOW. Ανυπομονώ, θα τα πούμε αν είναι!
Mina: Ναι μωρό. Φιλάκια!
*Τέλος κλήσης*.
Ένιωσα 2 χέρια να με σφίγγουν και στη συνέχεια ακούμπησε στον ώμο μου το κεφάλι του.
Jk: Δεν υπάρχει τώρα εμπόδιο.
Y/n: Κάνεις λάθος.
Έφυγα από την αγκαλιά του.
Y/n: Αυτό δεν αναιρεί αυτό που έκανες......
Jk: Μα....-
Y/n: Έτσι κι αλλιώς θα φύγεις. Δεν σου έχω εμπιστοσύνη. Που μένεις εδώ θα σε έχω όταν θα'σαι χιλιομέτρων μακριά μου;;
Jk: Δηλαδή χαίρεσαι που δεν θα με βλέπεις;;
Y/n: Ναι χαίρομαι.
Jk: Ωραία.
Με αυτό έφυγε και εγώ έμεινα εκεί. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν χαίρομαι τόσο, αλλά είναι καλή ευκαιρία για να τον ξεχάσω.
*Skip time*.
Βγήκαμε από το εστιατόριο.
K.Jeon: Y/n χάρηκα που σε γνώρισα και που έστω για λίγο σε είχα για κόρη μου.
Y/n: Και εγώ χάρηκα για τη γνωριμία Sangwoo!
Αγκαλιαστήκαμε.
Μαμά: Jungkook χάρηκα που σε γνώρισα.
Jk: Και εγώ Jiwoo!
Μαμά: Και τώρα μεταξύ σας. Σκεφτείτε ότι θα γινοσασταν αδέρφια.
Μόνο αυτό δεν ήμασταν.
Κ.Jeon: Άντε Jungkook.
Jk: Y/n, χάρηκα για τη γνωριμία.
Y/n: Ναι κι εγώ!
Μαμά: Αγκαλιά!
Ήρθε κοντά μου και με αγκάλιασε σφιχτά και μου έδωσε και ένα φιλί στο μάγουλο.
Jk: Θα μου λείψεις.
Μαμά: Αχ μωρέ. Τι γλυκούλης. Είσαι ευπρόσδεκτος οπότε θέλεις να έρθεις στο σπίτι μας Jungkook.
Jk: Ευχαριστώ. Μπαμπά;; Πάμε;;
K.Jeon: Ναι. Σας εύχομαι το καλύτερα. Jiwoo θα σε θυμάμαι για πάντα και πίστεψε με έχω μόνο καλές αναμνήσεις.
Μαμά: Κι εγώ Sangwoo. Και από τη μεριά μου σας εύχομαι τα καλύτερα.
Κ.Jeon: Αύριο θα στείλω κάποιον να πάρει και τα υπόλοιπα.
Μαμά: Έγινε.
Πήγαν στο αμάξι και εγώ έβλεπα τον Jungkook που καθόταν και με κοιτούσε από το παράθυρο, μέχρι που απομακρύνθηκαν.
Μαμά: Μωρό μου. Πάμε και εμείς σπίτι;;
Y/n: Ναι.
*Skip time*.
Φτάσαμε στο σπίτι το οποίο ήταν άδειο όπως όταν ήμασταν οι 2 μας και η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε αυτή η ησυχία. Πήγα στο δωμάτιο μου και είπα να κάτσω να διαβάσω λίγο μπας και ξεχαστώ. Άνοιξα το βιβλίο αλλά δεν μπορούσα να συγκεντρωθω. Τι να κάνω;; Αχ αυτή η αγκαλιά του-ΌΧΙ Y/n ξεκόλλα. Πάω να κάνω μπάνιο.
VOUS LISEZ
Step siblings? Never!😏 Jeon Jungkook ff
FanfictionΗ κύρια Cho και ο κύριος Jeon αποφάσισαν να αρραβωνιαστούν. Πώς θα είναι η πρώτη γνωριμία μεταξύ των παιδιών Ή δεν είναι Η ΠΡΏΤΗ......😏🔥 (ΜΟΥ ΑΝΉΚΕΙ ΜΌΝΟ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΌΧΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΊΝΤΕΟ). ❗️Don't copyright this story❗️ Highest ranks! ¤...