Ben Lee Felix lise son sınıf öğrencisiyim feminen olduğum için sürekli zorbalığa uğruyorum özelliklede okulun popüler çocuğu Hwang Hyunjin tarafından.
Hyunjinin Felixe en çok yaptığı zorbalık pisgolojik zorbalıktı özelliklede Felixin ailesi olmadığı hakkında sürekli onla alay ediyor bunu yüzüne vuruyordu artık bu zorbalıklar Felixin canına tak etmişti ve Felix bir an öfkesine hakim olamayıp Hyunjine bağırdı.
Felix :
Yeter artık senin bu zorbalıklarına katlanamıyorum.Felix bir an düştü yerden kalkıp en üst kattaki kullanılmayan tuvalete koştu her yalnız kalmak istediğinde oraya giderdi arızalı olmamasına rağmen bu katta sınıfta olmadığı için insanlar asla 4. Kata çıkmazdı son saate kadar o tuvalette oturdu Felix son saat oldunu fork etmemişti gözleri alamaktan kıpkırmızıydı birden tuvaletin kapısı açıldı ve içeriye Hyunjin girdi Felixe.
Hyunjin:
Aptal ağlak bir bebek gibisin.Duyduğ sesle Felix hemen başını kaldırdı Hyunjini karşısında görünce çok şaşırdı Hyunjin bu sefer Felixin saçını tutup bir daha ona bağırmaması için hırpaladı Hyunjin ve arkadaşları gidince Felix de oradan ayrıldı eve gittiğinde aynanın karşısına geçip kendisine baktı azı yüzü kan içindeydi Felix şok oldu sabah giderken giydiği beyz kırop ve siyah eteği bile kan olmuştu o an içinden sadece tek bir düşünce geçti geçen hafta mide bulantısı için aldığı ilacı içmek eczacı kız bir damla fazlasının bile geri dönülemez olduğunu söylemişti Felix bir anda kafasını iki yana sallayıp bu düşünceleri aklından uzaklaştırdı Felix bir an kendini öldürme düşüncesini aklından geçirmişmiydi gerçekten.
Ertesi gün okul için hazırlanmaya başladı kırmızı bir okul eteğiyle beyz sade bir gömlek giyinmişti saçlarını düzleştirdi hafif bir makyaj yaptıktan sonra evden çıktı.
Okula geldinde herkes her zaman ki gibi Felixe bakıyordu hemen sınıfına gidip sırasına oturdu Hyunjin sanırım bu gün gelmeyecekti ama Felixin umdu gibi olmadı Hyunjin ve Felix yanyana oyuruyordu bu da Felixi daha çok korkutuyordu ama bu gün bir garipti Hyunjin Felixle bir kere bile konuşmamış ona zorbalık yapmamıştı bu garipti dersler bitmişti Felix biraz şaşkındı.
Öğleden sonra Felix sevdi adamı yani Hyunjinin sürekli gittiği yere yani uzun zamandır kullanılmayan sahaya gitti Hyunjin her gün okuldan sonra orada olurdu ve evet Felix Hyunjine aşıktı ama Hyunjinin bunu bilmiyordu Felix bir süre Hyunjini izledikten sonra Hyunjin yorulmuş bir şekilde yere yattı Felix onun yanına gitti elini uzattı ayağa kaldırmak için Hyunjin şaşkın bir yüzle Felixe bakıyordu ve ne var der gibi Felixe bakıyordu biraz bakıştıktan sonra Hyunjin dayanamayıp Felixe sordu.
Hyunjin:
Basketbol oynamayı biliyor musun.Felix Hyunjine evet anlamında kafa salladı ve oynamaya başladılar bir kaç maç sonra oyunu bitirdiler tam gidecekleri sıra Hyunjin basket atmak için topu attı ama top potadan geçergeçmez Felixin kafasına düştü Felix dengesini kaybedip yere düştüğünde Hyunjin telaşla Felixin yanına gelip iyi olup olmadını sordu aslında oda Felix ten hoşlanıyodu ama bunu asla hiç kimseye söylemedi ve burada kimse olmadiğı için rahattı Felix kafasını kaldırıp Hyunjine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Zorbam Hyunjin / Hyunlix
Teen FictionHyunjin sürekli Felixe zorbalık yapan biri iken bir anda Felixe karşı bir şeyler hissetmeye başlar.