Benim Zorbam Hyunjin

57 3 4
                                    

Felix kafasını kaldırıp Hyunjine baktı ve evet anlamında kafa salladı Hyunjin Felixe elini uzatıp kakkmasına yardımcı oldu Felixte bunu reddetmeyıp Hyunjinin yardımıyla ayağa kalktı yolda konuşarak ilerlerken Hyunjinin azından kaçırdığı cümle ile Felix durdu.

Felix:
Ne!

Hyunjin:
Hiç.

Felix dikildi yerden Hyunjinin yanına koştu ve onu darlamaya başladı daha demin ne dedini tekrar söylemesi için ısrar ediyordu Hyunjinde söylememekte ısrar ediyordu bir süre sonra Hyunjin Felixin ısrarlarına dayanamayıp tekrar söyledi

Hyunjin:
Sena aşığım Lee Felix.

Felix şok olmuştu ama tepkide veremiyodu sadece Hyunjinin yanında yürüyordu ama şoktan çıkması kısa sürdü.

Felix:
Ne! Benden mi hoşlanıyorsun.

Hyunjin:
Evet sana aşığım.

Hyunjin kendi durdu Felixi de durdurdu Felixin karşısına geçti ve sihirli kelimeyi söyledi.

Hyunjin:
Benimle çıkar mısın?

Felix afalladı ama yinede hemen cevap verdi.

Felix:
Evet evet evet.

Ertesi gün okula beraber gitmislerdi herkesin gözü onların üzerindeydi Felix utanıp Hyunjinin arkasına saklandı Hyunjin Felixin utandını gorünce onlara bakan insanlara sert bakışlarla önlerine dönmesini sağladı beraber sınıflarına gidip sıralarına oturdular Hyunjin hala Felixin elini bırakmıyordu sanırım dersler bitene kadar elele tutuşcaklardı ama öyle olmadı öğle arasında kafeteryaya gidip oturduklarında her kesın şaşkın bakışları yine üzerlerindeydi Felix yine utanmıştı ama bu sefer Hyunjinin arkasına saklanamazdı bu yüzden kafasını eymekle yetindi Hyunjin bunu fark edince Felixin kulağına eyilip.

Hyunjin:
Sevgilim utanmana gerek yok.

Dedi Felix başıyla onayladı ama yinede utanıyordu yemekkerini yedikten sonra daha derslerin başlamasına zaman olduğu için bahçeye indiler bir banka oturup sohbet ediyorlardı ama sohbetleri Hyunjinin telefonuna gelen mesajla yarıda kaldı (ondan uzak dur yoksa olacaklar hem senin hemde Felixin canını yakacak) Hyunjin mesajı pek umursamadı ama umursaması gerekirdi.

Haftalar geçiyırdu ve Felixe yapılan zorbalıklar devam ediyordu ama Hyunjin hemen onları Felixin  başından gönderiyordu Felix günler geçtikçe Hyunjine daha çok bağlanıyordu.

Benim Zorbam Hyunjin / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin