Hyunjin ve Felix daha bir hafta olmasına rağmen birbirlerine çok fazla bağlanmıştı ama Hyunjine gelen tehtit meseları Felixe ise zorbalıklar kesilmişti bunun nedeni insanların ikiliye karşı büyük bir pilinanın olmasıydı.
Günlerden pazar olduğu için ikili buluşmuştu bugünü beraber geçireceklerdi öğleden sonra buluşmuşlardı biraz dolaşıp lunaparka gidiceklerdi öylede yaptılar saat 18:00 da lunaparka geldile Hyunjin bilet alıp Felixin yanına geldi birkaç bilet kendi aldı birkaç biletde Felixe uzattı Felix Hyunjinin elinde uzattığı biletleri aşdı ikişi rollercoastera, korkuku tirenine , çarpışan arabalara ve geceyi bitirmek için dönme dolaba bindiler Hyunjin Felixi evine bıraktı Felix de Hyunjin bu gece onda kalmasını söyledi çünkü saat gece bir buçuktu lunaparktan sonra birazda gezmişlerdi ve yağmur a yakalanmışlardı Hyunjin bu teklifi kabul etti ve Felixi takip etti Felix eve girince Hyunjinde Felixin arkasından girdi üzerlerini deştiler Hyunjin arkadaşlarında kalma ihtimaline karşı herzaman arabasında yedek pizama ile yedek kıyafet taşırdı arabadan iki kıyafetide aldı ve içeri geçti ikiside üzerini deştirdi.
Felix siyah sıfır kollu bir crop Hyunjin ise mavi bir tişört ve mavi bir diz altı şort mavi bir şort giyinmişti.
Felixin giydikleri:

Hyunjinin giydikleri:

Felix Hyunjinin yanına gülerek gitti ve sordu
Felix:
Nasıl olmuş sevgilim yeni aldım.Hyunjin:
Çok güzel olmuş sevgilim sana çok yakışmış.Felix gülümsiyerek koltukta oturan Hyunjinin yanına oturdu kumandayı aldı ve Hyunjine döndü.
Felix:
Ne açıp izleyelim.Hyunjin :
Sen ne istersen o olsun sevgilim.Felix omuz silkelek önüne döndü bir film seçti ve açtı korku filmi seçmişti Hyunjin pek korkmasada Felix çok korkmuştu Felix filmin sonlarına doğru uyua kalınca Hyunjinde filmi kapatıp Felixi kucağına almış ve odasına götürüyordu Felixi yavaş ve nazikçe yatağa bıraktı ve kendide Felixin yanına uzandı.
Sabah okul için Felix gözlerini açtığında iki kol onu sarıyordu biraz korktu ve kafasını kaldırdı Hyunjini görünce rahatladı ve yerinden kalkıp gardırobuna yöneldi kahverengi bir sivet kahverengi birde etek giydi ve altına yeni aldı beyaz spor ayakkabıları küçük beyaz birde çanta eline aldı ve kahvaltı hazırlamak için mutva geçti.
Felixin giydiği:
Hyunjin mutfaktan gelen güzel kokularla uyandı ayağa kalktı üzerine giyinmeye başladı beyaz gömleğin üzerine siyah bir süveter altına ise siyah bir pantolon giyinip Felixin yanına gitti.
Hyunjin giydiği:
Hyunjin Felixe arkadan sarıldı ama başına giren ağrı ile hemen yere çöktü Felix hızlıca Hyunjinin yanına çöktü iyi olup olmadığını konturol etmek için Hyunjinin önce kafasını kaldırdı bembeyaz olmuştu sonra ateşine baktı ateşi vardı Hyunjini yavaşça yerden kaldırdı ve koltuğa oturdu Felix ateş düşürücü getirdi ve Hyunjine içirdi dinlenmesini söyledi Felix Hyunjinle kalmak istesede Hyunjin onu derslerden geri kalmaması için zorla gönderdi Felix endişeliydi ama yapacak bir şey yoktu. Birkaç ders sonra Felix kafeteryadan su almak için aşağı indi olacaklardan habersiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Zorbam Hyunjin / Hyunlix
Teen FictionHyunjin sürekli Felixe zorbalık yapan biri iken bir anda Felixe karşı bir şeyler hissetmeye başlar.