Benim Zorbam Hyunjin

27 3 0
                                    

Kafeteryaya su almak için indi ama olacaklardan habersızdi.

Felix kafeteryaya inerken bir gurup Felixi durdurdu ve Felixi birbirlerine doğru ittirmeye başladılar bir süre Felixi birbirlerine ittikten sonra Felix bir an dengesini kaybedip merdivenlerden yuvarlandı ve bayıldı Felixi birbirlerine iten çocuklar yerde baygın kafasından kan akan Felixe baktılar sadece onlar deil bütün okul Felixin yerde baygın kadasına aldığı darbe yüzünden kafasından kan akan Felixe bakıyordu nöbetçi öğretmen hemen ambulansı aradı. Ambulans kısa sürede gelmişti Felixi hastaneye kaldırdılar.

Felix gözkerini  bembeyaz hastane duvarındaki saate bakarak açtı saat 03:50 geçiyordu hemen kafasını çevirdiğinde bir haftadır burada uyuduğunu anladı ama tek hatırkadığı şey o zorbaların Felixi merdivenlerden düşürmesiydi en kötüsüde geçmişi de unutmuştu sanaldan edindiği birkaç arkadaşını okulunu ve hatta Hyunjini bile unutmuştu Felix bir şeyler hatırlamaya çalışırken doktorun odaya girmesiyle irkildi.

Doktor:
Sakin olun Felix bey sorun yok.

Felix şok olmuştu nerede olduğunu hayla anlayamamıştı ve korkuyordu da aya kalkmak istedi ama yapamadı doktora bir şeyler söylemek istedi ama aöyleyemedi sanki bütün harfleri bütün kelimeleride unutmuştu hayatıyla birlikte hayla gözleri açık olan kapıya bakıyordu o sırada Hyunjini gördü bu yüz Felixe bir yerden tanıdık geldi ama sarsılma yüzünden hiç birşey hatırlamıyordu iyiyide kötüyüde hiç birşey hatırlamıyordu Hyunjin kafasını kaldırıp Felixin uyandığını gördüğü gibi ayağa fırladı ve Felixin yanına gitti Felix saçlarına dokundu ve yavaşça eğilerek Felix anlını yavaşça öptü nedense Felix kendini çok rahatlamış hissetti bu çok güzel hissettirsede Felix Hyunjini üzerinden iterek konuştu.

Felix:
Ne yapıyorsunuz bey fendi sizi tanıyor muyum.

Hyunjin şok oldu tepki veremedi bile elleri titremeye başladı ve titreyen bir sesle konuştu.

Hyunjin:
   F Felix aşkım b beni h hatırlamadın mı?

Felix hayır anlamında kafasını iki yana salladı Hyunjinin yıkıldığı bakışlarından belliydi odada bir sessizlik oluştu o sesizliği bozan doktor oldu.

Doktor:
Hyunjin bey çıkar mısınız hastayı muayene edeceğim.

Hyunjin hemen kafa sallayarak odadan çıktı çünkü kalsa ne olurdu ki sevgilisi onu hatırlamamıştı bile.

Kısa bir süre sonra doktor odadan çıktı ve Hyunjin in yanına geldi konuşmaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Zorbam Hyunjin / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin