Aleksin pov:Istun matikantunnilla. "Nyt meillä alkaa tapahtuma salissa!" Opettaja kailottaa. Hätkähdän hieman koska olin uppoutunut miettimään yhden tehtävän vastausta.
Menemme saliin ja asetumme kolmanteneen penkkiriviin. "Ja nyt meille esiintyy Blind Channel!" Ysiluokkalainen Suvi huutaa mikkiin. Mikäköhän on Blind Channel? En ehdi miettiä kauaa kun Suvi jo jatkaakin. "Tervetuloa lavalle: Joonas, Olli, Tommi, Niko ja Joel!" Suvi jatkaa. Näen kuinka viisi minua vanhempaa poikaa kävelee lavalle. Kahdella ensimmäisellä on kitara ja basso. Kolmannella on rumpukapulat ja hän asettuu istumaan rumpujen taakse. Viimeisinä tulevat lyhyt brune sekä pitkä blondi mikkeihin. Huomaan blondilla ilmeisesti Joelilla olevan myös kitara kädessä.
"Moro me ollaan Blind Channel ja me esitetään teille meidän eka oma biisi!" Lyhyt brune aka Niko sanoo mikkiin. He aloittavat. Huomaan tuon rastahiuksisen minua puolipäätä pidemmän pojan joka soittaa bassoa vilkuilevan minua vähän väliä. En välitä.Pain bändi lopettaa. "Kiitos!" Joel ja Niko huutavat mikkeihin kun yleisö alkaa taputtaa. Huomaan rastapään vilkaisevan minua hymyillen. En muuten huomannut sen Joelin soittavan lähes ollenkaan sitä kitaraa. Virnistän ajatukselle. Ehkä se oli vain rekvisiittaa.
Alamme lipua pois salista. Minulla loppuisi nyt koulu joten suuntaan ulkooville. Avaan ulkooven ja astun ihanaan kevätilmaan. Lähden kävelemään pois koulun pihalta. Tunnen kuitenkin kuinka käsi tarttuu olkapäähäni ja minut vetäistään koulun nurkan taakse. Huomaan Pian olevani koulun seinän ja sen rastapäisen basistin välissä. Katson häntä kysyvästi ja ehkä myös hieman peloissani. "Moi" Rastapäinen sanoo flirttaavasti. "Mo-moi?" Vastaan. Hän kumartuu lähemmäs minua ja meidän naamat on muutaman sentin päässä toisistaan. Hän tuoksuu todella hyvälle. "Olli" hän sanoo ja painaa nopean pusun huulilleni. Hän menee taas hieman kauemmas ja pakittaa sitten flirttaavasti hymyillen. "Moikka! Aleksi..." Hän sanoo ja kääntyy ympäri ja lähtee.
Mitä helvettiä? Mistä Hän tietää nimeni?
Mitä äsken tapahtui?
Ja hänen nimensä on siis Olli?Saavun kotiin ja lösähdän sängylleni. Avaan puhelimen.
*olli.elias* On lähettänyt sinulle seurauspyynnön*
Puhelimessani lukee.
Menen hyväksymään sen. Katselen hänen kuviaan. Kieltämättä Hän on aika komea. Sormeni osuu vahingossa tykkäys nappulaan. Otan sen tykkäyksen nopeasti pois. En alkanut seuraamaan häntä takaisin miksi minä alkaisin?
En minä edes ole kiinnostunut Ollista.Sanoja 337
YOU ARE READING
•Rokkarit eivät ole koskaan homoja• Olli Matela X Aleksi Kaunisvesi✅️
FanfictionAleksi on normaali seitsemättä luokkaa käyvä ujo poika. Olli puolestaan on kahdeksannetta luokkaa käyvä bändissä soittava rohkea ja jopa hieman ylimielinen poika. Mitä voikaan tapahtua kun koulun tapahtumassa soittavan bändin basisti kiinnittää huo...