Bileet viikonloppuna

74 9 0
                                    


Ollin pov:

Kävelen tyhjällä käytävällä.
Näen kuinka Aleksi hölkkää pois vessoilta päin. "Hei odota!" Huudan Aleksille. Hän pysähtyy. "Niin?" Hän kysyy. "Nikolla on bileet viikonloppuna. Tuutko?" Kysyn. "Öö vaikka" Aleksi vastaa ja vilkaisee pelokkaasti vessoille päin. "Okei no tuu sit Perjantai iltana Nikolle. Laitan sulle osoitteen tänään myöhemmin!" Huikkaan ja lähden pois.

Time skip perjantaihin

Aleksin pov:

Mietin mitä pukisin päälleni. Päädyn laittamaan valkoisen hupparin ja mustat farkut sekä valkoiset nilkkasukat.

Lähden kävelemään Ollin laittamaan osoitteeseen.

Saavun Nikolle ja pimpotan ovikelloa. Pian Joonas tulee avaamaan. "Moikka!" Hän tervehtii. "Moi!" Vastaan ja astun sisään. Joonas sulkee oven ja menee ilmeisesti olohuoneeseen. Menen Joonaksen perässä kun olen ottanut kengät pois. "Moi!" Kuuluu joka puolelta olkkaria. Täällä on vain Blind Channel ja minä. "Pelataanko pullonpyöritystä?" Joel ehdottaa.
Kaikki suostuvat.
Pullo pyörähtää tottakai ensin minuun. "To vai Te?" Niko kysyy. "Totuus" vastaan. "Mikä sun body count on?" Joel kysyy. "Öö se on nolla" Sanon ja katson sylissäni oleviin  käsiini. "Awwws" Joonas ja Olli sanovat yhtä aikaa. Nostan katseen ja näen Joelin hymyilevän minulle. Pullo pyörähtää seuraavaksi Joonakseen.

Olemme pelanneet hetken kunnes Joel pyöräyttää pullon minuun. "Tehtävä" vastaan kun Joel on kysynyt kumman otan.
"Tuu mun syliin loppu pelin ajaksi" Joel sanoo. Katson taas käsiini. Istumme piirissä lattialla ja vieressäni on Tommi ja Tommin vieressä Joel. "Älä ujostele" Joel sanoo. Nousen ylös ja Joel siitää jalkojaan niin että hän haluaa minut niiden väliin. Istun Joelin syliin. Joonas virnistää Joelille. Huomaan Ollin katsovan Joelia murhaavasti.

Lopetimme pullonpyörityksen hetki sitten. "Hei pitäiskö alkaa meneen pikku hiljaa nukkumaan?" Tommi ehdottaa kun kello lähenee yhtä yöllä. "Joo" kaikki muut paitsi Joonas ja Niko sanovat yhtä aikaa. "Miten me nukutaan?" Uskaltaudun kysymään. "Niko ja Tommi voi varmaan mennä samaan?" Olli ehdottaa. "Joo sopii" Niko ja Tommi sanovat ja heittävät ylävitoset.
"Ja jos mä ja Olli?" Joonas ehdottaa virnistäen taas Joelille. "Joo!" Olli sanoo ja hymyilee Joonakselle. Ei helvetti. Minä joudun Joelin kanssa. "No. Hyvää yötä!" Tommi sanoo ja lähtee Nikon kanssa yläkertaan. "Joo mekin mennään!" Joonas huikkaa ja lähtee Ollin kanssa myös yläkertaan. Olli katsoo vielä jotenkin varoittavasti Joelia. "No niin pikkunen me mennään tonne nukkumaan." Joel sanoo ja osoittaa ovea talon perällä. Hän ottaa kädestäni kiinni ja alkaa johdattaa minua ovelle päin. Hän avaa oven jonka takaa paljasuu pieni käytävä. Hän sulkee oven ja laittaa sen lukkoon...
Hän johdattaa minut käytävän päässä olevalle ovelle ja avaa sen. Sieltä paljastuu selkeästi jokin vierashuone. Siellä on yksi parisänky. Joel päästää kädestäni irti ja sulkee oven takanamme ja laittaa napsahduksesta päätellen senkin lukkoon... Hän menee sängyn vierelle ja ottaa paitansa pois. Hän alkaa irrottamaan vyötään ja saakin sen pian auki.
Hän katsahtaa minuun päin. "Voi pikkunen pitääkö mun riisua sut" Joel lässyttää minulle. "E-ei." Vastaan. Joel hymyilee. Hän kävelee luokseni ja avaa vyöni.
Hän siirtyy takaisin sängyn viereen ja ottaa housunsa pois. Nyt Hänellä on vain boxerit.
Vedän farkkuni alas ja otan ne pois. Joel hymyilee. Menen istumaan sängyn reunalle ja otan hupparin pois. Olen nyt itsekkin vain boxereissa.
Joel tulee viereeni. "Hyvää yötä." Hän sanoo ja sitten valot sammuvat. Sentään on kaksi peittoa joten minun ei tarvitse nukkua Joelin kanssa saman peiton alla...

•Rokkarit eivät ole koskaan homoja• Olli Matela X Aleksi Kaunisvesi✅️ Where stories live. Discover now