Aleksin pov:Olli sammui päälleni. Joel oli sammunut jo viisi minuuttia sitten. Minulla pyöri päässä. Oli huono olo. Mutta kaikki alkoi pikku hiljaa selkiintyä. Ei helvetti. Helvetin helvetti. Olin juuri menettänyt neitsyyteni noille kahdelle rokkarille.
Oh no. Tajusin vasta nyt että minulla oli päällä batman resorilla varustetut boxerit...
Tunsin punan leviävän kasvoilleni. Vedin boxerit päälleni. Ja sitten sammuin...Avaan silmiäni. Huono olo. Kylmä.
Tajuan makaavani Nikon vuerashuoneessa Olli päälläni ja Joel ihan kiinni kyljessäni. Olin kirjaimellisesti kahden tulen välissä. Tai pikemminkin kahden pojan välissä. Huomaan Ollin tekevän heräämisen merkkejä. "Mhhh" hän mutisee ja hieroo silmiään. Hän avaa ne kunnolla ja näkee minut allaan. Hän alkaa välittömästi hymyilemään. "Mä tein sen" hän kuiskaa itselleen. "Teit mitä?" Kysyn kiinnostuneena. "Aa öö en mitään" Olli sanoo kun tajuaa minun kuulleen. Hän naurahtaa hieman perään. "Hokka herätys nyt on aamu" Olli huutaa aamuäänellään ja läimäyttää Joelia päähän. "Olli mitä helvettiäh? Joel mutisee ja avaa silmänsä. Hän huomaa minut ja virnistää saman tien Ollille. Olli virnistää vastaukseksi takaisin. Mitä kieltä tuokin on olevinaan? No en vaivaudu kysymään. "Voitko nousta mun päältä?" Kysyn Ollilta joka edelleen istuu päälläni. "Mikäpäs siinä" Olli vastaa ja nousee. Hän hymyilee edelleen. Mikä häntä vaivaa.Olemme kaikki saaneet housut jalkaan ja Olli ja Joel ovat myös löytäneet paidat päälleen. Minulla sellainen oli jo valmiiksi päällä...
"Mennäänkö aamupalalle?" Joel kysyy ja astelee ovelle. "Joo" Olli komppaa. Minäkin nousen ja kävelemme ovelle.Joelin pov:
Olemme syöneet. Minä ja Olli toteutimme suunnitelmamme viime yönä.
Istumme kaikki olohuoneessa ja katsomme puhelimiamme. Puhelimeeni tulee ilmoitus: *olli.elias lähetti chatin sinulle*
Vilkaisen Ollia ja avaan chatin.Olli🎸🍆: Tuu vieras huoneen käytävään. Mulla on asiaa!!!
Minä: oke. Mennäön
Vilkaisen Ollia joka nousee sohvalta. Huomaan Aleksin vilkaisevan Ollia mutta en välitä. Nousen itsekkin. "Me käydään hakeen Joelin huppari vierashuoneesta!" Olli huikkaa jätkille ja poistumme olohuoneesta.
Pääsemme vierashuoneen käytävään ja Olli lukitsee oven. "Miten mä teen sen?" Olli kysyy minulta ja nojaa seinää vasten. "Minkä?" Kysyn. "No miten mä jätän sen pikkusen?" Olli kysyy naurahtaen. "Ai niin joo..." vastaan. "Mhh"
"Jos vaikka huomenna kysyt sen jonnekin ja vaan sanot että tää olit tässä?" Ehdotan olkiani kohauttaen. "Mun mielestä sille kyllä pitäisi kertoa totuus" Olli sanoo. "Ai koko homma?" Kysyn.
"Niin" Olli vastaa."No jos tehdään niin että sä kysyt Aleksin jonnekin vaikka meille. Ja sitten kerrotaan sille oikein juurta jaksaen ja sitten sun ei tarvi edes jättää sitä koska se jättää sut!" Ehdotan hetken hiljaisuuden jälkeen.
"Toi on hyvä idea!" Olli komppaa. "Niin" Sanon hymyillen.
Lyömme Ollin kanssa ylävitoset ja poistumme takaisin olohuoneeseen.Don't worry! Tekin saatte Aleksin lisäksi vielä tänään tietää ✨️oikein juurta jaksaen✨️ mikä suunnitelma tai voisiko sanoa projekti Ollilla ja Joelilla on Alen suhteen ollut...
Sanoja 443
YOU ARE READING
•Rokkarit eivät ole koskaan homoja• Olli Matela X Aleksi Kaunisvesi✅️
FanfictionAleksi on normaali seitsemättä luokkaa käyvä ujo poika. Olli puolestaan on kahdeksannetta luokkaa käyvä bändissä soittava rohkea ja jopa hieman ylimielinen poika. Mitä voikaan tapahtua kun koulun tapahtumassa soittavan bändin basisti kiinnittää huo...