"Anteeks Aleksi"

62 9 0
                                    


Joelin pov:

Herään aamulla oman huoneeni lattialta. Hirvee krapula. "Huomentah" Joonas sanoo ja kävelee huoneeseeni. "Mhhh" juoksen vessaan oksentamaan.

Time skip kaikki ovat lähteneet Joelilta paitsi Joel

Istun sohvallani. Pian ovikello soi. Menen avaamaan. Oven takana seisoo Olli. "Ai Moi!" Tervehdin. En nähnyt Ollia kertaakaan aamulla. Olli ei vastaa vaan tulee sisään. Suljen ulko oven. "Miks sä teit sen?" Olli kysyy. "Tein minkä?" Kysyn. "Sun ei pitäny yrittää Aleksia vielä" Olli vastaa. "En mä ole vielä yrittänytkään?" Sanon naurahtaen. "No mitä se eilinen oli?" Olli kysyy. "Bro luuletko että mä muistan eilisestä jotain?" Kysyn. "No en mä- tai no et varmaan." Olli takeltelee. Hymyilen. "Ootkos itse edennyt Aleksin kanssa?" Kysyn. "Olen!" Olli vastaa iloisena. "Ai miten?" Kysyn kiinnostuneesti. "Mä oon sen pikkusen kaa yhessä" Olli jatkaa. "Oho! Äijä oli nopee!" Sanon ja tökkään häntä nyrkillä pari kertaa olkapäähän. Olli näyttää omahyväiseltä. "Niin!" Hän sanoo. "Kai sä sit myös jätät sen kun oot päässy sen kaa sänkyyn?" Varmistan. "Joo! Tottakai?" Olli vastaa hymyillen. Virnistän hänelle.

Olli lähti juuri. Minua oikeasti pelottaa jos Olli onkin ihastunut OIKEASTI Aleksiin. Minä haluaisin voittaa tämän vedon. Vedon Ollin kanssa. Emme ole kertoneet muille jätkälle tästä. He oikeesti vain frendaavat Aleksin kanssa.
Ja vaikka Olli voittaisikin tämän vedon. Haluan silti panna Aleksia. Ja sen minä vielä teenkin.
Ollilla on isompi mahdollisuus voittaa kun hän on nyt Aleksin kanssa yhdessä. Ja minuun Aleksi tuskin luottaa sen jälkeen mitä eilen tapahtui. Olli kertoi että olin melkein onnistunut raiskaamaan Aleksin. En pystyisi siihen selvin päin. Enkä minä tietenkään halua väkisin.

Voisin muuten pahoitella käytöstäni Aleksille.

Joel: Anteeks Aleksi

Aleksi: Saat❤️

Joel: Kiitos❤️

Miten Aleksi antoi anteeksi noin helposti. Itse en kyllä olisi antanut...
Mutta se on vain hyvä. Ehkä hän ei menettänyt luottamustaan kokonaan minuun.

Aleksin pov:

Annoin Joelille anteeksi. Hän oli eilen kuitenkin kännissä.
Minulla on ilmoituksia whatsapista.

Olli❤️❤️: Moi. Haluisiks nähä?

Minä: joooooo

Olli: Kiva❤️ Tuu koulun pihalle!❤️

Alan vaihtamaan vaatteita. Laitan harmaat lökärit ja valkoisen hupparin.

Saavun koulun pihalle.
Olli istuu keinussa ja katsoo puhelintaan. "Moi!' Tervehdin ja istun hänen viereensä. "Moi!" Olli vastaa ja laittaa puhelimen taskuunsa.
"Mennäänkö kävelemään?" Olli kysyy. "Joo!" Vastaan ja nousemme ylös ja lähdemme metsätielle päin.

Olemme kävelleet hetken. "Sähän sanoit että sun body count on nolla..." Olli aloittaa. "Niin?" Kysyn ujosti katse maassa maassa. "Eks sä oo viel valmis?" Olli kysyy. "E-en." Vastaan katse tiukasti omissa kengissäni. Olli pysähtyy. Seuraan esimerkkiä. Hän laittaa pari sormea leukani alle ja nostaa sitä varovasti. "Söpöä" Olli sanoo ja yhdistää huulemme. Vastaan suudelmaan.
Aurinko alkaa laskemaan.

Mitäköhän tästäkin tulee...

Sanoja 424

•Rokkarit eivät ole koskaan homoja• Olli Matela X Aleksi Kaunisvesi✅️ Where stories live. Discover now