"Neredeydin?" diye sordu Shigaraki.
Dabi, kahkaha attı.
"Geçmişimde, kendi cehennemimde."
"Nasıl?"
"Uzun hikaye, patron."
Shigaraki, göz devirdi. "Her neyse, hastanedeki nomuları aktive edip bu ülkeyi darmadağın edelim" dedi heyecanla. "Ya kurtuluş ordusu?" diye sordu Twice. "Onlar da çok işe yarayacak," Dabiye baktı. "Şu buzlu eleman var ya, Geten. Onunla birlikte Mor Birliğindesin, Dabi."
"Açıkca bir Himura olan çocukla mı? Sinir bozucu ama pekala."
Diğerlerine döndü ve kiminle kimin ordu lideri olduğunu söyledi.
"Önce bir yere uğramam gerek, patron."
"Acil mi?"
"Çok uzun sürmeyecek, zaten diyeceklerimi diyip size katılacağım."
"İyi, o zaman sen gelene dek Geten idare eder Violet Ordusunu."
*
Dabi, kargaşa olan ve neredeyse boşaltılmış hastahaneye soğuk kanlılığı ile girdi. Görenler olsa bile müdahale etmeye korktular, karşısına çıkmadılar. Sonunda kapıdaki 'Bayan Todoroki' Yazısına baktığında sırıttı. Kapıyı açtı ve annesi sesin üzerine bakışlarını kapıya yöneltti, "Siz kimsiniz?" diye sordu annesi ama belliydi korktuğu.
"Ne bekliyordum ki? Bir annenin sözde ölmüş olan oğlunu tanımasını mı? Yazık."
Reinin gözleri büyüdü, "Ne diyorsun... Sen?"
"Sende suçlusun, anne."
"Ben bu yüzden doğmadım mı? Sende suçlusun, anne."
"T-Toya...? Sen misin?"
Toya gözlerini daha da açtı ve sırıttı, "Bazen zihnin sağlamlaşıyor, Rei Todoroki."
"Burada ne yapıyorsun?"
"Nasıl hayattasın? diye sormanı beklerdim ama şaşırtmadın. Söyleyeceklerimi söyleyip gideceğim ve babamı mahvedeceğim."
Rei cevap vermedi, "Endeavor kötüyse sen ondan da betersin anne, her şeyi biliyordun ama karşı çıkmadın, bizi koruyamadın, sadece... Sadece babama hayran bir çocuktum ben. Ve beni bu hale siz getirdiniz, şimdi... Eserinizle gurur duyun çünkü eseriniz sizi parçalayacak."
"Toya..."
"Herkes bana seri katil olduğumdan canavar gözüyle bakıyor, anne. Biliyor musun, anne? Canavarlar doğmaz, yaratılır. Tıp kı sizin beni yarattığınız gibi."
***
Liderler bir araya geldiğinde Geten, Dabi'ye bakıp sırıttı. "Kaderin cilvesine bak, Mavi Alev."
"Kes sesini de bitirelim şu işi."
Machia durup soluklandı, Dabi Endeavoru görünce sırıttı. "Bana bak, Enji Todoroki!!" Ve üstüne atladığında mavi alevler etrafını sardı.
"Ani Alev Yumruğu..!"
Endeavor kalakalmıştı, "Prominans yanışı!"
O sırada Shoto aleviyle kendini babasının önüne attığında ikisi babaları Enjinin önünde alevleri ile boğuşuyordu. Enji, Toyadan gelen yanık kokusunu alınca o yanık kokusu kalbine saplanıyormuş gibi hissetti. Ayağa kalkıp Shotonun yakasından tutup kenara çekti ve yerine kendisi geçti. Dabi durup güldü, "Sonunda eğlenceye katılıyor musun?" dediğinde Enji oğluna sımsıkı sarıldı, "Bunca zaman beni izledin ama ben senin üzerinden gözlerimi çektim, ölecek olsan yalnız ölmene izin vermeyeceğim, Toya! Duyuyor musun beni, Toya?!" Diye bağırdı.
"Güzel, zaten yaşamak yada ölmekle ilgilenmiyorum. Birlikte öleceksek de umurumda olmaz, zaten öleceğim."
Bunun üstüne bir kahkaha attı, Enji canı yanmasına rağmen oğluna sımsıkı sarıldı. "Toya... Lütfen, yalvarırım alevlerini söndür! Ölmeni istemiyorum!" dedi.
"Ama ben ölmeni istiyorum, Todoroki Enji. Birlikte cehenneme gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yara İzleri | Dabi (Touya Todoroki)
FanficDabi, gözlerini açtığında Cehennemin ta kendisinde, geçmişteki Todoroki Ailesinin Bahçesinde açar.