3.BÖLÜM

8 1 0
                                    

"hayat bana hüzün verdi, ben güldüm. Hayat bana acı verdi, ben güldüm. Hayat bana ölüm verdi...
          Ruhum öldü, ama ben güldüm. "
                                           Evren ATAÇ

Azer'in gönderdiği yerde araçtan indim burası sakin bir yerdi. Önümde büyük siyah demir bir kapı vardı. İçeriden çok az bir müzik sesi geliyordu. Beni bırakan aracın arkamdan uzaklaşması ile demir kapıya birkaç kez vurdum, kapı gürültüyle açıldı. Birkaç adım ilerlediğimde karşıma iki iri yarı adam çıktı.
"Gözde Yaman" dedim direk. Adamlardan biri elindeki tablette kısa bir bakış attıktan sonra;

"Buyurun efendim" deyip aşağı inen merdivenleri işaret etti. Seri adımlarla merdivenleri de ilerledim aşağı indikçe müzik sesi şiddetlendi.

Aşırı olmayan bir kalabalık vardı. İçeri siyah dekore edilmiş ve oldukça pahalı bir yer gibi duruyordu. Etrafı kısa bir göz gezdirişten sonra aradığım adamı localardan birinde buldum.
Yanında iki adam ve iki kadınla oturuyordu onu oradan almak ne kadar zor olabilirdi ki?

Bar tarafına yönelip adamı gayet iyi gören bir tabureye oturdum.

Barmen'in "kokteyl? "teklifini onaylayıp adamların masasını, bilgileri alacağım adımı göz hapsine aldım. Kısa bir süre içinde birkaç defa göz göze geldik nokta yüzümde şımarık bir gülüş vardı, tekrar göz göze geldik ama bu sefer ne ben çektim gözlerimi ne de o nokta bir süre sonra yüzünde çarpıp bir gülüş oluştu. Önüme dönüp kokteylden birkaç yudum aldım. Tekrar o tarafa dönmedim, aksine arkamı döndüm.

Barmen'e doğru;
"bu biraz hafif, daha sert bir önerimiz var mıdır acaba?" dedim.

"Tabii ki arzu ederseniz şa-" diyordu ki sağ tarafından gelen hareket barmen'in sözünü kesti.

"Hanımefendiye benden bir Smirnoff ver. Loca'nın da bardaklarını yenileyin"

barmen'in kafasını salladığını görmemle adama döndüm. Yanımdaki tabureye oturmuştu.

"Teşekkürler" dedim gülümseyerek. Kafasını sallamakla yetindi, kısa bir süre barmeni bardakları ayarlayışını izledim. .iki smirnoff bardağını önümüze bırakmasıyla tekrar adama döndüm.

"Sizin gibi seksi bir bayanın burada tek başına olması üzücü" dedi.

Derin bir iç çekip "öyle" dedim.

Bunu yapışım her seferinde canımı acıtıyordu, karnıma iğneler batıyordu sanki.

"İstersen seninle vakit geçirebiliriz, bundan mutluluk duyarım." Dedi Çekici bir gülümseme ile. işe yarayacağını biliyordum.

Şu an kadar enayi gibi görünüyordu ki bilgileri bundan almak zor olmayacaktı muhtemelen.

"Olur... Gözde Ben" deyip bardağı kafama tek de diktim.

"Tarık," dedi. Gülümseyerek kafamı salladım. "Bizim locaya geçebiliriz" dedi.
Locaya kısa bir bakış attım, adamla yalnız olmam, bilgileri almam için daha kolay olacaktı.

"Biraz daha yalnız mı kalsak acaba" dedim, kurnaz bir sesle

"Bazı şeyleri göz önünde yaşamayı sevmiyorsun sanırım." Dedi.Ah şerefsiz
Alttan ima yapıyordu. Bardağı'nı kafasına dikip yenisini doldurdu.

Kaşlarımı kaldırıp başımı sol omzuma düşürdüm. Ve "ee neler yapıyorsun "dedim.

"Genelde sevkiyat işleri ile ilgileniyorum" dedi kısaca.

"Sert, mafya falan mısın?" Dedim gülerek "tarzın bunu bağırıyor"

"Öyle de diyebiliriz" dedi muzip bir gülüşle. Tekrar bardağını kafasına dikti. Bu iyiydi. Kafasını birazdan gidecekti, tekrar bağlağını doldururken Ben de dikkat çekmemek için bardaktaki Smirnoff' u  kafama diktim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEÇMİŞİN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin