-JUST HER-
Qiana bangun dari tidurnya.Kepenatan kerana makan malam tadi dengan Ryan.Eh bukan Ryan tapi bakal suami...Baru benar!
Dia tersenyum mengingat semula kejadian malam tadi.
-Flashback-
“Do you want to be my wife, Qiana Eldora?”
Kata Ryan sambil melihat muka gadis itu.
“Ermm...Yes..”
Kata Qiana perlahan sambil melihat tangannya.
“Sorry..Repeat please..I can't hear you..”
Sakat Ryan selepas mendekat mukanya dengan muka Qiana bak tomato itu.
“Yess..”
“LOUDER!!”
“ISHHH!!YES,I WANT TO BE YOUR WIFE,RYAN ARDIANSYAH!!Enough?!!”
Kata Qiana dengan nada menjerit.Ryan tertawa kecil.
“Hah..See..I already know that brother..Of course Qiana tak tolak punya!!”
Suara seseorang gadis membuat Qiana melihat kearah gadis itu.Serentak itu,dewan itu terang benderang.Tercengang Qiana melihat sekeliling itu.Boleh dikatakan ada keluarga Ryan,keluarga Hana dan Aini dan seorang gadis juga turut ada disitu.Dan juga ada beberapa orang jejaka yang dia kenal dan tidak kenal.
Muka Qiana memerah apabila mengingatkan balik hal tadi.Jadi semua sudah lihat dari awal hingga akhir lah tadi!MALUNYA!!!!!
“Welcome to the family Al-Fawwaz daughter..”
Kata ayah Ryan iaitu Encik Azhar.Terkejut Qiana apabila ayah Ryan tahu identiti dia yang sebenarnya.
“How?”
“Sebastian Earl Sanders..You know the last name..”
Baru dia ingat Sanders ialah Company yang berkerjasama dengan company ayahnya ketika dahulu.Dan juga pemilik Sanders ialah kawan rapat dengan ayahnya.
“Kecilnya dunia..”
Kata Qiana sambil tersenyum.Lelaki dihadapan ini telah berjasa dengan Al-Fawwaz selama ini.
-End Flashback-
Qiana bangun dari baringan.Dia berjalan menuju ke bilik air ingin membersihkan diri.Dia melihat pantulan di cermin itu.
“Something wait for you,Qiana..”
Kata Qiana.Dia masih ingat kata Ryan semasa dalam perjalanan ingin pulang semalam.
“Semua orang akan tahu siapa kau masa hari perkahwinan..Plus,kau kahwin dengan orang yang bukan calang-calang,Qiana Eldora..Sorry for put you in this big danger..”
Lagipun dia tidak menyalahkan Ryan.Lagi pula hidupnya memang dalam bahaya sejak kecil.
Dia berjalan keluar dari bilik lalu menuju ke dapur.Nasib hari ini dia tidak ada kelas hanya assignment yang perlu disiapkan.Dia pergi ke dapur ingin masak nasi goreng.
“Berseri muka you pagi nii..”
Qiana melihat kearah Aina yang menyakatnya.Memuncung mulut Qiana.
YOU ARE READING
HER:HIS GOLDEN WIFE
ActionWritten by Itsfarraa ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Just Her. "Woi pendek..Kau tu penyebabnya..Kuku kau tu tajam macam hantu puntianak..Suka bela syaitan ke?" Ryan Ardiansyah.Lelaki yang berumur 26 tahun.Misteri?Itu sahaja boleh dikatakan untuk...