-JUST HER-
Mikayla melihat tajam kearah Qiana yang duduk dihadapannya.Qiana hanya tunduk melihat kakinya.
"Give me the explanation please Qiana Eldora..And whose car in out there?"
Tanya Mikayla.Qiana mengeluh.Mata milik Qiana melihat kearah Mikayla.
"Kereta tu milik lelaki yang dengan aku bergaduh dekat kedai buku hari tu.."
"What he doing here,Qiana Eldora?Are you two make a sin in--"
"NO WAY!"
Potong Qiana.Tanpa mereka berdua tahu Ryan mendengar dari bilik.
"I still remember with my own religion after all..No way i want to make sin with him..He get hurt yesterday night..That's why I brought him to here yesterday.."
"Tell me the story..ALL.."
Kata Mikayla lalu duduk disebelah Qiana.Qiana terus membuka mulut dan menceritakan perkara yang terjadi malam semalam.
Lepas sahaja Qiana menceritakan,Mikayla terus mencubit lengan Qiana
"Auchh"
Qiana mengaduh sakit.Lengannya digosok kerana sakit dengan cubitan ketam oleh Mikayla.
"Sorry.."
Mikayla terus mengangguk.Mata milik Mikayla melihat sekeliling rumah itu.
"Where is he?"
"In my room.."
Membulat mata Mikayla.
"What?!!!"
"Don't get me wrong..We don't sleep together..Plus,I sleep in your room yesterday.."
Terang Qiana laju takut Mikayla salah faham.
"You must be happy because JAIS not come yesterday night..Kalau tidak..You berdua dah kawin free tau takk.."
Kata Mikayla.Mikayla bangun dari duduk.
"My mother did give me some food for lunch..Tengahari nanti kita makan.."
Kata Mikayla sebelum berjalan menuju ke bilik untuk menyimpan beg.Qiana terus mengangguk kepalanya patuh.
✿
"Ryan..Makan tengahari.."
Kata Qiana sambil mengetuk biliknya.
Pintu terbuka dari dalam.Mata milik Qiana melihat mata milik Ryan.Hazel."Why?Ada benda ke kat muka aku ni,Senorita?"
Tanya Ryan sambil memegang mukanya.
"Kenapa awak suka panggil saya senorita?"
Tanya Qiana.Dari semalam dia dengar Ryan memanggil dia dengan senorita padahal cantik cantik nama dia senorita juga dipanggil.
YOU ARE READING
HER:HIS GOLDEN WIFE
AcciónWritten by Itsfarraa ⚠️ DILARANG KERAS UNTUK PLAGIAT ⚠️ Just Her. "Woi pendek..Kau tu penyebabnya..Kuku kau tu tajam macam hantu puntianak..Suka bela syaitan ke?" Ryan Ardiansyah.Lelaki yang berumur 26 tahun.Misteri?Itu sahaja boleh dikatakan untuk...