Konu: Reiner sizi zor duruma sokmamaya çalışıyor.
───⋆☆─────────────
Tam olarak hangi şekilde sıçtığın önemli değil. Belki gece geç saatlerde sarhoş bir şekilde eve geldin ya da onun tavsiyesine karşı geldin ve paylaştığın bütçenin tamamını hayalindeki evi o "hiç dolandırıcı olmayan" emlakçıdan satın almak için harcadın (fiyat gerçek olamayacak kadar iyi görünüyordu) , özellikle fotoğraflar göz önüne alındığında) — Reiner size asla kızmaz.
Bu sefer onu bir karakoldan arayıp seni kurtarmasını istiyorsun. Kablonun diğer ucundaki isteğiniz üzerine iç çektiğini duyunca dehşete düşüyorsunuz - hayal kırıklığı içinde neredeyse burun kemerini çimdiklediğini görebilirsiniz. Takip soruları yok, sizi bir hücreye neyin soktuğunu öğrenmek için sıfır girişim. Reiner sakince ona karakolun adresini vermeni istiyor.
Reiner ikinizi de eve götürürken arabadaki sessizlik neredeyse sağır edici. Gözleri yola odaklı ve seninki de öyle çünkü ona doğrudan bakamayacak kadar utanıyorsun.
"Eee," sonunda şu anki durumunun ne kadar kötü olduğunu öğrenmek için konuşmaya karar verirsin, "Bugün günün nasıldı?"
Reiner'in sesi sakin ve herhangi bir ifadeden yoksun, "Bu yaptığın çok sorumsuzcaydı," dedi.
Bakışlarını yoldan çevirerek, seni aldığından beri ilk kez sana bakıyor. Yüzünde mutlak yorgunluk dışında herhangi bir duygu parıltısı yok. Alçakgönüllülükle küfrediyorsun. Ama tabii ki senin dikkatsizliğin onu huzursuz etti ve kendini bitkinlik noktasına kadar strese sokmaya başladı. Suçluluk duygusu başlarken yanaklarınız ve kulaklarınızın uçları kızarır. Neredeyse size bağırmasını ve sizi öfkeyle (ve haklı olarak) suçlamasını dilersiniz - ağır bakışlarının sessiz baskısından kurtulmak için herhangi bir şey.
"Bana kızgın mısın?" Açıkça soruyorsun, şimdi onun ruh durumuyla ilgili lafı dolandırmak istiyorsun.
Reiner'ın direksiyon simidini daha sıkı kavrayışı artarken dudaklarından sessiz bir iç çekiş döküldü.
"Sana mı? Hayır. Sadece hayal kırıklığına uğradım."
Sözler yüzünüze mahzun bir ifade verir.
Reiner, bir anlık tereddütten sonra, "Ama kendime oldukça kızgınım," diye ekliyor.
Şaşkınlıkla ona dönersin. Reiner'ın omuzları, sizin ona diktiğinizi fark edince gözle görülür şekilde düştü. Çok fazla şey söylediğine şimdiden pişman oldu.
"Bu sadece..." Reiner aceleyle bir açıklamayla başlıyor, "Böyle bir şey yaptığında hep kendimi suçluyorum. Çok mu dikkatsizdim? Senin hatanı önleyemeyecek kadar yavaş mıydım? Sana bakamazsam ben nasıl bir ortağım? ?"
Sözleriyle telaşlanırsın, kaşlarını endişeyle çatarsın. Elini dizine koyarsın ve sakinleştirici bir hareketle üzerinde daireler çizmeye başlarsın.
"Berbatlıklarımdan sen sorumlu değilsin. Eylemlerimin tüm suçu sadece benim omuzlarımda."
Her kelimede, sanki mesaja bir çekiçle vurmaya çalışıyormuş gibi başınızı eğiyorsunuz. Reiner, dikkati seninle araba kullanmak arasında bölünürken dudaklarını büzüyor. Onu diş çürüten bir gülümsemeyle ödüllendirerek devam edersin.
"Ama maskaralıklarım seni bu kadar üzdüyse," diye içgüdüsel olarak yanıtladı Reiner, senin ağzından hafif bir kıkırdama almayı başaran kısa bir baş sallamayla, "Sahte etmeyi bırakacağıma söz veremem ama en azından becermeyi bırakmayı deneyebilirim. "
Sohbetiniz sırasında ilk kez, Reiner elini avucunuzun üzerine koyarken bakışlarının tanıdık bir sıcaklıkla dolduğunu fark edersiniz.
"Ben alırım," diye yanıtlar senin çok alışık olduğun sesine yumuşaklıkla.
───⋆☆─────────────
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑇𝑇𝐴𝐶𝐾 𝑂𝑁 𝑇𝐼̇𝑇𝐴𝑁 ★ 𝑂𝑁𝐸 𝑆𝐻𝑂𝑇𝑆
Ciencia Ficción🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝙎̧𝙞𝙙𝙙𝙚𝙩 🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝘼𝙡𝜾𝙠𝙤𝙮𝙢𝙖 🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝘼𝙣𝙜𝙨𝙩 🝮︎︎︎︎︎︎︎ 𝙎𝙢𝙪𝙩 𝙫𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙘̧𝙤𝙜̆𝙪 𝙙𝙖𝙝𝙖 #48 oneshots