A̾'M̾y̾a̾
"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶, 𝘈'𝘔𝘺𝘢?" 𝘊𝘢𝘴𝘩 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦. "𝘐'𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺" 𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘮. "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘥𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺𝘴?" 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦, 𝘴𝘩𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥.
"𝘚𝘰𝘮𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘢𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘉𝘦𝘺 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘉𝘦𝘺𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘥𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘯𝘨𝘦𝘴𝘵.
𝘚𝘩𝘦'𝘴 𝘰𝘣𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘏𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘯 𝘮𝘦. "𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘺 𝘴𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘮𝘢 𝘪𝘧 𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘳?" 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦. "𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸, 𝘸𝘦'𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘦𝘷𝘪𝘥𝘦𝘯𝘤𝘦" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘐𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘬𝘢𝘺, 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘴𝘪𝘴?" 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘝𝘪𝘤𝘬𝘪, 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘸 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴. "𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘪𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘢𝘮𝘢 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘉𝘦𝘺'𝘴 𝘰𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦" 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥.
Carla
𝕴 𝖜𝖆𝖙𝖈𝖍𝖊𝖉 𝖆𝖘 𝖙𝖍𝖊 𝖐𝖎𝖉𝖘 𝖕𝖚𝖑𝖑𝖊𝖉 𝖚𝖕, 𝖋𝖚𝖗𝖎𝖔𝖚𝖘 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝕬'𝕸𝖞𝖆. 𝕮𝖆𝖘𝖍 𝖑𝖔𝖔𝖐𝖊𝖉 𝖆𝖙 𝖒𝖊. "𝖄𝖔𝖚 𝖈𝖆𝖓 𝖘𝖍𝖔𝖜 𝖙𝖍𝖊𝖒 𝖙𝖔 𝖒𝖊 𝖜𝖍𝖊𝖓 𝖜𝖊 𝖌𝖊𝖙 𝖇𝖆𝖈𝖐 𝖍𝖔𝖒𝖊, 𝖜𝖊 𝖍𝖆𝖛𝖊 𝖙𝖔 𝖑𝖊𝖙 𝕸𝖞𝖆 𝖌𝖔 𝖋𝖔𝖗 𝖓𝖔𝖜" 𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝖙𝖔 𝕿𝖔𝖗𝖎. 𝕾𝖍𝖊 𝖓𝖔𝖉𝖉𝖊𝖉 𝖆𝖘 𝖙𝖍𝖊𝖞 𝖍𝖚𝖌𝖌𝖊𝖉 𝕸𝖞𝖆.
𝕾𝖍𝖊 𝖈𝖆𝖒𝖊 𝖎𝖓, 𝖌𝖗𝖆𝖇𝖇𝖎𝖓𝖌 𝖘𝖔𝖒𝖊 𝖜𝖆𝖙𝖊𝖗. 𝕴 𝖜𝖆𝖘 𝖆𝖓𝖌𝖗𝖞 𝖆𝖘 𝖍𝖊𝖑𝖑. "𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖑𝖑 𝖎𝖘 𝖜𝖗𝖔𝖓𝖌 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖞𝖔𝖚? 𝖄𝖔𝖚 𝖐𝖓𝖔𝖜 𝖇𝖊𝖙𝖙𝖊𝖗 𝖙𝖍𝖆𝖓 𝖙𝖍𝖆𝖙. 𝖄𝖔𝖚 𝖆𝖗𝖊 19!
𝖂𝖍𝖞 𝖜𝖔𝖚𝖑𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖊𝖒𝖇𝖆𝖗𝖗𝖆𝖘𝖘 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖉𝖆𝖉 𝖑𝖎𝖐𝖊 𝖙𝖍𝖆𝖙?" 𝕴 𝖆𝖘𝖐𝖊𝖉 𝖆𝖘 𝕴 𝖜𝖆𝖑𝖐𝖊𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖐𝖎𝖙𝖈𝖍𝖊𝖓 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖍𝖊𝖗, 𝖘𝖊𝖊𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗 𝖇𝖊𝖓𝖙 𝖔𝖛𝖊𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖙𝖆𝖇𝖑𝖊. 𝕴 𝖜𝖆𝖑𝖐𝖊𝖉 𝖎𝖓 𝖋𝖗𝖔𝖓𝖙 𝖔𝖋 𝖍𝖊𝖗, 𝖑𝖔𝖔𝖐𝖎𝖓𝖌 𝖆𝖙 𝖍𝖊𝖗 𝖋𝖆𝖈𝖊.
"𝕴𝖋 𝖞𝖔𝖚 𝖆𝖓𝖉 𝖉𝖆𝖉 𝖜𝖔𝖚𝖑𝖉'𝖛𝖊 𝖐𝖓𝖔𝖜𝖓 𝖜𝖍𝖞 𝕴 𝖗𝖊𝖆𝖈𝖙𝖊𝖉 𝖘𝖚𝖈𝖍 𝖆 𝖜𝖆𝖞, 𝖓𝖊𝖎𝖙𝖍𝖊𝖗 𝖔𝖋 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖔𝖚𝖑𝖉'𝖛𝖊 𝖇𝖊𝖊𝖓 𝖒𝖆𝖉. 𝕹𝖔𝖜 𝖈𝖆𝖓 𝕴 𝖊𝖝𝖕𝖑𝖆𝖎𝖓 𝖒𝖞𝖘𝖊𝖑𝖋?" 𝕾𝖍𝖊 𝖆𝖘𝖐𝖊𝖉 𝖒𝖊. 𝕴 𝖘𝖙𝖆𝖞𝖊𝖉 𝖘𝖎𝖑𝖊𝖓𝖙, 𝖑𝖊𝖙𝖙𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗 𝖘𝖕𝖊𝖆𝖐.
"𝕯𝖆𝖉 𝖜𝖆𝖘 𝖇𝖊𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖗𝖆𝖘𝖍𝖊𝖉 𝖇𝖞 𝖔𝖓𝖊 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖊 𝖕𝖊𝖔𝖕𝖑𝖊 𝖍𝖊 𝖜𝖔𝖗𝖐𝖊𝖉 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖆𝖓𝖉 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖆𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝕭𝖊𝖞 𝖜𝖆𝖘 𝖚𝖘𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖎𝖒. 𝕬𝖑𝖘𝖔 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝕭𝖊𝖞 𝖓𝖊𝖛𝖊𝖗 𝖈𝖆𝖗𝖊𝖉 𝖆𝖇𝖔𝖚𝖙 𝖍𝖎𝖒 𝖆𝖓𝖉 𝖜𝖆𝖘 𝖚𝖘𝖎𝖓𝖌 𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖙𝖔 𝖌𝖊𝖙 𝖙𝖔 𝖍𝖎𝖒" 𝖘𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖎𝖉.
"𝕰𝖛𝖊𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝖘𝖍𝖊 𝖐𝖎𝖑𝖑𝖊𝖉 𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖘𝖔 𝖘𝖍𝖊 𝖜𝖔𝖚𝖑𝖉𝖓'𝖙 𝖇𝖊 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖜𝖆𝖞 𝖘𝖔 𝕴 𝖐𝖓𝖔𝖈𝖐𝖊𝖉 𝖍𝖎𝖘 𝖙𝖊𝖊𝖙𝖍 𝖔𝖚𝖙 𝖍𝖎𝖘 𝖒𝖔𝖚𝖙𝖍" 𝖘𝖍𝖊 𝖒𝖚𝖒𝖇𝖑𝖊𝖉 𝖘𝖔𝖋𝖙𝖑𝖞. 𝕴 𝖜𝖆𝖘 𝖘𝖍𝖔𝖈𝖐𝖊𝖉 𝖆𝖙 𝖍𝖊𝖗 𝖜𝖔𝖗𝖉𝖘.
"𝕹𝖔𝖜 𝖞𝖔𝖚 𝖐𝖓𝖔𝖜 𝖜𝖍𝖞 𝖘𝖔 𝖉𝖔𝖓'𝖙 𝖊𝖛𝖊𝖗 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖙 𝖒𝖊 𝖑𝖎𝖐𝖊 𝕴'𝖒 𝖉𝖔𝖎𝖓𝖌 𝖘𝖔𝖒𝖊𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖔𝖚𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖇𝖑𝖚𝖊 𝖋𝖔𝖗 𝖓𝖔 𝖗𝖊𝖆𝖘𝖔𝖓. 𝖄𝖔𝖚 𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖋𝖔𝖗 𝖒𝖞 𝖋𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞, 𝕴'𝖒 𝖈𝖔𝖒𝖎𝖓𝖌 𝖋𝖔𝖗 𝖞𝖔𝖚.
𝕰𝖛𝖊𝖗𝖞𝖔𝖓𝖊 𝖐𝖓𝖔𝖜𝖘 𝕴 𝖉𝖔𝖓'𝖙 𝖕𝖑𝖆𝖞 𝖏𝖚𝖘𝖙 𝖑𝖎𝖐𝖊 𝕮𝖆𝖘𝖍 𝖜𝖍𝖊𝖓 𝖎𝖙 𝖈𝖔𝖒𝖊𝖘 𝖙𝖔 𝖋𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞" 𝖘𝖍𝖊 𝖙𝖔𝖑𝖉 𝖒𝖊. 𝕴 𝖉𝖎𝖉𝖓'𝖙 𝖐𝖓𝖔𝖜 𝖜𝖍𝖆𝖙 𝖙𝖔 𝖘𝖆𝖞 𝖘𝖔 𝕴 𝖘𝖆𝖙 𝖉𝖔𝖜𝖓 𝖎𝖓 𝖉𝖎𝖘𝖇𝖊𝖑𝖎𝖊𝖋.
V̺͆i̺͆c̺͆t̺͆o̺͆r̺͆i̺͆a̺͆
🄸 🄿🅄🄻🄻🄴🄳 🄼🅈 🄱🄾🄳🅈 🅄🄿 🅃🄾 🅃🄷🄴 🄵🅁🄾🄽🅃 🄸🄽🅃🄾 🅃🄷🄴 🄵🅁🄾🄽🅃 🅂🄴🄰🅃 🄰🅂 🄲🄰🅂🄷 🄶🄾🅃 🄱🄰🄲🄺 🄷🄾🄼🄴. "🄻🄴🅃 🄼🄴 🅂🄴🄴" 🄷🄴 🅂🄰🄸🄳.
🄸 🄶🄰🅅🄴 🄷🄸🄼 🅃🄷🄴 🄿🄷🄾🄽🄴 🄰🄽🄳 🄻🄴🅃 🄷🄸🄼 🄶🄾 🅃🄷🅁🄾🅄🄶🄷 🅃🄷🄴 🄿🄸🄲🅃🅄🅁🄴🅂.
🄷🄴 🄻🄾🄾🄺🄴🄳 🅄🄿, 🄰 🄵🅁🄾🅆🄽 🄾🄽 🄷🄸🅂 🄵🄰🄲🄴. "🅆🄷🅈 🄸🄽 🅃🄷🄴 🄷🄴🄻🄻 🄳🄾🄴🅂 🅂🄷🄴 🄷🄰🅅🄴 🅂🄾🄼🄴 🄾🄵 🄼🄾🄼🄼🄰'🅂 🄲🄻🄾🅃🄷🄴🅂 🄸🄽 🄷🄴🅁 🄾🄵🄵🄸🄲🄴?
🅃🄷🄰🅃'🅂 🅂🄾🄼🄴 🅂🅄🅂🄿🄸🄲🄸🄾🅄🅂 🅂🄷🄸🅃 🅁🄸🄶🄷🅃 🅃🄷🄴🅁🄴. 🅂🄴🄽🄳 🄼🄴 🅃🄷🄴 🄿🄸🄲🅃🅄🅁🄴🅂 🅂🄾 🄸 🄲🄰🄽 🅂🄴🄽🄳 🅃🄷🄴🄼 🅃🄾 🅂🄸🄼🄾🄽🄴" 🄷🄴 🅃🄾🄻🄳 🄼🄴.
YOU ARE READING
𝙱𝚎𝚢'𝚜 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎
Mystery / Thriller🅐︎ 🅑︎🅔︎🅨︎🅞︎🅝︎🅒︎🅔︎ & 🅚︎🅞︎🅕︎🅕︎🅔︎🅔︎ 🅢︎🅣︎🅞︎🅡︎🅨︎ V͟i͟c͟t͟o͟r͟i͟a͟ a͟n͟d͟ h͟e͟r͟ s͟i͟b͟l͟i͟n͟g͟s͟ h͟a͟d͟ C͟a͟r͟l͟a͟ a͟s͟ t͟h͟e͟i͟r͟ m͟o͟t͟h͟e͟r͟ f͟i͟g͟u͟r͟e͟ s͟i͟n͟c͟e͟ t͟h͟e͟i͟r͟ r͟o͟c͟k͟ h͟a͟s͟ p͟a͟s͟s͟e͟d͟ f͟o͟r͟ a͟ w͟h͟i͟l͟e͟ n͟o͟w͟...