Simone
"𝕿𝖍𝖆𝖓𝖐 𝖞𝖔𝖚 𝖋𝖔𝖗 𝖇𝖊𝖎𝖓𝖌 𝖒𝖞 𝖇𝖎𝖌 𝖘𝖎𝖘𝖙𝖊𝖗" 𝖘𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖎𝖉, 𝖒𝖆𝖐𝖎𝖓𝖌 𝖊𝖛𝖊𝖗𝖞𝖔𝖓𝖊 𝖌𝖚𝖘𝖍 𝖎𝖓 𝖆𝖜𝖊. 𝕴 𝖘𝖒𝖎𝖑𝖊𝖉. "𝖄𝖔𝖚'𝖗𝖊 𝖜𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊, 𝖑𝖎𝖑 𝖘𝖎𝖘" 𝕴 𝖙𝖔𝖑𝖉 𝖍𝖊𝖗. 𝕾𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖑𝖔𝖔𝖐𝖊𝖉 𝖆𝖙 𝖒𝖊 𝖎𝖓 𝖈𝖔𝖓𝖋𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓.
"𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖆𝖗𝖊 𝖞'𝖆𝖑𝖑 𝖉𝖔𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗𝖊?" 𝕾𝖍𝖊 𝖆𝖘𝖐𝖊𝖉, 𝖒𝖆𝖐𝖎𝖓𝖌 𝕮𝖆𝖗𝖑𝖆 𝖑𝖆𝖚𝖌𝖍. "𝖂𝖊 𝖆𝖑𝖑 𝖍𝖆𝖉 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖒𝖊 𝖎𝖉𝖊𝖆 𝖙𝖔 𝖘𝖊𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖙𝖜𝖔 𝖆 𝕮𝖆𝖘𝖍'𝖘 𝖍𝖔𝖚𝖘𝖊 𝖆𝖓𝖉 𝖜𝖎𝖘𝖍 𝖞'𝖆𝖑𝖑 𝖆 𝖍𝖆𝖕𝖕𝖞 𝖇𝖎𝖗𝖙𝖍𝖉𝖆𝖞.
𝖀𝖓𝖋𝖔𝖗𝖙𝖚𝖓𝖆𝖙𝖊𝖑𝖞, 𝖓𝖎𝖙𝖍𝖊𝖗 𝖔𝖋 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖊𝖗𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖘𝖔 𝖜𝖊 𝖋𝖎𝖌𝖚𝖗𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖔𝖚𝖙 𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖋𝖎𝖗𝖘𝖙 𝖘𝖎𝖓𝖈𝖊 𝖍𝖊'𝖘 𝖆 𝖋𝖊𝖜 𝖒𝖎𝖑𝖊𝖘 𝖆𝖜𝖆𝖞" 𝕸𝖞𝖆 𝖘𝖆𝖎𝖉. 𝖁𝖎 𝖘𝖒𝖎𝖑𝖊𝖉. "𝕴 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖞'𝖆𝖑𝖑 𝖘𝖔 𝖒𝖚𝖈𝖍" 𝖘𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖎𝖉. "𝖂𝖊 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖙𝖔𝖔, 𝖇𝖆𝖇𝖞 𝖘𝖎𝖘" 𝕮𝖆𝖘𝖍 𝖘𝖆𝖎𝖉.
𝖁𝖎 𝖌𝖑𝖆𝖗𝖊𝖉 𝖆𝖙 𝖍𝖎𝖒 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖕𝖚𝖓𝖈𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖊𝖘𝖙 𝖆𝖘 𝖍𝖊 𝖑𝖆𝖚𝖌𝖍𝖊𝖉. "𝕾𝖙𝖔𝖕 𝖈𝖆𝖑𝖑𝖎𝖓𝖌 𝖒𝖊 𝖙𝖍𝖆𝖙, 𝖇𝖗𝖔𝖜𝖓 𝖊𝖞𝖊𝖘" 𝖘𝖍𝖊 𝖘𝖆𝖎𝖉. "𝕿𝖍𝖆𝖓𝖐𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖔𝖒𝖕𝖑𝖎𝖒𝖊𝖓𝖙" 𝖍𝖊 𝖙𝖔𝖑𝖉 𝖍𝖊𝖗, 𝖒𝖆𝖐𝖎𝖓𝖌 𝖚𝖘 𝖆𝖑𝖑 𝖑𝖆𝖚𝖌𝖍.
𝖂𝖊 𝖍𝖚𝖓𝖌 𝖔𝖚𝖙 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊𝖒 𝖋𝖔𝖗 𝖆 𝖜𝖍𝖎𝖑𝖊 𝖆𝖓𝖉 𝖑𝖊𝖙 𝖙𝖍𝖊𝖒 𝖍𝖆𝖛𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖗𝖊𝖘𝖙 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖊𝖎𝖗 𝖉𝖆𝖞 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊𝖒𝖘𝖊𝖑𝖛𝖊𝖘. 𝕴 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖒𝖞 𝖘𝖎𝖇𝖑𝖎𝖓𝖌𝖘 𝖘𝖔 𝖒𝖚𝖈𝖍.
n̸e̸x̸t̸ d̸a̸y̸
C̸a̸s̸h̸"🅆🄰🄸🅃 🄰 🄼🄸🄽🅄🅃🄴, 🅆🄷🄰🅃?" 🄸 🄰🅂🄺🄴🄳 🄰🄽🄶🅁🄸🄻🅈 🄾🄽 🅃🄷🄴 🄿🄷🄾🄽🄴. 🄰🄵🅃🄴🅁 🄰 🅆🄷🄸🄻🄴, 🅂🄸🄼🄾🄽🄴 🄷🅄🄽🄶 🅃🄷🄴 🄿🄷🄾🄽🄴 🅄🄿.
🄸 🄷🄴🄰🅁🄳 🄵🄾🄾🅂🅃🄴🄿🅂, 🅂🄴🄴🄸🄽🄶 🅃🄾🅁🄸 🅆🄷🄾 🅁🅄🄱🄱🄴🄳 🄷🄴🅁 🄴🅈🄴🅂.
"🄹🅄🅂🅃 🅆🄾🄺🄴 🅄🄿 🄰🄽🄳 🄶🄾🅃 🄳🅁🄴🅂🅂🄴🄳. 🅆🄷🄰🅃'🅂 🅃🄷🄴 🄼🄰🅃🅃🄴🅁?" 🅂🄷🄴 🄰🅂🄺🄴🄳 🅂🄾🄵🅃🄻🅈. 🄸 🅂🄸🄶🄷🄴🄳, 🄽🄾🅃 🄰🄱🄻🄴 🅃🄾 🄱🄴🄻🄸🄴🅅🄴 🄸 🅆🄾🄺🄴 🄷🄴🅁 🅄🄿.
"🅂🄾🅁🅁🅈, 🄸 🅆🄰🅂 🄹🅄🅂🅃 🄾🄽 🄰 🄿🄷🄾🄽🄴. 🅂🄸🄼🄾🄽🄴 🅂🄰🄸🄳 🅃🄷🄰🅃 🅃🄷🄴 🄿🄾🄻🄸🄲🄴 🅂🅃🄰🅃🄸🄾🄽 🄷🄰🅂 🄻🄾🅃🅂 🄾🄵 🄴🅅🄸🄳🄴🄽🄲🄴 🅃🄷🄰🅃'🄻🄻 🅂🄾🄻🅅🄴 🄼🄾🄼'🅂 🄿🄰🅂🅂🄸🄽🄶.
🅃🅄🅁🄽🅂 🄾🅄🅃 🅂🄾🄼🄴🄾🄽🄴.."🄸 🅂🅃🄾🄿🄿🄴🄳 🄼🅈🅂🄴🄻🄵, 🄳🄰🅁🄸🄽🄶 🄼🅈🅂🄴🄻🄵 🅃🄾 🅂🄰🅈 🄸🅃.
"🄼🄰🄼🄰 🅆🄰🅂 🄺🄸🄻🄻🄴🄳, 🅆🄰🅂🄽'🅃 🅂🄷🄴?" 🅃🄾🅁🄸 🄰🅂🄺🄴🄳 🅂🄾🄵🅃🄻🅈. 🄸 🄽🄾🄳🄳🄴🄳, 🅆🄰🅃🄲🄷🄸🄽🄶 🄷🄴🅁 🄲🄾🄼🄴 🄳🄾🅆🄽 🅃🄷🄴 🅂🅃🄰🄸🅁🅂.
🅂🄷🄴 🄻🄾🄾🄺🄴🄳 🅄🄿 🄰🅃 🄼🄴 🅆🄾🅃🄷 🄷🄴🅁 🅂🄼🄰🄻🄻 🄴🅈🄴🅂.
"🄰🄽🅈🅃🄷🄸🄽🄶 🄴🄻🅂🄴 🄲🄾🄼🄴 🄾🅄🅃? 🄰🄽🅈🄼🄾🅁🄴 🄴🅅🄸🄳🄴🄽🄲🄴?" 🅂🄷🄴 🄰🅂🄺🄴🄳 🄼🄴, 🄷🄾🄿🄴 🄸🄽 🄷🄴🅁 🄴🅈🄴🅂.
"🅃🄷🄴🅈 🅂🄰🅈 🅃🄷🄴🅈 🄵🄾🅄🄽🄳 🄻🄾🅃🅂 🄾🄵 🅅🄸🄳🄴🄾 🅃🄰🄿🄴🅂 🄻🄴🄰🄳🄸🄽🄶 🅄🄿 🅃🄾 🅃🄷🄴 🄳🄰🅈 🅃🄷🄰🅃 🄼🄾🄼🄼🄰 🄳🄸🄴🄳 🄱🅄🅃 🅃🄷🄴🄸🅁 🅃🅁🅈🄸🄽🄶 🅃🄾 🄵🄸🄽🄳 🅃🄷🄴🄼 🄵🄸🅁🅂🅃" 🄸 🅃🄾🄻🄳 🄷🄴🅁.
"🅂🄾 🅃🄷🄴🅈 🄳🄾🄽'🅃 🄷🄰🅅🄴 🅃🄷🄴🄼" 🅂🄷🄴 🅂🄰🄸🄳. 🄸 🅂🄷🄾🄾🄺 🄼🅈 🄷🄴🄰🄳 🄰🅃 🄷🄴🅁. "🅆🄷🄰🅃 🅃🅈🄿🄴 🄾🄵-?" 🅂🄷🄴 🅂🅃🄾🄿🄿🄴🄳 🄷🄴🅁🅂🄴🄻🄵, 🅂🄸🄶🄷🄸🄽🄶 🄰🄽🄶🅁🄸🄻🅈.
"🄸 🄺🄽🄾🅆, 🄸'🄼 🅂🄰🅈🄸🄽🄶 🅃🄷🄴 🅂🄰🄼🄴 🅃🄷🄸🄽🄶. 🅂🄸🄼🄾🄽🄴 🄸🅂 🅃🄾🄾.
🄼🄰🅈🄱🄴 🄸🅃'🅂 🄱🄴🄲🄰🅄🅂🄴 🅃🄷🄴 🄲🄰🅂🄴 🄹🅄🅂🅃 🄾🄿🄴🄽🄴🄳 🄰 🄳🄰🅈 🄰🄶🄾 🄰🄽🄳 🅃🄷🄴🅈'🅁🄴 🅂🅃🄸🄻🄻 🅃🅁🅈🄸🄽🄶 🅃🄾 🄿🅄🄻🄻 🄴🅅🄴🅁🅈🅃🄷🄸🄽🄶 🅃🄾🄶🄴🅃🄷🄴🅁 🄵🄾🅁 🅄🅂" 🄸 🅃🄾🄻🄳 🄷🄴🅁.
"🅆🄷🄴🄽 🄰🄻🄻 🄾🄵 🅃🄷🄸🅂 🄸🅂 🄾🅅🄴🅁, 🄲🄰🄽 🄸 🄻🄸🅅🄴 🅆🄸🅃🄷 🅈🄾🅄 🄾🅁 🅂🄸🄼🄾🄽🄴?
🄰🄻🄻 🄸 🅂🄴🄴 🄸🅂 🄼🄾🄼🄼🄰 🄴🅅🄴🅁🅈🅃🄸🄼🄴 🄸 🅆🄰🄻🄺 🄸🄽🅃🄾 🅃🄷🄰🅃 🄷🄾🅄🅂🄴 🄰🄽🄳 🄸 🄴🄽🄳🄴🄳 🅄🄿 🅀🅄🄴🅂🅃🄾🄽🄸🄽🄶 🄷🄴🅁 🄰🄽🄳 🄼🅈🅂🄴🄻🄵" 🅂🄷🄴 🅃🄾🄻🄳 🄼🄴.
🄸 🄽🄾🄳🄳🄴🄳. "🄾🄵 🄲🄾🅄🅁🅂🄴 🅈🄾🅄 🄲🄰🄽, 🄱🄰🄱🅈 🅂🄸🅂" 🄸 🅂🄰🄸🄳 🅂🄾🄵🅃🄻🅈, 🄷🅄🄶🄶🄸🄽🄶 🄷🄴🅁 🄰🄽🄳 🄺🄸🅂🅂🄸🄽🄶 🄷🄴🅁 🄷🄴🄰🄳.
YOU ARE READING
𝙱𝚎𝚢'𝚜 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎
Mistério / Suspense🅐︎ 🅑︎🅔︎🅨︎🅞︎🅝︎🅒︎🅔︎ & 🅚︎🅞︎🅕︎🅕︎🅔︎🅔︎ 🅢︎🅣︎🅞︎🅡︎🅨︎ V͟i͟c͟t͟o͟r͟i͟a͟ a͟n͟d͟ h͟e͟r͟ s͟i͟b͟l͟i͟n͟g͟s͟ h͟a͟d͟ C͟a͟r͟l͟a͟ a͟s͟ t͟h͟e͟i͟r͟ m͟o͟t͟h͟e͟r͟ f͟i͟g͟u͟r͟e͟ s͟i͟n͟c͟e͟ t͟h͟e͟i͟r͟ r͟o͟c͟k͟ h͟a͟s͟ p͟a͟s͟s͟e͟d͟ f͟o͟r͟ a͟ w͟h͟i͟l͟e͟ n͟o͟w͟...