Horror ve Epic'in köpek çiftleşmesi

19 5 4
                                    

Evet yeni karakter. 7. Sınıflardan Horror'un ve bizim bi arkadaşımız var ve buna Epic rolünü verdik.

Bi tenefüs bunlar 10 tl için kavga ediyorlardı. Epic gelip Horror'un 10tlsini çalmıştı ve Horror'da bunu almaya çalışırken baya komik manzaralar olmuştu.

Ben ve İnk kenardan tostlarımızı yerken bunları izliyorduk, taki İnk anı 10x daha komik hale getirene kadar.

"Köpek çiftleşmesi resmen ya" dedi İnk

Gülmeyi bastırdım.

"PFFFHQYWYWİWK NE KNK"

"AHWHWJAHAH DİMİ YA"

"HORROORR EPİCCCC KÖPKE ÇİFTLEŞMESİ NASIL" diye bağırdı İnk

"Kiminiz hamile şimdi" diye ekledi sonrasında. Bu sırada tostumda boğulmamaya çalışırken gülme krizine girmeye başlamıştım. Bunu duyan Horror ve Epic İnk'e gelip onu şakacasına dövmeye başladı. Ben hala kenarda gülüyordum bu sırada.

Sakinleşince dedimki;

"Ya Horror kaç sevgilin var bak kolonların ikisinide hamile bıraktın şimdi ise Epiclemi yapıyon ya. Sonra Dust ilede yaptın. Horror ciddimisin"

"YA SUS SENİ OÇ"

"Hehehehheeğhhhh"

Bunların ikisi o 10 tl için birbirlerinin üzerine atladılar, tokatladılar, yerde yuvarlandılar, neler yapmadılar. Sonrasında zil çalınca Epic mecbur 10tlyi Horror'a geri verip sınıfına gitti. Ben ve İnk hala gülme krizinin etkisindeydikki taki Horror ikimizide dövmeye başlayana kadar.

"Susun ya bak cidden gay değilim ben" dedi.

"Heee heeee tabiiiii" dedik İnk ile beraber.

İnk bunu yazmam için artık silah bile dayadı kafama kedimle tehdit etti ailemle falan filan mecbur yazmak zorunda kaldım 😔

Kurtar beni rurum-

215 kelime

Sans AE okulu [ft. bizim sınıf]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin