İLK KARŞILAŞMA

47 4 0
                                    

kafam kafasına çarpmıştı ve çok kötü acıyordu. başımı tuttum ve ağırmaması için ovuşturmaya başladım. bir yandan da yerde yatan uzun boylu çocuğa bakıyodum. benim yaşlarımdaydı. belki de 1 yaş büyük. adam bana garip  bir şekilde bakınca kendimi çok suçlu hissettim. ve adama elimi uzattım.

sunoo:

ö- özür dilerim bayım. biraz telefona dalmışım da sizi göremedim.

×:

biraz mı! resmen uyuyordun. senin yüzünden yeni aldığım hediye kırılıyordu.

sunoo:

cidden özür dilerim eğer hediyeye bir şey olduysa yenisini alabilirim.

×:

tamam sorun yok biraz daha dikkatli ol


adam sanki yüz yıllık arkadaşmışız gibi konuşuyordu.


sunoo:

ben sunoo. sizin adınız nedir bayım¿

×:

ben sunghoon.


dedi ve arkasına bakmadan gitti.

tam o sırada jake yanıma geldi.

jake:

ne oldu sun. düştün mü dizin kanıyor. o adam da kim. ah bu arada yara bandını düşürmüşsün.

dedi ve bana yerden bir paket yara bandı verdi. onlar benim değildi ki. acaba sunghoon mu yere atmıştı. yara bandını elinden aldım ve cebime koydum. eşofmanım kan olmuştu.

sunoo:

ne çok soru sordun be jayeun. işin bitti mi. hadi benim hediyemi almaya gidelim.

jake:

ne alacağını seçtin mi

sunoo:

evet. saat alacağım.


deminki sunghoon denilen adamın elinde saat görmüştüm. cidden zevkli bir adamdı. neden ben de almıyorum ki. Tanrım sunghoonu bana hediye seçmeme yardım ettiği için onun isteğini gerçekleştir.


jake:

aa güzel seçim bu neden benim aklıma gelmedi. neyse gidelim hadii.


kooooskooca avmde sadece bir tane saatçi vardı. sunghoon hyung da kesiin burdan almıştır.onu hediyesini sevdim bence beom da sever.

burada çok fazla çeşit vardı. hangisini alsam diye düşünürken tam da beomgyu için bit saat gördüm. çok modern ve şık duruyordu. beyaz renkliydi ve insanın içini ferahlatıyordu.


jake:

hadi sunn. seçtin mii

sunoo:

evet jayeun eveeeeet bak mükemmel değil mi

jake:

ay gerçekten çok güzel ama avmde bağırma da alıp gidelim

sunoo:

tamam hemen kasaya gidip ödeyeceğim.


kasa çok kalabalıktı. sıra beklerken bir adamın 'sunghoon' diye seslendiğini duydum. halüsinasyon mu görüyorum diye bakarken cidden bağıran adamı gördüm. sonra gittiği yönü söylemek için yanına gidecekken sunghoonu gördüm ve ona el salladı. ben de çok kafama takmayıp sıram gelince saati aldım ve jayeunla birlikte avmden çıktık.

eve yürürken bana sana çarpan adam kimdi. diye sordu ben de önemli bir şey olmadığını söyledim ve biraz daha yürüdükten sonra evlere dağıldık.

whatsapp grubuna girdim ve jungwonun yazdıklarına baktım.

                                                                    PONCİKLER

                                                             (whatsapp grubu)

~woniee~

ee ne yaptınız alabildiniz mi

ne aldınız aloo

sizin telefonlarınız mı kapalı

ağağağğa çıldırtmayın hadii söyleyin

~jakeyy~

evet evet aldık ben takı aldım. sunoo da saat aldı.

ama sunoo saatten başka bişi daha aldı🤭

~woniee~

niye iki şey aldın

ne aldın

                                                                                                                                   sunoo

                                                                      sadece saat aldım başka ne aldım lan

~jakeyy~

çok yakışıklı bir erkek aldıığ

~woniee~

neeee cidden mi

kiiiiiim

                                                                                                                              sunoo

                                                                                                 ya salak mısın jakey 

                             öyle bişi yok ya yalan söylüyo biri ile çarpıştık sadece

~woniee~

kiiiim

nasıl oldu bana detayları anlat 

hemeeen


jake ve jungwona ne olduğunu anlattım ve bir yığın soruya maruz kaldım.


~woniee~

nasıl garip bakıyodu

~jakeyy~

o yara bandını sana o mu verdiii

kesin aşık

~woniee~

ayy sen ne yaptın

adama baksaydın bir yeri kanıyo mu 

doktor bahanesiyle telefonunu alırdın

~jakeyy~

aaaa .ok mantıklıııı

bir daha böyle bir şey olursa yap lan

nereye gittin alooooo

~woniee~

aaaa mesajlara cevap vermiyor

(~sun~ çevrimdışı)

~woniee~

aaaa piç nasıl da çıktı

~jakeyy~

utanıyo abisi utanıyooooo


bu kadar soruya dayanamadım ve telefonu kapattım. yatağımda sırtüstü uzanmış  ve cidden sunghoon hyunga hediyemi seçmeme yardım etmeden yardım ettiği için teşekkür amaçlı ne yapsam diye düşünürken bir anda onu bir daha nasıl görecem ki deyip Tanrı ya yine sunghoonu gönderdi diye teşekkür ettim ve 2 gün sonraki beomgyunun doğum gününde ne giysem diye düşünüp uyumaya çalıştım..

Selaaaaaaaam tekrar beeen. ficimi beğenmeniz dileğiyle.. oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız çoook seviniriiim. öpüldünüüz💜🫀

ENEMY PAWN(düşman piyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin