Причини та наслідки

2 0 0
                                    


Думаю усім людям знайоме почуття ліні. Цей самий момент коли єдине що ти хочеш це лягти та нічим не займатися, але все одно найдеться хтось чи щось через що ти піднімешся і підеш щось робити. Особисто мене це відчуття переслідує від початку обов'язкової самоізоляції. Але я і подумати не міг, що колись моя лінь приведе мене до чогось цінного.

- Ех, сьогодні такий прекрасний теплий день, аж дивно як після паскудного довгого сірого неба, вітру та дощу прийшла така благодать. А мені доводиться сидіти у квартирі та прибирати, ну хіба це справедливо? - я дістаю мийний засіб для вікон, бо якась перната живність загадила моє вікно, - Ні, ну я розумію що сам винен, відкладав цю задачу доки міг, але все-таки, де мій особистий раб який зробить все тут швиденько і щезне? Я що так багато прошу? - і тут до мене доходить, що ввесь цей час я говорю зі своїм відображенням у вікні. - Дожився, говорю сам до себе, до чого доводить самоізоляція.

  І ще одну ситуацію по типу "самоізоляція - це зло" я бачу у вікні сусіднього будинку. Якась жіночка вішає щойно випрані тюлі. І здається нічого не звичайного, але я своїми очима бачив, що вона це робить уже третій раз за цей тиждень.

- Невже і я колись дійду до такої стадії самоізоляції? Надіюсь, що ні.

Нарешті домивши те вікно я берусь за витирання пилу.

  - Цікаво, я встигну закінчити в цій кімнаті доки грає цей плейлист чи музика переможе? Шоу маст гоу ооон! - зробивши, що доволі дивно враховуючи мою незграбність, крутий випад, я продовжую витирати порохи на одній з поличок, - Блін, чому мене не беруть на шоу талантів? Чи краще знятися в рекламі містера Пропера? Цікаво, мені пішла б лисина? - поглянувши в дзеркало я попробував представити собі це, і в мене по спині пробіглись мурашки. - Хоча ніііі, краще все-таки шоу талантів.

  Стараюсь вигнати засівши в моїй голові страшні думки про лисину я продовжив своє прибирання. І головним завданням стало витягнути весь мотлох який назбирався за весь час в мене під ліжком.

- О, попригунчик, треба ж таке, стільки місяців тебе не бачив, а ти весь цей час був за ліжком, хм, може причепити нитку до тебе, щоб точно не загубився? - яке було моє здивування коли наступне що я витягнув з під ліжка коробку від цукерків, а в ній нитки та голки, - Нічого собі, а якщо я скажу, що для кращої картинки біля цього м'ячика треба поставити кейс з грошима? Хоча навряд це спрацює.  Ех, оокей, глянемо дальше, ооо, це ж мої загублені карточки, а я то думав їх мама викинула ще кілька тижнів тому, дарма дувся виходить? - мабуть, треба буде просити вибачення перед мамою за влаштовану істерику. - Цікаво, а існує людина яка під ліжком чи диваном не знаходить нічого? Та ну ні, там же принцип як в шафи фокусника.

🎉 You've finished reading Незручна ситуація або інструкція як знайти другу половинку 🎉
Незручна ситуація або інструкція як знайти другу половинкуWhere stories live. Discover now