after i die

53 9 8
                                    

Son çıkan haberler ünlü Chuuya Nakahara nam-ı değer şapkalı bebeğin intihar etmesi hakkındaydı.

Yazdığı mektuplar Dazai'a vardığında başta umursamamıştı. Ta ki intihar ettiği haberini duyana kadar.

O an anlamıştı o gün yazdığı şeylerin onun için olduğunu.

Başından beri öleceğini biliyordu kızıllı ve bunu ona söylememişti.

Dazai'a göre Chuuya tamamen bir soru işaretiydi. Ne kadar uzun bir süreyi sevgili olarak geçirselerde hiç bir şeyden bahsetmemişti kızıl ona.

Mektupları okuduğunda kendini odasına kapatmıştı. Herkes onun için endişelenmişti fakat o genede yaşıyordu.

Odasına kapanma nedeni onun yazdıklarını bir kitap haline getirmekti. Böyle bir gencin anısının unutulmasını istemedi.

Kendisinin bir pislik olduğu ortaya çıkacaktı belki ama umrunda değildi.

Kitabı yayınladıktan bir süre sonra herkes Dazai Osamu adlı adamdan nefret etmişti halkın sadece ufak bir kısmı onu haklı buluyordu.

Dazai'a bir çok suikast düzenlendi ve o bunlardan birinde toprağa karıştı.

Chuuya'nın anıt mezarının yanına Dazai'ın mezarı yapılmıştı nedeni bilinmez ama Chuuya'nın odasında bunu istediğine dair bir not vardı.

Evet anıt mezarı dedim çünkü gencin cesedi asla bulunamamıştı.

Ta ki 10 yıl sonrasında bir sahile vuran kafatası bulunana kadar DNA testi yapıldığında bunun kızıllının kafatası olduğu kanıtlanmıştı ve ondan kalan sadece ölmeden önce kestiği upuzun saçları ve kafatasıydı.

Dazai Osamu ve Chuuya Nakahara için özel bir müze açıldı ve şuanda ikisinin eşyaları orda sergileniyor.

.

.

.

.

.
Hangi kafayla yazdım bilmiyorum ama okuyan herkese çok teşekkür ederim en ufak hatam varsa özür dilerim. Ruh halim biraz kötü ve uzun süredir bölüm atamadım o yüzden kendimi affetirmek için bu küçük fanfici yazdım 28 nisan saat 9da başladım ve 29 nisan 0;23te bitti. Başka bir fanficte görüşmek üzere<3

BALLERINAS DANCE//SOUKOKU//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin