Dövmeleri Ve Anlamları

3.5K 40 3
                                    


Harry:
- Göğsündeki kırlangıç kuşları.
Gemi dövmesinin altındaki tokalaşma dövmesi
Sol pazısındaki Kalp
Sol köprücük kemiğine "Love" yazan bir dövmesi vardı ama kırlangıç dövleriyle kapandı.
Kapkek
Altında M ve K harfi bulunan iki haç, Kırlangıç kuşlarının altında kalıyor.
"Won't stop till we surrender (biz teslim olana kadar durmayacağız)" yazan dövme.
Sol omzunada İbranice "Gemma" yazıyor.
Sol göğsünde "17BLACK" dövmesi var. Bu bir tür şans anlamına geliyor.
Might as well.. dövmesi, sol belinde
Sol omzunda yazan "LA-NY-LDN" dövmeleri (Los Angeles, New York,London)
Kuş kafesi
Sol kolunun altındaki;Yıldız dövmesi ama daha sonra içini boyattı.
"Hi!" dövmesi
Bileğindeki "99p" dövmesi ve Kova burcunun simgesi olan küçük dövme. 3 yapraklı yonca ve anahtar ve kilit. (Bunu ona Ed Sheeran yaptı)
Gemi dövmesi.
Pink Floyd ayın karanlık yüzü logosu
"Ben değişemem." Dövmesi. (I CAN'T CHANGE)
Ayak bileğindeki dövme bunu Tom yaptı dövmeyi ama ne yazdığı bilinmiyor.
Askı
Sağ kolunun içinde "Things I can" ve Sol kolunun içinde "Things I can't" (Yapabileceğim Şeyler-Yapamayacağım Şeyler)
"PINGU" (bu bir penguen çizgi film karakteri) Kuş kafesinin altında Trajedi ve Komedi maskesi olan dövmesi ayrıca maskelerin yanında SMCL dövmesi var. SMCL'nin açılımı "smile more, cry less" (daha çok gülümse,daha az ağla)
Dirseğinin iç kısmındaki "A" dövmesi
Ayrıca yukarıda resmi olmayan 3 dövmesi var. Biri tüm grubun yaptırdığı vida dövmesi bu birbirlerini tamamladıkları anlamına geliyor. Greenbay packers takımının logosu bu bir futbol takımı.
Ve sol omzunda "Ağlayabilir miyim?" yazan bir dövmesi var.

Zayn:
Ying yang dövmesi. Anlamı: Her iyiliğin içinde bi kötülük her kötülüğün içinde bir iyilik vardır.
Arapça büyük babasının ismi: Walter
Sağ göğüs kafesindeki oyun kartı.
Eskiden sağ kalçasının üstünde çince anlamı şanslı doğmak olan bir dövme vardı. Ama onu kalp dövmesi ile kapattı.
Boynunun arkasında bir Fantail kuşu var. (Avustralyada ünlü bir kuş türü)
Sağ dirseğinde bir yapboz parçası.
Sağ kolunda Çapraz parmak dövmesi var. (İyi şanslar anlamında)
Sol köprücük kemiğinin üstünde arapça "Be True Who You Are" dövmesi var (Kim oldugun konusunda durust ol.)
Sağ kolunda Mikrafon dövmesi var.
Sağ kolunda ZAP dövmesi var. Eskiden kırmızı ve sarıydı ama şimdi onu siyah ve sarı yaptı.
Sağ kolunda Boombox teyibinin dövmesi var.
Sırasıyla ama farklı farklı yerlerde 1, 6, 5, 6, 1, 6 sayıları var. Hepsi birleştiğinde ortaya X Factor numarası çıkıyor.
Sağ omzunda Friday yazan bir dövme var.
Sağ omzunda kuru kafa dövmesi var.
Elinde bir kuş dövmesi var.
Dirseğinde kendi tasarladığı bir bandana dövmesi var.
sağ kolunda "MSH 3.12.12" dövmesi var. (3 Aralıkta dünyanın en büyük arenası Madison Square Garden'da konser verdiler)
Sağ kolunda Chilling yazan bir dövme var.
Sağ kolunda dirseğine kadar kaplayan kuru kafa ve bulut dövmesi var.
Sol karnının altında bilinmeyen bir dövme var.
- Toplam 29 tane dövmesi var. Resimde olmayan dövmelerin çoğu bilinmyor.
- 2 Tane bilinen: Çivi dövmesi ve Ekim ayında röportajda söylediği bacak bileğindeki dövmeler.
Hiçbrinin şuan resmi gelmedi. Ayrıca çivi dövmesi bütün grup üyelerinde mevcut olan bir dövme. Birbirlerini tamamlıyorlar.

Liam:
'Everything I wanted but nothing I'll need'
-Her şeyi isterim ama hiçbir şeye ihtiyaç duymam.- dövmesi,
'Only time will (sadece zaman söyleyecek. )' dövmesi
Ve kolunda ki yol çizgileri. Oklar 5 tane ve tek bir yöne gidiyor. Bu dövmenin onları temsil ettiklerini söyledi.

Louis:
Ön kolunda kaykay süren çöp adam
"Oops!" dövmesi
Bileğindeki Tırnak işareti
"OOPS!" Dövmesinin üstündeki kahve fincanı
Bileğindeki kuş dövmeleri (küçük martı şeklindekiler.)
Sağ ön kolundaki Pusula
Kamera
Diğer bir kuş dövmesi
Dünya küresi
Ve bir kağıt uçak dövmesi ( oops dövmesinin altında)
Ayrıca resimlerde olmayan 3 dövme daha var. ayak bileğin vida dövmesi ve omzunda kalp ve Pazısındaki "Far away" (Uzakta) dövmesi.

Niall'in yok

One Direction Hakkında HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin