Harry Styles One Direction grubunun bir üyesidir.Harry Styles 1 Şubat 1994 yılında Worcestershire'nin Redditch kasabasında doğdu.Cheshire İngiltere doğumlu olan Harry Edward Styles, One Direction grubunun en genç üyesi. Gemma isminde bir ablası var. Annesinin adı Anne Cox, babasınınki Des Styles. Anne ve babası boşandığında yedi yaşındaydı ve annesi tekrar evlenmiştir.Harry Styles burcu kovadır Harry Styles Özellikle kısa saçlı kızlardan çok hoşlanıyor.Harry Styles kedileri çok seviyor Dusty adında bir kedisi vardır.Harry Styles en sevdiği şarkılardan birtanesi John Mayer'den Free Falling'dir.
İngiliz şarkıcı ve İngiliz-İrlandalı erkek müzik grubu One Direction üyesidir.
Holmes Chapel Comprehensive Okulu'nda eğitim gördü. Daha önce 'White Eskimo' adında bir grubun solistliğini yapmıştır.Harry, X-Factor'e "Isn't She Lovely" şarkısı ile katıldı (12 Nisan 2010 ) ve iki evet alarak Boot Camp'a geçti. Boot Camp'ta "Stop Crying Your Heart Out" adlı şarkıyı seslendirdi. Ancak diğer grup üyeleri gibi o da Boot Camp'ta elendi. Simon Cowell onların elenmek için fazla yetenekli olduklarını söylemiş ve erkek grubu One Direction'ı kurmuştur. Diğer dört arkadaşıyla birlikte One Direction olarak X-Factor'de final haftasına kadar başarıyla yarışıp yarışma üçüncüsü olmuşlardır. One Direction ile 5 single ve 1 stüdyo albümüne imza atmıştır. Up All Night, One Direction gurubunun ilk albümüdür. 2012 yılında 2. stüdyo albümleri Take Me Home çıkmıştır. 3. stüdyo albümleri olan Midnight Memories 25 Kasım 2013'de çıkmıştır.Harry Styles, Aslında tam adı ; Harold Edward Harry Edward Styles.
One Direction grubunun en küçük üyesi. O grubun en şeker, en komik, en güler yüzlüsü. O gülmeyi çok seviyor. Caroline Flack ile ilişkisi vardı. Fakat devam etmiyor. Harry'nin dediğine göre, "7 kızla yatmış ve bununla gurur duyuyormuş. Ayrıca One Direction, birbirlerinin popolarına dokunarak çekildikleri fotoğraflar hakkındaki düşünceleri önemsemiyor. Bunun doğal olduğunu düşünüyorlar. Bilmem söylememe ama bu pozlar Harry' mizin eli altından çıktı..."
Harry Edward Styles ya da bilinen adıyla Harry Styles 1 Şubat 1994 doğumlu İngiliz şarkıcı ve İngiliz-İrlandalı erkek müzik grubu One Direction en genç üyesidir.One Direction grubu üyesi olan Harry Styles özellikle çikolata yiyip, soda içmeye bayılırmış Harry Styles sevmediği yönü ise çok abur cubur yemesi.Harry Styles Mavi ve Turuncu rengi çok seviyor..
Öncelikle Harry Styles'in sevdiği şeyleri ele alalım. Harry Styles sevdikleri arasında uzun süre duşta kalmak da vardır. Harry Styles saçları ile uğraşmayı çok sever genç şarkıcının saçları çocukluk zamanlarında düzdü. Harry Styles uyurken konuşur.
Harry Styles Zayn Malik ile ilgili en çok hoşlandığı şey Zayn Malik'in elmacık kemikleridir. Harry Styles annesine göre romantik olmayı seven, çok romantik bir kişiliğe sahiptir.
Harry Styles yemek yerken başkalarının tabağındaki yemekleri almaktan hiç çekinmez. Hatta bundan hoşlandığını gösteren bir tavır sergiler.
Harry Styles sevdiği şeylerle ilgili olarak Harry Styles sevdiği filmler içinde daha çok aksiyon ve macera türünden olanlar bulunmaktadır. Harry Styles en sevdiği filmlerden birisi "Love Actually" ismindeki filmdir.
Harry Styles en sevdiği çikolata markası Milky Way Crispy Rolls ismindeki üründür. Bunun yanında "Twinkie" marka keki hayatında ilk kez 28 Ocak 2012 tarihinde yemiştir.
Şimdi de Harry Styles'in sevmediği şeylere göz atalım. Harry Styles sevmediği şeyler arasında kırmızı pancar yer almaktadır. Ayrıca Harry Styles sevmediği yiyeceklerden diğeri de mayonezdir. Harry Styles kitap okumayı sever mi sorusunun cevabı hayırdır. Harry Styles için okumak favori aktiviteler içinde yer almaz.
Harry Styles sevmedikleri içinde sigara içmek ve küfür etmek de vardır. Harry Styles sigara içen ve küfreden bir kızla asla birlikte olamayacağını söylemiştir.
Harry Styles çay mı yoksa kahve mi seversin şeklindeki soruya çayı daha çok sevdiği cevabını vermiştir. Harry Styles elleri hassas ve yumuşaktır. Aynı zamanda gıdıklanmaya karşı da çok hassas olan genç yıldız gıdıklandığında hemen ürperir. Bu yüzden birisinin kendisini gıdıklamasından fazla hoşlanmaz.
Harry Styles neden korkuyor, Harry Styles korktuğu hayvan hangisi? Harry Styles fobileri arasında yılandan korkma fobisi başta yer alır. Başarılı şarkıcı ofidyofobi yani yılan korkusu rahatsızlığı olan bir ünlüdür. Ayrıca Harry Styles henüz 10 yaşındayken bir keçinin saldırısına uğramıştır.
X-Factor
Harry, X-Factor'e "Isn't She Lovely" şarkısı ile katıldı (12 Nisan 2010 ) ve iki evet alarak Boot Camp'a geçti. Boot Camp'ta "Stop Crying Your Heart Out" adlı şarkıyı seslendirdi. Ancak diğer grup üyeleri gibi o da Boot Camp'ta elendi. Simon Cowell onların elenmek için fazla yetenekli olduklarını söylemiş ve erkek grubu One Direction'ı kurmuştur. Diğer dört arkadaşıyla birlikte One Direction olarak X-Factor'de final haftasına kadar başarıyla yarışıp yarışma üçüncüsü olmuşlardır. One Direction ile 5 single ve 1 stüdyo albümüne imza atmıştır. Up All Night, One Direction gurubunun ilk albümüdür. 2012 yılında 2. stüdyo albümleri Take Me Home çıkmıştır. 3. stüdyo albümleri olan Midnight Memories 25 Kasım 2013'de çıkmıştır.
X-Factor Numarası 165998
- Uğuru ; Yeşil iç çamaşırı.
- Zayn: Bir gün Harry'yi aramıştım ama telefonuna cevap vermemişti. Daha sonra Harry'yi bulduğumda neden telefonu açmadığını sordum, o da bana telefon zil sesini çok beğendiğini ve onu bölmek istemediğini söyledi.
-Harry her zaman kız arkadaşı ile yaprakların altında saklambaç oynamanın hayalini
kuruyormuş.
-"Benim ilk gerçek aşkım... Louis Tomlinson'dı"_Hazza
-İki telefon birden kullanıyor.
-Dans etmeyi çok seviyor
-John Mayer'in 'Free Falling' şarkısının onu anlattığını söylüyor
-Manchester United takımının büyük bir hayranı
- Harry en korkunç rüyasında, bir farenin ayak parmaklarını kemirdiğini görmüş.
- İlk kızının adını "Darcy" koymak istiyor.
-1980'li yılların müzik tarzını çok beğendiğini söylüyor.
- Harry, bir kızı güzel kılan şeyin güzel gözler ve güzel gülümsemenin olduğunu söylüyor
- Harry mayonezi sevmiyor
-Harry'nin en iyi arkadaşlarını sık sık arıyor.
- Harrys eski bantlarında (sakladığı eski videolarında) White Eskimo ile bir düğünde söyledikleri şarkıda bulunuyor
- Harry Holmes Şapel * kapsamlı okula gitti
-Romantik ve sadık bir sevgili olduğunu söylüyor
-Yetenekli kızlardan hoşlanıyor.
- Harry Fransızca konuşabiliyor.
- Harry One Direction'un en genç üyesi
- Harry gençken gıda boyasıyla tost yapıyordu. (burayı tam çeviremedim, saçma bir şey çıkıyor, ancak bu kadar )
- Harry hiç pantolan askısı (Louis'in sık sık kullandığı şey sanırım) kullanmıyor.
- Harry'nin en kötü alışkanlığı horlam Harry traş sonrası Polo Mens Black losyonu kullanıyor (Reklam )
-Harry'nin idolü Elvis Presley
- Harry gençken saçlarını düz kullanıyormuş (bunu sevmedim ) :)
- Harry'nin iPhone var
- Harry'nin gizli yeteneği hokkabazlık
-Harry konserve portakalı çok seviyor. (nasıl bir şeyse)
- Harry çıplak dolaşmayı seviyor (bildiğimiz gibi)
- Harry saatler Hollyoaks ve Simpsons 'nı izleyebilirmiş
- Harry 'iTwitter'dan takip eden ilk kişi John Legend 'di
- Harry ailesindeki tek doğal kıvırcık olan kişi
- Harry blink 182 sever
- Harry aksiyon filmleri sever
- Harry daha önceden bir fırında çalışmış.
- Harry'nin X-Factor seri numarası 165993
- Harry Kova burcu .
- Harry Orange(telefon ağı) kullanıyor .
- Harry Mango Rubicon'u çok seviyor James Morrison
- Harry'i seviyor - Harry onun twitter biyografisi şöyle : Şimdi ben burdayım, geri kalan 2 isteğin nedir? - Harry okumayı sevmiyor. (kitap felan, okul değil)
- Harry son olarak 2007 yılında MySpace oturum oturum açtı
- Harry gençken ablası Gemma'yla birlikte Disneyland'a gitti.
- Harry'nin Facebooktaki adı 'Harry Nugget Styles '' dı.
-Duyguların ve düşüncelerin örtbas edilmesini korkunç buluyor
-"Muhteşem kızı bulana kadar, Louis var"_Hazza
- "Anneme çok yakınım, neredeyse her şeyimi ona anlatırım." - Harry.
-Harry, Twitter'da insanların onu etiketleyerek reklam yapmasından hoşlanmıyor.
- Muhabir: "Hiç bir fanınla çıkmayı düşündün mü?"
Harry: "Evet çıkardım, çünkü eğer birinden hoşlanırsanız, fan olup olmamaması birşey değiştirmez."
-Harry gerçekten bir kızdan hoşlandığı zaman ailesi ile tanıştırırmış ve onun ailesi ilede tanışmak istermiş.
- ZARRY♥
Görüşmeci: "Zayn, Harry'yi güzel yapan şey ne?"
Zayn: "Onun muhteşem, harika, yeşil gözleri."
- Görüşmeci: "Harry, Zayn hakkında en çok neyi özledin?"
Harry: "Um... gözlerini."
- Kaplumbağaları seviyor.
- X Factor'dan önce bir fırında çalışıyordu.
- Harry en korkunç rüyasında, bir farenin ayak parmaklarını kemirdiğini görmüş.
- İlk kızının adını "Darcy" koymak istiyor.
- One Direction'dan önce White Eskimo adında bir grubun üyesiydi.
- En büyük idolü ; Elvis Presley.
- Çıplak gezinmeyi seviyor.
- Ailesindeki tek doğal kıvırcık saçlı insan.
- Kitap okumayı sevmiyor.
- Kıvırcık saçlarını seviyor, çünkü onlar sayesinde kızların ilgisini çekebiliyor.
- Harry kıvırcık saçları sayesinde dikkat çekmekten çok hoşlanıyor.
- One Direction grubu yerine bir solo sanatçısı olsaydı, insanların onu bu kadar seveceğini hiç sanmıyor.
- Yağmurda öpüşme sahne Harry kıvırcık saçları sayesinde dikkat çekmekten çok hoşlanıyor.lerini çok seviyor ve onun sırasının yakında gelmesini umuyor.
- Twitter'daki biyografisi ; "İşte burdayım, diğer 2 dileğiniz nedir?" idi.
- 10 yaşındayken bir keçinin saldırısına uğradı.
- Kısa boylu kızlardan hoşlanıyor.
- En sevdiği X Factor şarkısı ; Summer of 69'dı.
- Kızların çirkin olduklarını söylemelerinden nefret ediyor. "Her kızın güzel olduğunu bilmeye hakkı var." diyor.
- Çocuklar Harry'nin çok iyi bir erkek arkadaş olduğunu söylüyor. Çünkü Harry, kız arkadaşı için her şeyi verebilirmiş.
- Kirazın sapını düğümleyebiliyor.
- Eğer adını değiştirme gibi bir şansı olsaymış "Colin" olmasını istermiş. Colin Styles.
- 2 veya 3 çocuk istiyor.
- Herhangi bir kız parfümünü, koklayarak tahmin edebiliyor.
- En sevdiği sebzeler ; Patates ve tatlı mısır.
- Zeytinden nefret ediyor.
- Özellikle "Havuçlu Kek'e" bayılıyor.
- Niall'ın kendisine sarılmasını çok seviyor.
- Liam onu 'Hazza' diye çağırıyor.
- Twitter'da ilk takip ettiği kişi ; John Legend.
- Bir kıza yapabileceği en romantik şey ; Ona şarkı yazmak.
- Harry kız arkadaşını 'Bebeğim' ya da 'Canım' diye çağırmayı seviyor.
- Hiç diş teli kullanmadı.
- En kötü huyunun 'HORLAMAK' olduğunu söylüyor.
- Gamzesi var.
- 4 meme ucu var.
- Annesi kötü bir gün geçirdiğinde ona yemek pişirip, banyoyu hazırlıyor.
- Dusty adında bir kedisi var.
- En sevdiği şarkı ; John Mayer-Free Fallin
- Rollercoaster'dan nefret ediyor.
- Havai Fişek'ten çok korkuyor.
- Manchester United'ı destekliyor.
- Facebook adı önceden, "Harry Nugget Styles"' dı.
- Küçükken tostunun üzerine gıda boyasıyla yazı yazardı.
- Lego oynamayı severdi.
- Sahnede en çok "Up All Night" isimli şarkılarını söylemeye bayılıyor.
- Justin Bieber ile düet yapmayı çok istiyor.
- Neredeyse grubun en çok sevilen üyesi.
- Grup için 'One Direction' adını o buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hakkında Herşey
Teen FictionOne Direction Bilinmeyenleri ve Özellikleri