Onları Biraz Yakından Tanı (Niall)

459 6 1
                                    

Niall Horan ;
Niall Horan ; Aslında tam adı ; Niall James Horan. 13 Eylül 1993 doğumlu. Başak burcu. Boyu ; 1.71 Doğum yeri ; Mullingar, İrlanda. Greg adında bir abisi var. Grubun 'Oburu, eğlenceli ve sevimli olanı'.Niall, 13 Eylül 1993'te Mullingar, Westmeath, İrlanda'da doğmuştur. Annesi Maura Gallagher, babası Bobby Horan, ağabeyi Greg Horan'dır. Ebeveynleri o 5 yaşındayken ayrılmıştır. Colaiste Mhuire adındaki bir Hristiyan okulunda okumuştur. Okulun korosundaydı.
X-Factor
2010'da X-Factor UK yarışmasına Ne-Yo'nun "So Sick" adlı şarkısıyla katılmıştır. Jüriden 2 evet ve 1 hayır alan Niall'ın son durumuna karar veren ve onu elemelerden geçirecek son "evet"i veren kişi Katy Perry'dir. Ancak acemi kampında arkadaşları Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson ve Zayn Malik gibi elenmiştir. Nicole Scherzinger onların elenmek için fazla yetenekli olduğunu söylemiş ve erkek grubu One Direction'ı kurmuştur. Diğer 4 arkadaşıyla birlikte One Direction olarak X-Factor'de final haftasına kadar başarıyla yarışıp yarışma üçüncüsü olmuşlardır. One Direction ile 5 single ve 1 stüdyo albümüne imza atmıştır. 2012 yılında 2 stüdyo albümü çıkarmışlardır. İlki Up All Night sonraki Take Me Home en sonuncusu Midnight Memories'dir. Son olarakta eski Rock şarkısı olan One Way Or Another'a Klip çekmişlerdir.
-X-Factor numarası 232677
- Hayranlarından en çok 'Benimle evlenir misin?' sorusunu alan kişi ve her zaman 'Evet' cevabını veriyor.
- İnsanlara sarılmayı gerçekten çok seviyor.
- Kız arkadaşının güzel gözlere ve iyi bir espiri anlayışına sahip olmasını istiyor.
- Vücudundan nefret ediyor.
- Çay içmekten hoşlanmıyor.
- İlk single çalışmalarında solo şarkı söylemediği için biraz üzgün.
-Sevgilisiyle kucaklaşmayı çok seviyor.
- Bir hayranıyla çıkmak istiyor, bunun eğlenceli olacağını düşünüyor.
- Sevgilisinin makyaj yapmadığı zaman bile çok güzel görünmesini istiyor.
- Wizards Of Waverly Place & Hannah Montanna izliyor. Çünkü ; Selena Gomez & Miley Cyrus'un çok seksi olduğunu düşünüyor.
- En büyük isteği ; İngiltere 'Brit Ödüllerini' kazanıp başarılı bir grup olduklarını herkese göstermek.
- Özel Yeteneği ; Gitar çalabiliyor olması.
- İlk konseri 10 yaşında gittiği Busted konseriydi.
- Twitter'daki ilk tweeti Justin Bieber'aydı.
- Kızlar hakkında çok fazla tecrübesi yok. Çünkü hep erkek okullarında okudu. Bu yüzden kendine pek güvenmiyor.
- Favori Filmleri ; Taken ve Grease.
- 4 yaşındayken cadılar bayramı için Po (Teletabi / Teletubbies) kılığına girmişti.
- Bir kuşun bulunduğu odanın içine girmekten korkuyor.
- İsmini çok seviyor.
- Duş yerine banyoları tercih ediyor.
- Bir kez okuldan kaçarken yakalandı.
- Armaia Mania kullanıyor.
- Çok duygusal olduğunu söylüyor.
- Bir kızın eve, yalnız başına gitmesine asla izin vermez.
-Odasında büyük boy 50 Cent posterleri var.
-Jess adında bir kedisi var.
- Görünmez olduğunu düşünüyor. Özel bir yeteneği olsa bunun 'Görünürlük' olmasını tercih eder, herkesin onu görmesini istiyor.
- Yemek yemeyi, futbol maçı izlemeyi / oynamayı ve gitar çalmayı çok seviyor.
- Ona yemek yapabilecek ve gerçekten aşkını gösterebilecek bir kızla beraber olmak istiyor.
- Hayranları çığlık atarak, ona doğru koştuğu zaman korkuyor. Çünkü ; kendine tecavüz edilecekmiş hissine kapılıyor.
- X - Factor 'den bu yana tanıştığı bütün ünlülerle çekilmiş fotoğrafları var ve bunları çerçevelettiriyor.
- Niall grupta sırları açığa çıkartan kişi.
- En sevdiği renk ; Yeşil.
- Annesinin adı ; Maura.
- 2 kez okuldan uzaklaştırma aldı.
- Ben & Jerry adında iki balığı vardı ama çok yem verdiğinden dolayı iki balığı da öldü.
- İlk çıkma teklifini annesine etti. Bu durumu şöyle anlatıyor ; ''12 yaşımdayken bütün arkadaşlarımın sevgilisi vardı, bende gidip anneme çıkma teklifi ettim.''
- Araba sürmeyi öğreniyor.
- Gitarı ve telefonu olmadan yaşayamayacağını söylüyor.
-Yasal olsaymış, yemekle evlenmek istermiş.
- Çok küçük yaşından beri şarkıcı olmak istiyor ve başka hiçbir mesleği şarkıcılığı düşündüğü kadar ciddi düşünmemiş.
- Erken kalkmak ve tuttuğu takımın kaybetmesi onu sinirlendirirmiş.
-Takma adı ; Nialler.
- 58 kilo.
- Bir keresinde duştayken, Louis banyodan bir şey alması gerektiğini söylemiş ve Niall kapıyı açmış. Louis yanında kamera ekibiyle Niall çırılçıplakken ona şaka yapmış. Video hala duruyormuş.
- 5 yaşındayken amcasının düğün pastasına oturmuş.
- "Eşek şakaları için Niall mükemmel bir hedef." - Harry.,
-Niall sevgilisin onun saçlarıyla oynamasını çok severmiş.
- Justin Bieber onu Twitter'da takip etmeye başladığında çığlık atmış.
- What Makes You Beautiful adlı şarkılarında solosu olmadığı için üzgünmüş.
- Ne zaman evlenme teklifi alsa ''Evet'' diyor. Ama sonra kızların onu bulmasından korkuyor.
- One Direction'ın ismi belirlenmeden önce Niall grubun adının, ''Niall ve Patatesleri'' olmasını önerdi.
- Hiç ciddi bir ilişkisi olmamış. Çünkü ; doğru kızı bekliyormuş. Onu bulduğu zamanda evlenirmiş.
- "Nando's"a bayılıyor.
- Bon Jovi, The Script, The Swing, Frank Sinatra ve The Eagles'ı çok seviyor. Aynı zamanda bir "Boy Belieber."
- Zayn ''Niall'ın cüzdanını açtığınızda göreceğiniz ilk şey Justin Bieber'ın fotoğrafıdır.'' diyor.
- Harry, Niall'ın gaz çıkartmasından nefret ediyor.
- Babasının adı ; Bobbu.
- Annesi ile babası, Niall 5 yaşındayken boşanmış.
- Niall, One Direction'daki tek sarışın üye. Doğal saç rengi kahverengi. 14 yaşından beri saçlarını boyatıyor.
- Sol eliyle yazıyor vs. (Solak)
- Gitarı sağ eliyle çalıyor.
-12 yaşına kadar oyuncak ayısı ile uyumuş.
- Küçükken hayali bir arkadaşı varmış ve adı Micheal'mış.
- Uykusunda konuşurmuş.
- Sevdiği ünlüler ; Barack Obama, Michael Buble, Demi Lovato.
- Bir hayranı ona, "Sen bu grupta olmayı hak etmiyorsun." dediği için çok üzülmüş ve saatlerce ağlamış.
- Grupta en az sevilen ünlü olduğu için üzülüyor.
- Yakışıklı olmadığını düşünüyor.
- Grupta dışlandığını düşünüyor.
- Niall bu sıralar saçlarını uzatıyor. Çünkü ; saçlarının eski rengine dönmesini istiyor.
-"Eğer Niall sarhoşken onu yumruklarsanız, o bunu cinsel bir sırnaşma olarak algılar." - Harry.
- Niall kahverengi saçlarına geri dönecek.
- Niall Horan ; "Bir keresinde 8 saat yemek yemeden durduk. Louis biraz tahıl bar buldu ve onu yemek yerine, yemem için bana verdi."
- Niall Horan ; "Hayranlarım benim güzel olduğumu söylüyorlar ama kimse onlar kadar güzel olamaz."
- Niall Horan ; "Bayanların kalpleriyle oynayan bir adam olmaktansa, kağıt uçaklarla oynayan bir çocuk olmayı yeğlerim."
- Niall Horan ; ''Yalnız olmak senin güçsüz olduğun anlamına gelmez. Hakettiğini bekleyecek kadar güçlü olduğunu gösterir.''
-Hayranlar tarafından bir izdiham olduğu zaman Zayn öncelikli olarak Niall'ı kontrol edermiş. Çünkü ; onun bu izdihamlardan korktuğunu biliyormuş.
- Niall, evlenmeden önce beraber olmanın yanlış olduğunu düşünüyor.
- Niall ölümden korkuyor.
- Niall, Twitter'da ona sürekli "Beni takip et." yazılmasından hoşlanmıyor.
-"Güzel ama güzel olduğunu bilmeyen kızlar, merhaba! Başınızı dik tutun, siz güzelsiniz." _Niall.
- Niall hayranları sürekli yanında çığlık attığı zaman ağlamamak için zor duruyormuş.
-One Direction, havaalanında hayranlarıyla karşılaştı ve grup birlikte fotoğraf çekildi._ Niall
- "One Direction'ın single'ı eğlenceli olacak. Sesleri harika ve buna İngiliz aksanını eklediğinde, Amerikan kızları onlar için delirecek. Tabii, yetenek gerekli, ama Amerikan halkını kazanman lazım - hepsi bu. One Direction gerçekten iyi çocuklar. Bu sektörün yeni bir erkek gruba ihtiyacı var ve bu yılın sonuna kadar, onlar dünyanın en büyük erkek grubu olacaklar."_Justin Bieber

One Direction Hakkında HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin