Gerçekler

1.5K 13 1
                                    

-Liam'ın babası grubun adını "Status Single" olarak önermiş ama Zayn bunun korkunç bir isim olduğunu düşünmüş.

-Harry ve Louis birkaç yıl önce henüz hiç tanışmadan Manchester'da The Script konserine gitmişler.

-JLS, Harry ve Caroline ilişkisini ciddiye almıyor ve Harry'de bunu söylemişler.

-Bir radyo programında Harry'e ailesi tarafından yakalanan en kötü yaramazlığı sorulmuştu ve Harry "Buna bir radyoda cevap veremem." demişti.

-Harry ve Louis telefonda konuştuktan sonra kapatmadan önce Louis, "Seni seviyorum Harry." demezse Harry sinirleniyormuş.

-Harry lavabodan çıktığında bir fan "Ellerini yıkadın mı?" diye sormuş ve Harry hayır diyerek ellerini kızın yüzüne sürmüş.

-Harry bir kez tuvaleti kağıt ile doldurmuş ve sifona bastığı zaman gitmeyince "Boğulacağız!" diye bağırmaya başlamış.

-Harry kanser hastası olan bir hayranı ile tanışmış ve onu kucağına alıp "Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun?" demiş.

-Louis uyurgezer ve bir gece yarısı Niall onu salonda "The Jungle Book" söylerken bulmuş.

-Niall yemek yerken fanlarının çığlık atmasından hoşlanmıyor.

-Harry kıvırcık saçları olmadan çirkin görüneceğini düşünüyor ama bir yardım kampanyası için saçlarını kazıtabilirmiş.

-Niall ölümden korkuyor.

-Niall ve Harry birbirleri için arka vokal yapıyor.

-Bir fan Louis'e şişirilebilir bir penis kostümü göndermiş.

-Niall'ın en sevdiği dizi "Two & A Half Men".

-Harry kedi gibi yürüyen kızlardan hoşlanmıyor.

-Harry'nin sözlerini ilk öğrendiği şarkı "Girl Of My Best Friend" - Elvis.

-Harry onu peşinden kovalamak zorunda bırakacak arsız bir kız istiyor.

-Simon gruba müzik kariyerlerini başlatmaları için bir anlaşma yaptığını açıklayınca Harry ağlamaya başlamış.

-Zayn'in ellerini ovuşturmak gibi bir takıntısı var.

-Niall çok fazla küfür ettiği için grup ile yapılan görüşmelerde fazla konuşmuyor.

-Louis, Harry'nin saçlarını kıskanıyormuş.

-Harry kamyonları çok seviyor.

-Louis insanların onun kol kaslarına dokunmak istemesini seviyor.

-Louis'in ilk evcil hayvanı Ted adındaki köpeği.

-Birlikte film izlerken Liam ağlarsa Zayn onu güldürüp sarılıyor.

-Niall, Twitter'da ona sürekli "Beni takip et." yazılmasından nefret ediyor.

-Tanıştıkları kızlara kendi aralarında puan vermeyi seviyorlar.

-Louis, Noel için Eleanor'a sürüş dersi, Mullberry çanta ve Paris tatili hediye etmiş.

-Louis ilk maaşıyla şempanze almış ve adını Larry koymuş.

-Geçenlerde Harry küçük bir hayran grubu ile saklambaş oynamış.

-Louis fırında fasülyeden nefret ediyor.

-Harry beyaz araba ve pancardan hoşlanmıyor.

-Eğer Zayn'den bir fan kendisi için şarkı söylemesini isterse "Twinkle Twinkle Little Star" şarkısını söylermiş.

One Direction Hakkında HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin