Bölüm 3

51 11 8
                                    

Hyunjin uyandığında saat 9.15'ti. Felix onu 4 kez aramıştı. Merak edip geri aradığında ise Felix telefonu ağlayarak açtı. Hyunjin birşey olduğunu düşünerek sordu.
-Ne oldu Felix?
Felix konuşamıyordu. Sadece ağlıyordu.
-Felix sana diyorum. Ne oldu?
- Y-Yeji...
-Ona bir şey mi oldu çabuk söyle.
- Y-Yeji öldü...
Hyunjin duyduklarına inanmıyordu. Telefonu kapattı ve hızlıca hastaneye gitti. Gittiğinde Felix oturup ağlıyordu. Yeji'nin doktoru geldi ve Yeji'nin hayatını kaybettiğini söyledi. Hyunjin buna inanmıyordu. Kardeşini görmek istediğini söyledi. Ama göstermiyorlardı. Zorla morga girdi. Kardeşinin üzerindeki örtüyü açtı. O gerçekten ölmüştü. Hyunjin gözyaşlarını tutamadı.Doktorlar onu dışarı çıkardı. Hyunjin çok sinirliydi. Hastanede onu neden kurtaramadıklarını bağıra bağıra soruyordu. Felix seslerini dudydu ve yanlarına geldi. Hyunjini alıp dışarı çıkarttı. Hyunjin ağlıyordu. Beraber bir banka oturdular. Hyunjin yanındaki Felix'i görünce kardeşini onun öldürdüğünü düşündü bir kez daha. Kardeşinin intikamını almak için ona bir plan kuracaktı. Konuşmuyorlardı. Birden Felix konuşmaya başladı.
-Seni anlamam pek mümkün değil ama tahmin edebiliyorum. Kimseye derdini ya da düşüncelerini anlatamayabilirsin. Bu yüzden günlük tutmaya başlayabilirsin. Hem sen de içindekileri dökmüş olursun.
-İyi fikir. Deneyyeceğim, dedi Hyunjin. Yarın olduğunda kardeşini gömeceklerdi.Hastanede dur,asınında bir anlamı yoktu. Ama günlük işi mantıklı gelmişti. Kardeşinin intikamını almak için kuracağı planları günlüge yazacaktı. En azından deneyecekti.

AŞKLI İNTİKAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin