Na druhý deň podvečer s ním šla na letisko. Jeho rodičia ho zviezli autom a ona sa pridala k nim. Cesty sa míňali za oknom, krajina tancovala ako farebná stuha. Jej srdce plakalo, ale ona jeho plač ignorovala.
Treba povedať, že ju nikto nenaučil počúvať, čo sa jej snaží naznačiť jej srdce. Ľudia sú už roky presvedčení, že počúvať ich srdcia sa im neoplatí - čo je možno pravda a možno lož. Naša hrdinka vďaka tomu vie násobilku a rovnice, ovláda históriu Uhorska, vyniká v atletike a dokáže vymenovať hlavné mestá všetkých štátov Ázie naspamäť. Nevie ale zistiť, že sa jej srdce snaží niečo povedať.
Ona a on sedeli bok po boku v pradúcom aute, ale nevymenili si ani slovo.
V priestrannom letisku mu jeho rodina a ona pomohli s batožinou a checkinom, i keď to zvládli len s gučou v hrdle a bolesťou v hrudi. Ona už konečne začínala cítiť, že niečo medzi jej rebrami neladí. Tupá, ale prudká bolesť, ktorá prichádzala vždy, keď sa na ňu on usmial ju ochromila. Jej falošný úsmev povädol.
Keď odchádzal na svoj let, ešte raz sa ku nej otočil a venoval jej jedno objatie, ktoré trvalo omnoho dlhšie, než obidvaja plánovali. Privítal ju vo svojej náruči a držal ju, čo najbližšie k nemu. Chcel si vryť tento moment do pamäte, lebo cítil, že ju dlho neuvidí.
Bolesť v jej hrudníku s každou milisekundou objatia ubúdala. Liečil ju. Jeho rodičia si pri tom venovali nenápadný, ale veľavravný pohľad.
Odtrhli sa od seba a jej srdce sa znovu rozvzlykalo. Objatie začalo hojiť tržnú ranu spôsobenú potláčanou láskou a tesne predtým, než sa rana zacelila sa od seba spriaznené duše odtrhli a rana bola znovu roztrhaná, rozjatrená, zasypaná soľou a utíšená ohňom, v momente, keď sa jej pozrel do očí začalo jej srdce plakať krvou, ktorá zaplavila jej vnútro, rozliala sa v jej brušnej dutine a v jej rukách, hlave, očiach, všetko ju bolelo a štípalo, jej svet sa točil a už sa neohýbal podľa jej želaní, ale tak, aby jej čo najviac ublížil.
A keď cestou domov pozorovala lietadlá na modrosivej oblohe, uvedomila si, že by dala všetko za to, aby ho mohla objať ešte raz.
KAMU SEDANG MEMBACA
CONTRAILS - short story
RomansaKratučký príbeh o dievčati, ktoré nepočúvalo svoje srdce a o chlapcovi, ktorý musel chytiť lietadlo. 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒂𝒊𝒍 (𝒏𝒐𝒖𝒏): 𝒄𝒐𝒏𝒅𝒆𝒏𝒔𝒆𝒅 𝒗𝒂𝒑𝒐𝒓 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒂𝒊𝒓𝒄𝒓𝒂𝒇𝒕 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒈𝒉 𝒂𝒍𝒕𝒊𝒕𝒖𝒅𝒆𝒔 apríl 2023