Bölüm 2

35 7 1
                                    

Başımda bir adam vardı ve ben de korkup kaçtım. Bunun üzerine fark ettim ki Limittin hemen yan tarafında ki binadaydık. Hemen portalın olduğu yere gittim. Sude' i çıkarmam lazımdı. Aklıma süper bir fikir gelmişti. Portaldan çıkan adam  "Benim çıkabilmem için bir kişinin girmesi gerek" demişti ve eğer ki ben girer ve Sude çıkarsa onu kurtarabilirdim ve portalın çıkışı neresi olduğuna bakar çıkabilmek içinde cansız bir şey atmalarını isterdim ama ya giderse o zaman bir de not bırakıyım... Not hazır, şimdi Rüzgar gelmeden portala atlayayım. 

~ Sude çıkar, Buse portala girişini yapar ~

Portala sonunda geçtim de Sude çıktı mı? Bağırır.

-Sude çıktın mı? 

-Evet, çok teşekkürler. Portala cansız nesne olarak öğretmen kürsüsünü atacağım ama ne zaman?

- Şey, ben sana bağırırım sen bekle burada.

- Tamam da sen iyi olacak mısın? 

- Merak etme, ilk değil. Ben kaçtım.

- Ne?? Heyyyy BUSEEEEE!?!?!?!?!

Aslında bu yaşamım da olmaya bilir ama öncekilerden girmişliğim var. Hadi bakayım... Yürüdükçe kalbim sıkışıyor var ya şu Hayelkırıklığı ne kadar gıcık, öküz! Burası sonumu şimdi ne varmış acaba.

~ Kafasını araba camından çıkartırmışçasına portaldan çıkartır ~   

 Burası zindan mı bana mı öyle geldi? Zindanın içinde birileri var ama onları çıkartamam, çıkartmam için portaldan çıkmam lazım, çıkarsam da portal kapanır. Of, bari kimin olduğunu öğreneyim.

- Zindandakiler hey siz, siz kimsiniz?

- Portaldan ses geldi çabuk bakın kim! 

Bu ses muhafızların sesi Allah kahretsin ya!

-Siz kimsiniz bilmiyorum ama ben Hayelkuşağıyım ve hayatım pahasına sizi buradan çıkartıcam yemin ederim ama şimdi gitmezsem yakalanacağım o yüzden şimdilik görüşürüz. 

~ Hayelkuşağı gider ve arkasından zindandakiler ~  

- Hayelkuşağı mı? Kızımın burada ne işi var?!?!?!

-Lütfen sakin ol! Belki de Rowan da yanındadır. 

-Rowan olsaydı şimdiye bizi kurtarmıştı bir de anne ve babasını tanımadıysa daha Daphne ona ulaşamamış demektir. O zaman daha yeni başlıyor desene " Geleceğin kehaneti ", o kahinden o kadar çok nefret ediyorum ki artık sayamıyorum 5 mi 6 mı bu.

~Buse portaldan ~

-Sude hala orada mısın?

-Ah, ha Buse bekle seni hemen oradan çıkartacağım.

...

-Çok teşekkürler beni beklediğin ve çıkardığın için. Notu görmezsin diye çok korkmu-şt-umm

-Buse, Buse iyi misin? Uyan Buseee!

-Hey, sen de kimsin Buse' i bırak hemen?!

 -Korkma ben Buse' nin tarafındanım sadece biraz güç harcadığı için yorgun düştü. Bana güvenebilirsin. Bunların hepsini bir rüya olarak hatırlayacaksın iyi uykular.

-N-e

...

Uyandığım da başımda aynı adam vardı. Kaçmaya kalktığım anda bana bir şey söylediler ve dona kaldım.

-Rüzgar' ın arkadaşlarıyız Hayelkuşağı.

-Yani ben size inanayım mı? Kanıtınız var mı?

-Vardır, ımm herhalde yani.

-Yok, değil mi?

-Evet ama şuanlık. 

-Aslında kanıtlamak için beni eve bırakıp herkesin hafızası silersen ben de dahil kabul ederim.

-Ama bizi de unutman gerekebilir ve sana bir şey yapabilirler artık seni kurstakilerle tehtit edebilirler.

~ Bir adam gelir ve adamın kulağına fısıldar ~

-Bir arkadaş gelmiş onunla bir konuşayım.

-Bekle, dur. Bu arkadaş da kim?



                                                                          3. BÖLÜM DE GÖRÜŞÜRÜZ <3

Hayelkuşağı ve 4 ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin