BÖLÜM 7

22 4 0
                                    

Buse' den,

Nerede bu zindan ya? Aşıklar Şelalesi'ne her geldiğim de zindana gitmek istemiştim ama hep saniyelik bir unutmayla gidemediğim için sadece yoluna bakmıştım. Portalın açıldığı gün şaşkınlıktan telefonumu portalda unutmuşum sağolsun artık kül mü oldu biri mi aldı bilemem. Oradan sesler geliyoo, sonunda be!
- Orada patlama oldu. Bir takım oraya gitsin, 4 takım zindanların önüne çember olsun.
Ya şaka mısınız siz yerlerinizi çok belli ediyorsunuz, 4 takım mı napcam lan ben?! Ay, okul yıllarında kullanıyorduk. Nefret ediyorum bu yöntemde.
Sen yap, yap. Hayelkırıklığı fark edemezse adımı söylerim.
Ayyy, kim var orada??
Alışamadın gittin ha.
Hazırım.

Bir varmış bir yokmuş. Geberecek olan Buse iyice canına susamış.
Korkuyorummmmm.

- Nöbetçiler, çekilin!
- Peki, efendim. Sesiniz iyi mi?
- Sen ne demeye çalışıyorsun!?
- Özür dilerim, efendim.
- Rüzgar' ın anahtarlarını ver!
- Peki, efendim.
Bakalım nolucak bu kadarını yapabildin ya devamı?
Kes sesini!
- Rüzgar bey! Kalk ayağa.
Korkutayım bari biraz.
- Sen seni doğduğuna pişman edicemmmm! Buradan bir çıkıyım seni öldüreceğim.
- O zaman ben de seni çıkartmam, sevdiğini öldürmek bu kadar mı kolay yazıklar olsun sana.
- N-ne?
- Sen, tanıyamadın mı ayıp be!? İnsan sevdiğine bunu nasıl yapar?
- B-Buse?
- Efendim? Seni buradan çıkarayım sonra konuşuruz.
Kaybettin.
Ne
- Sen de gir beraber kalın nolur ki rahat bir yatak da koyayım. Oh ne rahat ev gibi zaten Rüzgar bey alışmıştır.
Nedennnnnnn.
Demiştim.
Hayırrr.

Buraya girmek için ying yang ve taklit kullanmıştım. Yani kalbime biraz, ufacık, azıcık bir hayelkırıklığı eklettim ve görünüşümü de benzer yaptım ama artık dayanamıyorum da.

* Hayelkuşağı yere çöker ve öksürmeye, kan kusmaya başlar. Bu durumu gören Hayelkırıklığı affallar. Hem kan korkusu hem de ikizinin kan kusması onu rahatsız etmiş bu yüzden baş dönmesi yaşamıştır. *
- Ikiz, iyi misin? Ben, ben özür dilerim.
Rüzgar ve ben şaşkın bir şekilde bakarken kardeşim
...

Özür dilerim kardeşim ama bu durumu kullanmak zorundayım.

- Rowan askerleri getir, abilerim annemi koruyun.

- Rüzgar seni çıkartıyoruz!


          

Hayelkuşağı ve 4 ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin