Dünyadaki 206 ülkenin hepsinden birer seçilmiş insan. Yaşları birbirinden farklı, 206 insan. Onlar özeller, özeller çünkü onlar DDY adlı gizli bir grubun üyesiler. Ve bazılarının bundan haberi bile yok. DDY üyeleri değişik hayal üstü güçlere sahipler.Hey! Hayal üstü güç derken, öyle uçmak,ışınlanmak değil tabii.. Hepsinde farklı bir özellik. Peki bu insanlar nasıl karşılaşacak ? Çevrelerindekilerin yaşattığı zorluklara ne demeli.. Özelliklerini keşfedecekler, birbirlerini bulacaklar, uzaylılarla sözleşme imzalayacaklar.Ama nasıl ? Yoksa gezegen değiş tokuşu mu ? Kim bilir belki... Hey! Hayatınızda hiçbir uzaylıyla tanıştınız mı ? Bence hiç garip değil, aslında teorik olarak uzaylı, uzayda yaşayan canlılara verilen isimdir.Dünya uzayda olduğuna, biz de dünyada olduğumuza göre bizler de birer uzaylıyız ? Çok mu değişik ne ? İsmim Brodie. Tabii etrafımda bana adımla seslenen insanları pek göremezsiniz. Çünkü lakabım, ım.. Kaçık, şizofren veya uzaylı... 19 yaşında bir lise son sınıf öğrencisiyim. 19 yaşındayım çünkü 1 sene sınıfta kaldım. O senenin ne kadar berbat geçtiğini çok iyi hatırlıyorum. Uzaylılarla tam anlamıyla kafayı bozduğum seneydi.Gerçi şuan da pek farklı sayılmaz ama.. Biyoloji sınavımda soyadımın yerine "Alien (uzaylı)" yazmıştım, ah.. Tamamen dalgınlık işte.Tabi bu durum tüm okul için alay konusu olmuştu.Evet, bu.. bu berbat bir durum. Ben uzaylıların gerçekten olduğuna inanırım.Ki sanırım bunu anlamışsınızdır.Bence onlar öyle filmlerde gösterilen huni gibi kafaları olan, 4 gözlü yaratıklar değiller.Bence bize benziyorlar.Tabii belki özel güçleri de vardır ne dersiniz ? Bana göre her şey mümkün.Normal insan denilen canlılar gibi dışarıda geziyorlar, alışveriş yapıyorlar, arkadaşları ile kafelerde oturup şakalaşıyorlar.. Kim bilir.. Belki de evimize kadar girmişlerdir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAYSIZ
FantasyDünyadaki 206 ülkenin hepsinden birer seçilmiş insan. Yaşları birbirinden farklı, 206 insan. Onlar özeller, özeller çünkü onlar DDY adlı gizli bir grubun üyesiler. Ve bazılarının bundan haberi bile yok. DDY üyeleri değişik hayal üstü güçlere sahiple...