1

18 2 0
                                    

Medya
Koca Bir Saçmalık - Jakuzi

***

yavaş adımlarla daha doğrusu öyle olmasını istediği adımlarla yürüyordu bomboş sokakta. kulağında kulaklığı önünde bomboş sokak. verdiği karar mı yanlıştı yoksa kendisi mi? aklında dolanan bu soruyla yürüyordu. karşısındaki deniz manzarasına bakıyordu. hafiften esen rüzgar tenine değip geçiyordu. yaptıklarından pişmandı. yaşadıklarından pişmandı. çaresizlik içerisindeydi. hayatına bu şekilde bir son vermek istemiyordu ama içindeki bir dürtü bunu ona itiyordu. ölmekten daha çok birinin onun hayatının anlamı olmasını istiyordu. birinin onu o bataklıktan çekip kurtarmasını istiyordu.

son kez etrafına baktı. kurtuluş yolu ararcasına. son kez telefonuna baktı Minho. kedilerine. sanırım hayat bu seferde ona adil davranmıyordu. çocukluğundan beri hiç şanslı bir çocuk değildi. diğer çocuklar gibi oyuncakları olmadı. okula gidip oyunlar oynayamadı. yaptığı başarılı bir şeyde övgü alacağı bir ailesi yoktu. belki de bundan hayatı küçüklüğünden beri çok ağırdı onun için. sabahtan akşama kadar çalışıyordu. çöplükten daha beter bir yerde yaşıyordu. doğru düzgün kıyafetleri yoktu. yapmak istediği çok şey vardı ama bunu onunla yapacak biri yoktu.

yavaş yavaş artık sona yaklaştığını hissetti. ne hissettiğini bilmiyordu. yaşamakta istemiyordu ölmekte. artık çok geçti.

köprüye tutunarak tırmanmaya çalıştı. bir ayağını atmıştı ki birinin onu çekmesiyle geri kendini yerde buldu.

"Ne yapıyorsun sakın kendine zarar vereceğini söyleme! böyle bir şey yapacak kadar mı yaşamak istemiyorsun. arkanda bıraktıkların ne kadar üzülür haberin var mı?"

karşısındaki kişiye şaşkın bir şekilde bakıyordu. gözleri doldu. çünkü hayatında ilk defa bu kadar önemsenmişti. daha fazla kendini tutamadı. karşısındaki çocuk şaşkınlığını üstünden atmış Minho'yu sakinleştiriyordu.

"özür dilerim. öyle çıkışmamalıydım."

Minho zar zor konuşabilmişti.

"arkamda bıraktığım kimsem yok." diyebilmişti zar zor.

***

Yine bir seyler deniyorum ama hadi hayirlisi

Oy vermeyi ve yorum atmayi unutmayiin

dusunceleriniz benim icin onemlii

kristen★ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin