Sabaha karşı hala tavana bakarak günü düşünüyordum. Hareketlerini, yüzündeki ifadeleri... Kafamı iki yana sallayarak düşüncelerimi bırakmam gerektiğini farkettim. Telefonumu elime alarak instagrama girdim. Biraz orada takıldıktan sonra yukarıdaki bildirimle bütün odağım oraya kaymıştı. Minho mesaj atmıştı.
Minho
gunaydin
guzel uyudun muJisung
gunaydinn
uyudum ya sen
seni düşünmekten uyuyamadim|Minho
bende uyudum
bugün bir işin yoksa buluşalım mıJisung
tabi olur
saat kaç gibiMinho
akşam uygun muJisung
Evett
yazarsın banaMinho
Tamam görüşürüzJisung
görüşürüzzÇok resmiydik konuşmalarda. Hiç istemesem de. Bugün dersim yoktu başka bir işim de yoktu. Akşama kadar dizi izleyip yatacaktım. Mutfağa inip birkaç şey aldım. Geri odama çıkıp dizimi açtım.
Vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştım. Saat 8'e yaklaşıyordu. Birazdan mesaj gelir diyerek hazırlanmaya başladım. Hava soğuk olduğu için hafif yırtmaçlı bir kot pantolon giydim. Üzerime gri sweat geçirdim. Küpe ve yüzüklerimi de taktım ve hazırdım. Biraz geçince beklediğim mesaj gelmişti.
Minho
hazır mısın
kapıdayımJisung
evet hazırım
geliyorum şimdiHızlıca eşyalarımı alıp evden çıktım. Minho'yu görünce el sallayıp yanına gittim.
"Selaam"
"Selamm bekletmedim değil mi?" dedim. Gülümseyerek cevapladı.
"Hayır bende yeni gelmiştim."
"Ee nereye gideceğiz?"
Söylemeden arabaya ilerledi. Peşinden gidip ön koltuğa bindim. Yol boyunca iki üç kez sormama rağmen bir cevap almamıştım.
Arabayı bir yere park etti. Sahile gelmiştik. Deniz havası çok güzeldi. Minho'ya döndüğümde arabadan birkaç eşya çıkardığını gördüm. Heyecanla yanına gittim.
"Bunlar ne?"
"Piknik için ıvır zıvır."
Heyecanla eşyalara baktım. Piknik yapma düşüncesi daha doğrusu Minho ile piknik yapma düşüncesi çok güzeldi.
Çimenlik bir yere örtü serip oturduk. Sepetten eşyalar çıkarmıştı. Hem sohbet ediyor hem de yemek yiyorduk. Bir sürü fotoğraf çekmiştim.
Hava iyice kararınca örtüye uzandık ikimizde. Sessizce gökyüzünü izliyorduk. Kafamı Minho'ya çevirdim. Her ayrıntısını incelemeye başladım. Aynı zamanda hareketlerini düşündüm. Sanırım ben yapmamam gereken bir şey yapmıştım.
Minho'ya aşık olmuştum.
Yazmaya cok useniyom final cok yakin
Edebiyat hocam bugun sey dedi
Wattpad okumayin
İMDATNe okuması hocam alt tarafi kendim yaziyorum
Bu arada ayrintili yazmiyorum cok cunku neden olmasin
Valla cok useniyom zaten iki bolum maksimum uzatıp final yapcam
Neyse çok uzattim diger bölümde gorusuruuuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kristen★ minsung
Fanfiction"arkamda bıraktığım bir ailem yok." "olsun artık ben varım."