1.Bölüm-Röportajlar

190 12 6
                                    

Multimedia, cuma günü sınıfta dinlediğiniz şarkı gençler! :D

Lise 2. sınıfta olan okulun gürültücü sınıfı 10A Acil Tıp Teknisyenliği sınıfı Survivor'a katılır.Tek bir sorun vardır, rakipleri yoktur.Bunun için 30 kişilik sınıf ikiye bölünüp birbirine rakip olacaktır.Survivor programının kurucusu olan, Mustafa G. böyle bir fikir atmıştır ortaya herkes kabul etmek zorunda kalmıştır çünkü oyunlardan aldıkları puanların yarısını geriye almakla tehdit etmiştir oyuncuları.

SURVİVOR ÜNLÜLER TAKIMI
-Yasemin
-Aleyna
-Ebubekir
-Fatih
-Nisa
-Meryem
-Ece
-Ahmet Yasir
-İsmail
-Tuğba
-Rukiye
-Türker

GÖNÜLLER
-Ebrar
-Beyza
-Barış
-Yunus
-Hakan
-Doğukan
-Merve
-Maviye
-Selim
-Ahmet M.
-Esma
-Hilal

Güneşli bir yaz sabahı, oyuncular adalarında teker teker yarışmaya katılma sebeplerini ve duygu düşüncelerini seyirciye yansıtacak şekilde röportaj veriyorlardı.

ÜNLÜLER ADASI

Yasemin: "Ben bu adaya, almayı düşündüğüm kitapların parasını kazanmak ve popiliğime popilik katmak için geldim! Söz konusu kitaplar olunca kendime rakip tanımıyorum.Ayrıca bir diğer buraya gelme amacım da bu program da çalan o muhteşem şarkıların isimlerini öğrenmek.Tabiki de Mustafa G.'nin burda olması  beni biraz korkutuyor ama göze göz, dişe diş!"

Aleyna: "Adaya tabiki Ebubekir'i elemek ve Selim'in yarışmayı kaybettiğinde yüzündeki ifadeyi görüp mutlu olmak için geldim.Açlığa dayanabilirim, zaten okulda kitap parası biriktirmekten midem küçüldü.Bu yılın Survivor'ı ben olacağım!"

Ebubekir: "Bu yarışmaya, arkadaşlarımın zoruyla katıldım.Çünkü bütün arkadaşlarım, babamla köye gitçem yiaa dememden sıkılmıştı.Aleyna ve Yasemin, adaya sırf gıybet etmek için geldiler, bu yüzden ilk ada konseyi onları elemeyi planlıyorum.Ayrıca Kükür Ballarını tüm, Türkiye'ye tanıtmak istiyorum.Hedefim bu yılın Survivor'ı olup camii yaptırmak."

Fatih: "Can dostum Selim ile aynı takımda olmamak beni üzdü doğrusu.Buraya rakiplerimi yenilgiye uğratmak için geldim, kazanmak ya da kaybetmek farketmez.Önemli olan eğlenmek!"

Nisa: "Amacım herkes gibi bu yılın Survivor'ı olmak, kaslı kollarımla herkesi yenebileceğimi düşünüyorum.Biraz da Ece'ye mukayet olmak için geldim."

Meryem: "Birileri ben adaya gelmeden önce dedi ki, sen o adada 2 gün bile dayanamazsın, ilk seni eleyecekler, 'siz beni güldürdünüz, Allah'ta beni güldürsün, hep ben güleyim.Ayrıca ne demiş Allâme, 'hayalin yeri yok, zamanı sar ellerimden kayıp gidiyor.' Hayalin yeri yok arkadaşlar, dikkat edin ben sizi göndermeyeyim ;))"

Ece: "Bu adada insanların en çok beni seveceklerine inanıyorum, pratik zekam, muhteşem güzelliğim ve herika, pardon harika farmakolji bilgimle herkes beni hunharca sevecek.Futbol konusunda kendime çok güveniyorum.Mustafa G., umarım ödüllerden birine Dortmund'a gitmeyi koyar da Reus'u görürüm.O güne kadar hiç yılmadan savaşacağım!"

İsmail: "Ben bir şey yapmadım ya, beni neden bu yarışmaya seçtiler?Neyse bu adada detone olanları tespit etmek zevkli olacak, ayrıca şakşak kavramını bütün Survivor'a kanıtlayacağım.Bundan sonra bu Survivor'da, herkes  ne Ünlüler, ne Gönüllüler herkes Ünlüler diyecek!"

Tuğba: "Bu yarışmaya neden katıldım bilmiyorum ama instagram'dan nasıl ayrı kalacağımı hala düşünüyorum doğrusu.Wattpad yok, İnstagram yok öleyim mi ben?

Rukiye: "Tabiki de okulda her şeyde gönüllü oluyordum, ama burda ünlü olmaya karar verdim.Ada da şimdiden ilk beni elemeyi düşünen arkadaşlar var, ama benden vazgeçemeyecekler.Yemekleri, temizliği benden başka kim yapabilir bu adada.Ayrıca herkes ne kadar hırslı olduğumu biliyor!? Tek sorun Wattpad'in olmaması.Ben  4N1K'yı yeni okumaya başladım.

Ahmet Yasir: ağağağa, ben burda whatsapp olmadan ne yapıcam? Ayrıca ilk günden beni elemeyi planlayanlara tek lafım var, peki. Ayrıca,
Sevdamda buldum seni, ülkemde sevdim seni,
Mücahitler katında sevdim seni.
Gel, gel, gel Saadet’e gel…

Türker:"No Pain, No Gain"

GÖNÜLLÜLER

Ebrar: " Survivor sınavlara rağmen her zaman takip ettiğim bir programdı.Buraya katılmaktan oldukça mutluyum açıkcası."Ebrar, atarlandı!" lafını çok duyacaksınız.Burdaki tek dezavantajım çabuk sinirlenmem, ama bir o kadar da çabuk geçiyor öfkem.Ne kadar hırslı olduğumu herkes bilir, beni bu yarışmadan kolay eleyemeyeceksin Beyza!? Puhahaha."

Beyza: "Tabiki de bu fit ve kaslı halimle kimseyi kendime rakip olarak görmüyorum.Bu yarışmayla büyüdüm ben, her şeyi çok iyi biliyorum.Ahahaha.Kimse beni kolay kolay eleyemez."

Esma:"Buraya geldim ama burada internetin çekmemesi çok acı, acı demişken çiğköfte de yok!? Facebook'ta yok zaten.Bunları gelirken düşününce, gelirken uçaktaki bütün dergilerdeki yazıları ezberledim."

Yunus:"Matematiksel zekama, coğrafi bilgime ve merakıma yenik düşerek geldim buraya.O değil de Dominic adasındayız ama nereye sıçacak bu millet? Bu arada burada coğrafi bilgi ne işe yarayacak demeyin, ne olur ne olmaz."

Barış: "Peştooo! Şakşakşak. Buraya iyiki gelmişim, herkes burda.Meryem oyunları kaybettiğinde yüzündeki o mutsuzluğu görmek iyi olacak. Şakşakşak. Ayrıca herkes ne kadar zeki olduğumu biliyor, bu yarışma da kimse beni elemez.Elemesinler yani, sınavda o kadar kopya veriyorum.Şakşakşak.Bu yarışmanın survivor'ı ben olacağım bakın"

Hakan:"Buraya babamın izniyle geldim.Ee şimdi, ne kadar zeki olduğu :p eee herkes biliyor.Birgün birisi benim hindistan cevizimi kim yedi yaa? diye sorarsa baban derim bilmiş olun. Ayrıca burada ben nasıl sakin kalacağım bilmiyorum, sakin demişken sedasyon yani Sedat A. babamdır. "

Selim: "Aleyna benim hakkımda, yenildiğinde yüzündeki mutsuz ifadeyi görmek için geldim demiş.Baksın kim yenecek;) Fatih ile nasıl ayrı takımda olduk biz ya? Çok üzgünüm bu duruma, hep popinin işleri.Neyse ki Borış ile aynı takımdayız.Birtek o var bu takımda benim için, gerisi yalan."

Maviye: "Yarışmaya katılma sebebim herkes gibi yenmek, ayrıca yemekler konusunda hiç haksızlık olmayacak.Herkese kaç tane pirinç tanesi düşeceğini hesaplayabilirim."

Merve:"Allah'tan nefret ettiğim pek insan yok şu yarışma da, bir cam sildim hayatım değişti.Önce bütüm sınavlardan iyi not almaya başladım sonra ise Survivor'a geldim, ne hikmettir anlamadım vallahi!"

Hilal:"Bizim kızlar burdayken, benim gelmemem olmazdı.Adada insanlara moral verecek şey benim sesim, "Sana gül bahçesini kim açar benden başka?" Teşekkürler sesim, mükemmel biliyorum ahah:)"

Doğukan: Böğühağağ, evet evet adaya herkesi tiksindirip göndermek için geldim.Böğürerek, öksürme kavramı ile herkesin midesini bulandıracağım.Ayrıca bayılma taklidi yapmama bayılacaksınız."

Ahmet Mücahit: "Ben bu yarışmaya niçin çıktım? nasıl çıktım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, yürüdüm çıktım! ama, çıkmamış da olabilirim. çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. görünen köy... uzakta değildir. buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı lan beni buraya?!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

10A-ATT SURVİVORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin