(Bartın'ın ağzından)
Gözlerimi araladığımda sabah olmak üzereydi.
Merve'ye baktım. Yorgan üzerinin yarısından kaymış, bacakları açılmıştı.
Üzerini örttüm ve Merveye iyice yaklaştım.
Yüzüne dökülen saçlarını kenara çektim.
Merve güzel kızdı.. Şuan kollarımın arasındaydı ve çıplktı.. Bu düşünce beni tahrik ediyordu.
Merve'nin alnına birkaç defa öpücük kondurdum ama hala onu istiyordum.
Merve'nin izni olmadan ona dokunamazdım.
Yataktan kalkıp banyoya geçtim..Üzerimi giyince de mutfağa indim çünkü Merve'nin yanında kalırsam kendimi kontrol edemezdim.
Mutfağa geçip çayı koydum. Normalde kahvaltı yapan birisi değilim ama Merve için birşeyler hazırlamalıydım.
Çayın hazır olmasını beklerken Merve'nin yanına çıktım.Bartın' Merve.. güzelimm.. uyan hadi sabah oldu.
Uykulu gözlerle bana bakıyordu. Her haliyle bu kız neden bu kadar tatlıydı ?
Merve' Sabah mı oldu ya ?
Bartın' Evet güzelim. Hadi kalk. Ben kahvaltıyı hazırlarken sende duşunu al. Buraya temiz havlu falan bıraktım.
Merve' Tamam..
Merve uykusunu dağıtırken bende tekrar mutfağa geçtim.
•••
Merve' Günaydınn..
Bartın' - Günaydın güzelim. Rahat uyudun mu ?
Merve' Evet. Uykumu almışım
Bartın - Gel hadi çay hazır.
Kahvaltı masasına baktı. Sonra da bana.
Merve' Sana zahmet olmuş ama ben pek kahvaltı yapmam.
Bartın' - Bende yapmam ama bu baş başa ilk kahvaltımız olacak.
Merve' Peki. Madem bu kadar hazırlamışsın. Birşeyler atıştırabilirim senin hatrına.
Çayları kattım ve birlikte kahvaltımızı ettik.
Bakışları, gülüşleri beni tahrik ediyordu. Evden çıkarken elini tuttum. Artık hayalimdeki gibi okula el ele gidiyorduk.Bartın' -Artık benim yanımda oturacaksın güzelim.
Merve' Neden miş ?
Bartın' -Ben öyle istiyorum çünkü.
Merve' Bakarız.
Bartın' - Sadece bana bak.
Sadece gülümsemişti. Okuldan içeri girerken gözler üzerimizdeydi. Herkes görsün istiyordum.
Merve benim di. Bana aitti.
Bunu sınıfındakiler ve okuldakiler bilmeliydi. Ondan uzak durmak zorundalar dı.Sınıfa geldiğimizde Merve'nin elini tuttum ve duvardan tarafa en arka sıraya oturduk.
Sınıftakiler şaşkın şaşkın bakıyordu.
Normalde Merve ile sürekli kavga içerisindeydik. Benden önce Barlas ile kavgalıydı, benimle de benim kıskançlığım yüzün tartışıyorduk.
Merve'yi kıskanıyorum ama o bunu bilmiyordu o zamanlar .
Artık onu gizli saklı kıskanmayacaktım.
Sınıfa her giren bize bakıyordu ve Merve'nin bu durumdan rahatsız olduğu her halinden belli oluyordu.
Sonunda hoca geldi ve sıkıcı felsefe dersi başladı.
Merve'nin elini tuttum yüzümü ona çevirdim. Hoca gereksiz konuşurken bende Merve'nin güzelliğine daldım. Elleri elimde, kokusu içimde ve o yanımdaydı. Onu seyrederken gözlerim kapandı..
Çalan zilin sesiyle uyandım. Gözlerimi açtığımda Merve kolunun üzerine yatmış beni izliyordu.
Kafamı sıradan kaldırıp Merve'ye yaklaştım.
Hafif doğruldu. Dudağına bir öpücük kondurdum. Ve sınıfa göz gezdirdim.
Sınıftakiler hep çıkınca, sınıfın kapısını kapttım. Tekrar Merve'nin yanına geldim Merve'yi kendime çektim ve dudaklarını öpmeye başladım. Birkaç saniye karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA BAĞLANDIM +18
Teen Fiction"En güzel dudak nemlendirici, senin dudakların yavrum.."