selam
oy verin lutfen😭😭
en son nisanda yazmisim a
ben kitabı unuttum amk önceki bölümden biraz bağımsız gelebilir zaten okuyan olacağını düşünmüyorum şuana kadar eski okurlardan biri hala okursa çok şaşırırım osncowncowcneyse neyse başlım ben
---------------------------------------------------kızlarla kahvaltıyı yiyordunuz. Kazutora'nın gelmesini dört gözle bekliyordun. Tabii ki de yemek bitince kızları kovucaktım PUAHAHA.
rei: ellerine sağlık yn doyduk valla.
yoko: valla lan ellerine sağlık güzel yapmışsın.
yn: çok erkenden diyorsunuz amina koyim.
rei: yoko gel şu filmi açalım izleyelim.
yn: HOP HOP KUSURA BAKMAYIN BENİM BEBEĞİM BANA GELİCEK FILMINIZI EVDE İZLERSİNİZ KAHVALTIDA YAPTINIZ YARASIN OHH HADİ HADİ GİDİN.
yoko: vay oc bi erkek için bizi satiyon öyle mi.
yn: yoko dünden beridir buradasınız ya valla özledim çocuğu hadi giderseniz bidahaki buluşmada reilerde size pizza ısmarlar sipariş ederim.
rei: NİYE BENİM EVİMDE LAN.
yn: sus lan soru sormak yok gidin defolun hadi lannn.
yoko: rwi siktir et amina biz gidek PIZZA ISMARLICAKKK.
yn: pizza size kurban olsun amina canlarım gidiyoruz dimi.
rei: tamam gidiyoz hadi sana sevgilinle iyi sikişmeler.
yn: YARRAM BI SUS NE DİYON.
Dediğin an masadan kalkıp yokoyu çekiştirerek hemen kaçtılar. İşime geliyor zaten benim için hava hoş.
Hemen Kazutora'ya yazdın.siz
KOSUYO MUSUN
UCUYO MUSUN
YUZUYO MUSUN
ARTIK ORASINI BİLEMEM
AMA GELIYOSUNNNN!!
kocam(TR)💗💗
SEN İSTE BEN DAĞLARA
ÇIKIP
GELİRİM ASKIMBEKLE GLEITORUM
HMEENsiz
swni yerjm cocuk
hemen gel cok ozledimKocam(TR)💗💗
5 dkya ordayim
askim bebegim bekle
benikalp ifadesi bıraktınız.
Koşa koşa odana gidip üstünü değiştirip saçlarını taradın. Mutfağa gidip atıştırmalıklar hazırladın özlemiştin hemde çok.
üstündeki kıyafet bu.
"Acaba abartılı olmuş muyum?" diye düşünürken kapı çaldı. Tek çalan kapı değildi kalbimde zil çalıyordu. Hemen ayaklanıp kapıya gittin ve açtın.
Kazutora. son derece harika ve mükemmel sevgilin karşındaydı.
Sanki yıllarca görüşmemiş gibi hissediyordunuz. kapıyı açar açmaz Kazutora'nın boynuna atladın.kazutora: GEL BURAYA BAKALIM KÜÇÜK BEBEĞİM BENİMM.
Seni sımsıkı sarıyordu. Çok huzurlu hissettiriyordu. Bu adam çok mükemmeldi.
yn: bebeğinde bi o kadar özledi seni aşkım.
Kazutora gülümseyip seni kucakladığında neye uğradığını şaşırdın.
kazutora: ne yapalım sence?
yn: öpüşelim.
kazutora: ah hemen.
öylesine dediğin şeyi ciddiye almıştı. Utançtan yerin dibine girsende kendini durdurmadın ve ya ittirmedin. karşılık veriyordun.
Bir anda Kazutora'nın dilini ağzına sokmasıyla istemsizce ağzından bir inilti çıktı. Kazutora'nın hoşuna gitmiş olacak ki sırıtıyordu.
Nefesiniz düzensizleşiyordu ama vazgeçmiyordunuz. Kazutora ellerini beline dolayıp aşağı yukarı okşamaya başladı. Aniden gelen nefessizlik ile çekilmiştin.
Bir anda Kazutora kahkaha patlattı neden olduğu hakkında fikrin yoktu.Kazutora: AOXJWOCJWOCJSOCPSP BEBEĞİM BİRAZ AŞIRIYA KAÇTIM GALİBA DUDAKLARIN KIP KIRMIZI OLMUŞ.
yn: NE.
Cümleni kesen şey Kazutora'nın bir anda kafasını boyun boşluğuna yaslayıp beline iyice sokulup sımsıkı sarılmasıydı.
kazutora: sana gerçekten muhtacım. seni çok seviyorum bebeğim...
yn: bende seni çok seviyorum bir tanem...
kıpkırmızı kesilmiştin dakikalarca o pozisyonda kaldınız.
...
EVETTTT BU BÖLÜMDE BITTIII
diğer bölümün çoğunluğunu texting yapasım var yapım mı sizce
kendinize iyi bakın canlarım baiiii