𝐇𝐞𝐝𝐢𝐲𝐞...[𝟏. 𝐁𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦.]

167 8 35
                                    

Selamlar saygılar millet! Ben acemi yazarınız Mina.

Yeni bir seri ile tekrar merhaba!

Bu seri,üç veya dört bölümlük bir seri olacak. Yani o kadarda uzun değil.

Çünkü,UnderTale serisinin telafisi için size başka kitaplarda sunmam gerek. Kitabını yazmamı istediğiniz bir Fandom varsa,hemen şimdi yorumlara yazın. Bu kitaptan sonra @1Elifsare3 isimli takipçimin istediği Kindergarten Fandomundan bir kitap yapacağım.

Kim bilir? Belki ondan sonraki sizin isteğinize bağlı olur.

Herneyse. Çok uzatmadan başlayalım!

Yazarın Alternatif Evreni.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Evan Afton'ın bakış açısından...)

B-bugün benim...doğum günüm. Babam,Bay Henry ile anlaşma y-yapmış. Benim için bir parti d-düzenlemişler...

Ş-şu an parti alanındayız. B-burada babamın yaptıklarına benzeyen robotlar var...

B-Bay Henry bana ayı olanın isminin Fredbear olduğunu söyledi,diğerinin ismi ise SpringBonnie'ymiş.

...

Doğrusu onları...ç-çok sevmedim... korkutucu duruyorlar...

...

Eve gi-gitmek istiyorum...h-hemde hemen...

A-abim Michael ve diğer i-isimlerini bilmediğim zorba,korkunç çocuklar etrafta görünmüyorlar...u-umarım bugün onları hiç görmem...b-beni hep korkutuyorlar ve ağlatıyorlar v-ve abim beni korumak yerine onlarla beraber bana gülüyor...

Onu seviyorum...a-ancak onun beni sevdiğini s-sanmıyorum. Çünkü sevseydi bana zorbalık e-etmezdi,değil mi?

Evde çok y-yalnız hissediyorum. B-babam sürekli bir şeyler yapıyor,o-onu sadece mutfakta denk g-geldiğim zamanlarda görebiliyorum.

Abim ise b-benden nefret ediyor...

Kız ka-kardeşim Elizabeth geçtiğimiz g-günlerde...k-kayboldu. A-annem ise nerede b-bilmiyorum. O-onu en son üç hafta ö-önce görmüştüm.

A-annemi ve kız kardeşimi ö-özledim...

Hiçbir arkadaşım y-yok. En azından c-canlı olan bir arkadaşım yok.
Beni kimse sevmiyor,s-sevmemekte haklılar! K-kim en ufak şeye ağlayan ve k-korkak bir bebeği s-sever ki?

Günümün ç-çoğunluğunu odamda,peluş oyuncaklarım i-ile konuşarak veya televizyon i-izleyerek geçiriyorum. A-acıktığımda,ş-şanslıysam abimde o sırada k-kendine bir şeyler hazırlıyor o-oluyor,benim ona b-baktığımı görünce isteksiz b-bir ifade i-ile banada bir şeyler veriyor.

...

Aynı şans babam i-içinde geçerli.

Ş-şanssızsam,s-sadece birilerinin gelip k-kendine bir şeyler h-hazırlamasını bekliyorum.

...

N-ne kadarda acınacak d-durumdayım.

Be-beni sevmemekte haklılar...

...

H-hayır Evan,ağlamamalısın. H-herkes seninle d-dalga geçer s-sonra!

Dolmuş olan gözlerimi silip etrafa bakındım. Tanımadığım bir sürü kişi s-salonu doldurmuş.

Koma... | FNaF 4 | Orjinal Wattpad HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin