Selamlar saygılar millet! Ben acemi yazarınız Mina.
UnderTale telafi olarak yaptığım,FNaF serisinin ikinci bölümüne hepiniz hoşgeldiniz!
Çok uzatmadan başlayalım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Olanlardan sonra...) (Michael'ın bakış açısından.)Hastane odasında gözlerimi açtım.
Bulanık bir görüşe rağmen genede etrafa bakınıp birilerinin olup olmadığını anlamaya çalıştım.
Kimse yok...
Sol elimi gözümü ovuşturmak için kaldırdığım an,elimle beraber bir ipinde çekiştiğini fark ettim. Serum takmış olmalılar...
...
Ben neden bayılmıştım..?
...
Ah. Doğru...
E-Evan...komaya girmişti...
...
Yatakta yavaşça doğruldum ve perdesi açık olan camdan dışarıya baktım.
Gece saatlerinde olmalıyız...hava kararmış ve tam görüş açımda olan,dolunay evresinde olan Ay bembeyaz şekilde parlıyor.
Dudaklarım çok fena şekilde kurumuş...aşırı susadım.
Çok fazla ağlamışım sanırım,gözlerim feci halde yanıyor. Kapatsam bile hiçbir şekilde etkisi olmuyor..
...
Gözlerim tekrar doldu. Lanet olsun,ağlamaktan nefret ediyorum...
Gözyaşlarımı silmek için ellerimi gözlerime yaklaştırdığım an,kapı gıcırdayarak açıldı.
Tom ile göz göze geldiğim an,Tom aniden gülümseyip kafasını arkasına hafifçe çevirip seslendi.
Tom: Gençler,Michael uyanmış!
Tom'un bunu demesi ile Lily ve Nicholas'da geldi ve içeri girdiler. Kapı kapandığında, üç arkadaşımda etrafımdaydı.
Nicholas: İyisin değil mi?
Michael: İyiyim...Evan'dan haber var mı? U-uyandı mı,veya benzeri bir şey?
Aşırı umuduma karşılık üçüde yavaşça kafalarını aşağı indirdi.
...
Lily: ...Maalesef hayır. A-ama merak etme, o iyi olacak.
Tom: Evet,Lily haklı. Her şey yoluna girecek.
Nicholas: Kendini üzme.
Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip arkadaşlarımın yüzüne teker teker baktım.
Michael: Tamam,öyle olsun. Teşekkürler.
Hepsi gülümsedi.
Beni anlayabiliyorlardı,çünkü onlarında hayatları çokta iyi değildi.
Nicholas anne ve babasını hiç tanımamış. Onu teyzesi büyütmüş,aynı zamanda geçen yıllarda ablasının kanser olduğu ortaya çıkmış.
Tom,sorunlu bir aileden geliyor. Sürekli kavga eden,bazen durum fiziksel şiddete kadar uzayan iki anne baba. Eskiden babası sarhoşken ve annesi evde yokken,babası onu kemerle dövmüş. Omzunda hâlâ o yarayı taşıyor. Kendisi tek çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koma... | FNaF 4 | Orjinal Wattpad Hikâyesi
Fanfiction"Lütfen...l-lütfen affet beni Evan,çok özür dilerim...ben ç-çok kötü bir ağabeyim...affet beni..." ~ Michael Afton,küçük erkek kardeşi Evan'ın doğum gününde,Evan'a küçük bir şaka yapmak istemiştir. Ancak,bu şaka hiç iyi sonuçlanmaz ve kardeşinin kom...