Selamlar saygılar millet! Ben acemi yazarınız Mina.
UnderTale telafi olarak yapılan FNaF serisinin yeni bölümüne hoşgeldiniz!
Hiç zaman kaybetmeden başlayalım.
Dikkat: sansürsüz küfür,kendine zarar verme.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Michael'ın bakış açısından...) (Pazar günü.)Evan komaya gireli üç gün geçti.
Yarın...yarın sınavlarım başlıyor. Lanet girsin...
Gitmek zorundayım...yoksa sınıfta kalacağım,zaten önceki notlarımda bok gibi gelmişti!
Öff...
Kendimi öldürmek istiyorum.
Yüce tanrım,neden beni seçtin?
...
Umarım okulda kardeşimi komaya soktuğuma dair (maalesef doğru olan) söylentiler yayılmamıştır.
Eğer yayılmışsa,boku yerim.
Zaten okulda çok sevilen birisi değilim...hatta, herkes benden nefret ediyor bile diyebilirim. Çünkü, okulda da zorbalık yapıyorum...bunu kabul etmek aşırı sinir bozucu,gerçekten ölümü hakediyorum. Benim yüzümden okuldan ayrılan bir kız vardı...ona zorbalık ettiğim için ayrılmıştı. Şimdi ise onun abisi ile aynı sınıftayım. Üstüne,bu yaptığım bok onun kulağına giderse kesin ve net olarak zorbadan, zorbalığa uğrayan zavallı olacağım.
...
Hakediyorsun,Michael. Hiç boşa konuşma.
Üstüne yarın ilk iki ders matematik! Delirmemek elde değil! Ne olurdu yani matematik isimli lanet olası iğrenç öğrenci düşmanı ders kaldırılsa ne olurdu ki sanki?
...Evan'ı hastanede bırakıp eve dönmek,beni onu terk etmiş gibi hissetmeme neden oluyor...
...
Keşke yarın okula gitmeme gibi bir şansım olsaydı...keşke...
Şu an evdeyim ve saat gece on iki,sabah altıda kalkacağım. Evde tek başımayım,babam hastanede. Beni eve bırakıp geri döndü.
Evan şu an nasıldır acaba...benim tatlı kardeşim...
...
Yarın daha iyi bir gün olacak Michael,yarın daha iyi bir gün olacak.
...
Yatağıma yavaşça uzanıp kafamı yastığa doğru konumlandırdım. Yatağıma ağırlığımı verince iç çektim ve yorganımın altına girdim.
Yarın daha iyi bir gün olacak Michael...
...
Ailemi çok özledim...
Gerçek ailemi çok özledim...
Hala hayatta olan annemi çok özledim...benimle gülen kız kardeşimi çok özledim...beraber oyun oynadığımız erkek kardeşimi çok özledim...benden nefret etmeyen babamı özledim...
Ben ailemi özledim...
...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Sabah.) (Okulda.)Şimdi matematik sınav olacağız. Hiçbir şey bilmiyorum...hiçbir şey.
Öğretmen Bayan Rachel sınav kağıtlarını dağıtırken,kağıdı verdiği öğrencilerin yüz ifadelerinden sınavın zorluğunu ölçmeye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koma... | FNaF 4 | Orjinal Wattpad Hikâyesi
Fanfiction"Lütfen...l-lütfen affet beni Evan,çok özür dilerim...ben ç-çok kötü bir ağabeyim...affet beni..." ~ Michael Afton,küçük erkek kardeşi Evan'ın doğum gününde,Evan'a küçük bir şaka yapmak istemiştir. Ancak,bu şaka hiç iyi sonuçlanmaz ve kardeşinin kom...