chapter one;İlk Görüş

210 26 100
                                    

Hepinize selammmm.

Yeni bir dünya ve yeni bir hayat.

O zaman sizi bekletmeden.İyi okumalar komşularım.Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayalım lütfen.

İve-After Night

🎠

"Yok ben anlamıyorum?!" diyerek stresle ellerimi saçlarımın arasında daldırdım.Karşımda oturan arkadaşlarım ise susmuş bir hâlde beni izliyorlardı.

"Hazen bir sakin olur musun?" dedi Pelin.

Hazen.

Hayat Hazen Solmuş,ailesinin ilk çocuğu ve bir erkek kardeşe sahip olan kız.

Hayatım kendi akışına göre ilerliyordu.Fakat maalesef bu yıl hayatımı bozan ve beni sinir eden bir olayla karşılaştım.

Dinçer Parlar.

Hayatımı mahveden tek bir isim.Bu kişi zorbam değildi.Bu kişi bana takıntılı bir manyaktı.

Ondan kurtulmak için yapmadığım plan kalmamıştı fakat içimde ki bir umut kırıntısı hâlâ yaşıyordu.

"Kız nasıl sakin olsun Pelo?" dedi İlter.

Ellerimi masanın iki yanına yaslayarak derin bir nefes aldım."Bugün doğum günü partisine o da gelecekmiş.Tam bugün bir şey yapmam lazım." dedim isyankar bir şekilde.

"Ya ben anlamıyorum." diye parladı birden İlter."Çocuk sülük gibi yapıştı anasını satayım.Hatta sülüğü geç kene." Kollarını birbirine dolladı.

İlter ile lisenin ilk yıllarında tanısmıştık.Enerjik ve komik olması her zaman en sevdiğim özelliklerinden birisi olmuştu.İlter benim için güvenli bir alandı.

Pelin.Pelin'le ise seçtiğimiz alan sınıflarında tanışmıştık.Kendisi tam bir moda manyağıydı.Her hafta mutlaka farklı kombinler yapardı.Bazen ise gereğinden fazla ciddi olurdu.

Pelin elini öne doğru savurdu,"Sana kız dedi zaten istemiyorum diye.Bu ne zorluktur arkadaş." dedi.

Dinçer bu yılın başlarında bana aşkını ilan etmişti.Fakat ben bir ilişki için hazır olmadığımı söylemiştim.Dinçer'i ise tanımıyorum başıma birden çıkmıştı.Ondan rahatsız olduğumu birçok kez dile getirmiştim ama umursamıyordu.

"Oropsu işte." dedi İlter kafasını iki yana sallayarak.

"Senin bugün partide cidden birşey yapman lazım." dedi Pelin.

Onu bende biliyordum fakat aklıma plan gelmiyordu.

Okulun kantininde oturmuştuk,fakat ben sürekli ayakta dönüp duruyordum.

GÜZEL YALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin